Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@07:42:50 GMT

بارش برف و باران در آذربایجان شرقی

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۱۵۴۵۸

بارش برف و باران در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،مرتضی نریمان کارشناس هواشناسی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی گفت:امروز جو ناپایداری برای آذربایجان شرقی پیش بینی می‌شود.

او افزود:بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده تداوم فعالیت سامانه بارشی طی امروز در استان است که موجب ابرناکی، ورزش باد تا نسبتا شدید، بارش باران و برف گاهی به صورت رگبار و رعد و برق و مه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: با توجه به بارش‌های رگباری در برخی نواحی استان احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و در ارتفاعات کولاک، دور از انتظار نیست.

کارشناس هواشناسی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی  بیان کرد: روز‌های شنبه و یکشنبه شاهد جوی نسبتا پایدار در اکثر نواحی استان خواهیم بود.

نریمان با اشاره به اینکه بارش برف و باران در تمامی شهرستان‌های استان وجود دارد و ادامه خواهد داشت گفت:بیشترین بارش در مرند با ۲۱ میلی متر، بستان آباد ۱۶.۲ میلی متر و شبستر ۱۵.۸ میلی متر بوده است.

او افزود: سردترین شهرستان استان ورزقان با دمای منفی ۴ درجه است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بارش برف و باران سامانه بارشی آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۵۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه بارش‌های رگباری در فارس تا عصر فردا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، هواشناسی تا عصر فردا، جمعه هفتم اردیبهشت برای برخی مناطق استان فارس، بارش‌های رگباری و پراکنده را پیش بینی کرد.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی فارس، تا ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت ، شهرستان بوانات با ۲۷ و هشت دهم میلی متر بیشترین میزان بارندگی اخیر  را به خود اختصاص داد و در شیراز هم ۲۲ و ۲ دهم میلی متر باران بارید.
بر اساس این گزارش، پس از بوانات، صفاشهر با ۲۵ و ۹ دهم میلی متر، اقلید با ۲۴ میلی متر، شیراز با ۲۲ و ۲ دهم میلی متر و  شهرستان رستم هم با ۲۲ میلی متر بیشترین بارش‌ها را داشتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مسیر فرعی مهرستان - ایرانشهر براثر بارندگی بسته شد
  • ادامه بارش‌های رگباری در فارس تا عصر فردا
  • احتمال سیلابی‌شدن مناطق مختلف در سیستان و بلوچستان
  • بسته شدن مسیر فرعی مهرستان به ایرانشهر
  • ارتفاع بارش در کوشه از توابع شهرستان تفتان به ۴۰ میلی متر رسید
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد
  • هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۱۵ درصدی بارش‌های سال زراعی جاری
  • آغاز بارش باران و تگرگ در آذربایجان‌شرقی
  • آبگرفتگی در معابر اهر بر اثر بارش باران و تگرگ + فیلم