Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@08:07:32 GMT

احیای الکسیس سانچز در بهترین زمان ممکن

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۱۵۵۱۲

بازیکن شیلیایی نراتزوری در بهترین زمان ممکن تصمیم گرفته است به روزهای اوج خودش برگردد.

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، اینتر بعد از سپری کردن چندین ماه سخت بالاخره در بهترین زمان و بهترین مکان الکسیس سانچز واقعی را پیدا کرد. شاید این سانچز همان مهاجمی نباشد که فصلی 20 گل برای آرسنال می زد اما قطعا آن مهاجم بی خطری نبود که یک بار کونته در توصیف از بازیکن شیلیایی خود به کار برده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سانچز برای درخشش نمی توانست زمانی بهتر از دیدار مقابل پارما پیدا کند. این دیدار فرصتی مناسب برای بیشتر کردن اختلاف با میلان و کسب ششمین پیروزی پیاپی نراتزوری بود و سانچز با زدن هر دو گل این دیدار هر دو هدف کونته را محقق کرد. اینتری ها یک بار دیگر ثابت کردند که شکست دادن آنها در این روزها کار بسیار سختی است و نکته دیگری که در این بازی به چشم آمد، دست باز کونته روی نیمکت تیمش بود.

سانچز در فصل اخیر بارها نیمکت نشین بوده است. یکی از دلایل این اتفاق وجود زوج رویایی لائوتارو مارتینز و روملو لوکاکو در نوک پیکان حمله اینتر است که یکی از بهترین زوج های اروپا را تشکیل داده اند اما حالا با بازگشت سانچز به روزهای اوج، کونته یک مهره تهاجمی موثر دیگر دارد. دو گلی که مهاجم شیلیایی در دیدار دیشب به ثمر رساند، اولین بریس او از سال 2017 به بعد بود. او در آن سال در حالی دو گل مقابل کریستال پالاس زد که یکی از ستاره های آرسنال و بهترین بازیکنان اروپا به شمار می آمد اما طولی نکشید که سانچز با رفتن به منچستریونایتد مسیرش را گم کرد. حالا آنتونیو کونته امیدوار است که مهاجم شیلیایی سابق بارسلونا یک بار دیگر به روزهای اوجش برگشته باشد.

کونته حالا قطعا یک دلیل دیگر برای شاد بودن دارد چرا که مهاجم بی خطر سابقش یک بار دیگر در نقش گلزن ظاهر شده است. آن هم گل هایی بسیار حساس. کونته در پایان این بازی در مورد سانچز گفت:

اولین بار است که او را در چنین شرایط فیزیکی خوبی می بینیم. سانچز امشب اندکی شبیه همان سانچزی شد که همه می شناختیم. وقتی او به اینتر آمد خیلی وقت بود که فیکس بازی نکرده بود و وقتی به ترکیب ما اضافه شد نیز بلافاصله مصدوم شد اما الکسیس بازیکن سخت کوشی است. حالا روملو و لائوتارو می دانند که یک مهاجم فوق العاده به نام سانچز پشت سر آنها بازی می کند.

 حالا نراتزوی می تواند روی یک مهاجم سوم بسیار مهم تکیه کند. سانچز در مسابقات این فصل تا به حال 5 گل زده است که بهتر از رکورد 4 گل فصل پیش اوست. حتی اگر سانچز در مسابقه هفته بعد یک بار دیگر به نیمکت برگردد، کونته می داند که اگر بازی گره خورد، بازیکنی قابل اتکا روی نیمکت دارد چرا که بعد از احیای اریکسن و پریشیچ حالا نوبت به الکسیس سانچز رسیده است.

اخبار داغ 

آرمان رمضانی از پرسپولیس جدا شد / رسمی خوش و بش فرهاد با بازیکنان در مراسم معارفه / گزارش تصویری دختر جوان مچ علی دایی را در یک کافه لاکچری گرفت + فیلم ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت منچستریونایتد همچنان بی شکست در بازی های خارج از خانه فصل 2020/21 لیگ برتر انگلیس محمد بن سلمان به دنبال خرید 30 درصد از سهام اینتر

منبع: طرفداری

کلیدواژه: یک بار دیگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۵۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی گفت: بهترین زمان برای اثربخشی و نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران مهم کودکی و نوجوانی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام عباسعلی مؤمن امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در نشست هم‌اندیشی رسانه‌ای با موضوع عفاف و حجاب که با حضور رؤسا و نمایندگان دستگاه‌ها و نهادهای متولی در صداوسیمای مرکز آذربایجان‌غربی برگزار شد، اظهار کرد: در بحث عفاف و حجاب علاوه بر شریعت باید به قانونی بودن موضوع نیز توجه ویژه داشت.

وی افزود: قانون‌گرا بودن مردم در بسیاری از کشورها لازم الاجرا است و عفاف و حجاب نیز مختص بانوان نبوده و در این بین باید به آقایان نیز در جهت رعایت برخی موارد تذکر داده شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی گفت: کشف حجاب در جامعه کنونی معلول یک سری علت‌ها است و یکی از این علت‌ها شرایط اقتصادی‌است که کاشفان حجاب از آن به عنوان یک ابزار در جهت اعتراض مدنی به شرایط اقتصادی استفاده می‌کنند.

مؤمن تصریح کرد: بهترین زمان برای اثربخشی و نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران مهم کودکی و نوجوانی است.

وی ادامه داد: یکی از مؤثرترین نهادهای مجری در این حوزه آموزش و پرورش است که وظیفه تربیت و پرورش کودکان و نوجوانان اثرگذار در سطح جامعه را برعهده دارد و آموزش و پرورش در عمل به این معروف خود اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.

کد خبر 748522

دیگر خبرها

  • عجیب اما واقعی؛ الهلال قصد فروش میتروویچ را دارد!
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • موراتا: خیلی‌ها بهتر از من بودند که حالا نیستند
  • احیای کامل پیر امریک اوبامیانگ و رویای قهرمانی در لیگ اروپا
  • تلاش برای احیای کامل تالاب نئور
  • بهترین زمان برای مسواک زدن چه وقتی است؟
  • صفر تا صد آرایشگری مردانه را در کمترین زمان ممکن یاد بگیرید /درآمد و مزیت
  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • غربالگری نوزاد چیست؟ بهترین زمان آزمایش غربالگری
  • لوپتگی حالا شیطان است؛ اسلوت بهترین شغل دنیا را می‌گیرد