Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ فراز کمالوند درباره مخالفت باشگاه شاهین بوشهر با جدایی و حضورش در استقلال به عنوان مدیرفنی گفت: در ابتدا باید بگویم بسیار خوشحالم که با پیشنهاد همکاری پرافتخارترین تیم آسیا مواجه شدم و باعث افتخارم است که در این تیم بزرگ و در کنار هواداران خوب استقلال کار کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی فرهاد مجیدی رفیق ۲۵ ساله من است و بسیار خوشحال می‌شوم که بتوانم به این اسطوره باشگاه استقلال کمک کنم.

وی ادامه داد: به گواهی رسانه های معتبر و مدیران چند باشگاه لیگ برتری در یکماه گذشته من پیشنهادهایی از چند تیم لیگ برتری برای سرمربیگری داشتم که به خاطر تعهدم به شاهین بوشهر آنها را نپذیرفتم. بارها با صدای رسا اعلام کردم که اگر باشگاه شاهین و مردم عزیز بوشهر راضی به جدایی ام نباشند، اهل نامردی نیستم و از این تیم جدا نمی‌شوم و همه شاهد بودند که پای حرفم هم ایستادم.

سرمربی شاهین بوشهر با اشاره به مشکلات این تیم از ابتدای لیگ دسته اول فصل جاری گفت: من یک سوال از اعضای هیئت مدیره باشگاه شاهین بوشهر دارم؛ آیا خواسته هایی که در این مدت داشتم را آنها اجابت کردند که حالا می‌خواهند مرا تحت فشار بگذارند؟ آیا خواسته های من به جز این بود که می‌خواستم شاهین به عنوان یک تیم ریشه دار در فوتبال سربلند باشد و به عزت برسد؟

وی تاکید کرد: من شهردار محترم و دلسوز بوشهر را به گواه می‌گیرم و هرآنچه را که ایشان بگوید قبول دارم، تا بحال هم فقط به خاطر ایشان و هواداران شاهین مانده ام اما تا دلتان بخواهد در این پنج ماه بعضی از افراد در کار ما کارشکنی کردند.

کمالوند در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: در گذشته بارها به اعضای هیئت مدیره باشگاه شاهین و مردم خوب و خونگرم بوشهر ثابت کردم که رفیق نیمه راه نیستم. حتی همین حالا که پرافتخار ترین تیم آسیا به من پیشنهاد همکاری داده نیز اگر احساس کنم آنها رضایت قلبی ندارند، در شاهین می‌مانم. من دوست ندارم مثل خیلی از همکارانم با دلخوری و ناراحتی یکطرفه قراردادم را فسخ کنم و به تیم دیگری بروم؛ اما مدیران شاهین با مردم روراست باشند.

وی افزود: دوستان ما در هیئت مدیره باشگاه شاهین با مردم شفاف صحبت کنند؛ آنها بگویند آیا به وعده هایی که از ابتدای فصل داده بودند، عمل کردند؟ خواهشم از این عزیزان این است که به مردم بگویند من چه چیزهایی خواسته بودم. آیا خواسته هایم جز در راستای تقویت تیم و سربلندی و خوشحالی مردم بوشهر بود؟ آیا جز این بود که می‌خواستم شاهین را به لیگ برتر برگردانم؟ اگر بی خیال بودم و حرص و جوش تیم را نمی‌خوردم دلم نمیسوخت.

کمالوند گفت: بار دیگر تاکید می‌کنم اهل نامردی نیستم و تا راضی نباشند شاهین را رها نمی‌کنم اما واقعیت این است که مشکلات بی‌شمار است.

انتهای پیام/

منبع:ورزش سه

کد خبر: 1090442 برچسب‌ها فراز کمالوند استقلال تهران فرهاد مجیدی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فراز کمالوند استقلال تهران فرهاد مجیدی باشگاه شاهین شاهین بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۴۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازآفرینی بافت تاریخی بوشهر با مشارکت مردم

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حیدری صبح پنج شنبه در هفتمین اجلاس مجمع رؤسای کمیسیون شهرسازی و معماری شوراهای اسلامی و معاونین شهرسازی شهرداری‌های کلانشهر و مراکز استان‌ها در سالن اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اظهار داشت: بازآفرینی شهری در واقع یکی از رویکردها و ره‌یافت در موضوع شهری بود و دنیا در ادامه تفکرات نوسازی به آن رسیده است.

وی بیان داشت: تمام تلاش بازآفرینی و خلق فضاها و مکان‌های شهری برای این است که مردم زندگی استاندارد و با کیفیت داشته باشند.

شهردار بوشهر افزود: توجه به اجتماعات محلی در قالب ایده‌های بازآفرینی تلاش می‌شود بر خلاف روال سابق در ایده بازآفرینی مورد توجه قرار گیرد.

حیدری بیان داشت: اگر با منطق بازآفرینی به این فضاها نگاه شود می‌توان به رفع کمبود مسکن و ایجاد فرصت‌هایی برای زندگی از طریق بازگرداندن مکان زیست و زندگی در زیستگاه‌های شهر کمک شود.

وی گفت: همچنین نابرابری‌های فضایی ترمیم، و اشتغال و کار ایجاد و آسیب‌های اجتماعی در این مناطق کنترل و در نهایت استاندارد و کیفیت زندگی ارتقا پیدا می‌کند.

شهردار بوشهر با بیان اینکه بازآفرینی شهری بدون مشارکت مردم به نتیجه مورد نظر منجر نمی‌رسد اظهار داشت: مردم بهره بردار نهایی و اصلی هستند و بازآفرینی با سه رکن سازمان‌ها، سمن‌ها و جامعه محلی و بخش خصوصی قابل اجراست.

وی گفت: مهمترین مشکل در فرآیند بازآفرینی شهری عدم هماهنگی و نگاه شهری سازمان‌ها به عنوان ذی مدخل در کشور است، همین عدم هماهنگی مشکلات عدیده را به وجود آورده است.

وی بیان داشت: وقتی سازمان‌ها هماهنگ عمل نمی‌کنند و منافع سازمانی خود را بسیار مد نظر قرار می‌دهند، همین امر باعث می‌شود که پروژه‌ها زمان بر و هزینه بر باشد.

وی ادامه داد: این ناهماهنگی به اعتماد مردم آسیب می‌زند و این مساله آنها را نگران می‌کند و باعث عدم همراهی و مشارکت مردم می‌شود، در نتیجه به پاشنه آشیل طرح‌های بازآفرینی شهری تبدیل می‌شود و بازآفرینی که با رویکرد جلب مشارکت مردم وارد شده از همین جا آسیب می بیند.

حیدری اظهار داشت: یکی از معضلات و مشکلاتی که در اجرا با آن مواجه هستیم این است که وقتی بافت تاریخی یک محله در حد امروزی می‌خواهد بازسازی شود و در عین حال ساختارهای کلی آن حفظ شود، به ناچار باید یک سری محدودیت‌ها اعمال شود و این با منافع مردم ایجاد تعارض می‌کند همچون که بر اساس قوائد بازآفرینی نمی‌توان ساختمان‌های جدیدی در بافت تاریخی ساخته شود.

وی ابراز داشت: نباید به بافت‌های تاریخی به عرصه‌هایی برای تولید مسکن نگاه کرد این عرصه تا جایی که امکان دارد باید بازآفرینی شود.

شهردار بوشهر با بیان اینکه در شهر بوشهر بافت‌های فرسوده حدود ۳۰۰ هکتار است گفت: مساحت بافت تاریخی بوشهر تقریباً ۳۵ هکتار است و باید با نگاه بازآفرینی به این مجموعه‌ها نگاه کرد.

کد خبر 6088413

دیگر خبرها

  • احسان یاسین از فلسطین خواند
  • پرافتخارترین تیم های جام حذفی به یک چهارم نهایی هم نرسیدند
  • پرافتخارترین تیم‌های جام حذفی به یک چهارم نهایی هم نرسیدند!
  • مصرف بهینه آب در استان بوشهر ضروری است
  • شمسایی: خوشحالم که در دو سال به دو فینال رسیدم
  • مجتبی حسینی: شکست پرسپولیس؟ خوشگل فوتبال بازی می‌کنیم و خوشحالم!
  • پیش‌بینی آقای ورزش ایران از رقابت با پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ المپیک / فیلم
  • صنایع نفت و گازوپتروشیمی به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند
  • بالاتر از زیدان: آنچلوتی پرافتخارترین مربی تاریخ رئال
  • بازآفرینی بافت تاریخی بوشهر با مشارکت مردم