Web Analytics Made Easy - Statcounter

نگاهی مختصر داریم به نتایج بازی های 4 مارس 2021 لیگ NBA.

9 دیدار برگزار شد و اکنون لیگ NBA برای مسابقه آل استار آماده می شود.

هر آنچه باید از نقل و انتقالات و پروسه جذب بازیکن در NBA بدانید؛ از ترید و فری ایجنسی تا بای اوت و ویو!

شروع کننده های مسابقه آل استار 2021 لیگ NBA مشخص شدند؛ کوین دورنت و لبران جیمز کاپیتان های دو تیم

ذخیره های مسابقه آل استار 2021 لیگ NBA مشخص شدند؛ نام تری یانگ و دوین بوکر دیده نمی شود!

یارکشی آل استار 2021 انجام شد؛ لبران در اولین انتخاب یانیس را کشید و دورنت کایری را برداشت

به گزارش طرفداری، واشینگتن ویزاردز در شبی که راسل وستبروک 27 امتیاز، 9 ریباند و 11 اسیست آورد، 117-119 لس آنجلس کلیپرز را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلیپرز متحمل چهاردهمین شکست فصل شد و با ایستادن در رتبه چهارم کنفرانس غرب، وارد تعطیلات آل استار می شود. واشینگتن ویزاردز نیز با اینکه در رده دوازدهم کنفرانس شرق قرار دارد اما با رتبه هشتم تنها 2 بازی فاصله دارد. حتی شب استثنایی کایل لاوری هم مانع شکست تورنتو رپترز نشد. شکست 125-132 رپترز برابر بوستون سلتیکس در حالی رقم خورد که کایل لاوری 19 اسیست داشت و با رکورد بیشترین اسیست تاریخ فرنچایز رپترز برابری کرد. جیسن تیتم که شروع کننده آل استار است، در این بازی 27 امتیاز و 12 ریباند آورد تا بوستون به رتبه چهارم کنفرانس شرق برسد.

در نبود استفن کری و دریماند گرین، فینیکس سانز کار بسیار راحتی مقابل گلدن استیت واریرز داشت و 98-120 به پیروزی رسید. سانز با رکورد 11-24 و به عنوان دومین تیم برتر لیگ به تعطیلات آل استار می رود. آخرین باری که سانز چنین شرایطی داشت برمی گردد به فصل 2006/07. دیمین لیلرد که این روزها داغ داغ است، 44 امتیاز آورد و در دقایق پایانی مجددا اوج گرفت تا پورتلند تریل بلیزرز 119-123 از سد ساکرامنتو کینگز بگذرد و جایگاه پنجم کنفرانس غرب را حفظ کند. یکی از نزدیک ترین و جذاب ترین بازی های امروز، تقابل میلواکی باکس و ممفیس گریزلیز بود که با برتری 111-112 باکس به پایان رسید. جا مورنت همه کاری برای تیمش کرد و 35 امتیاز آورد و در طرف دیگر نیز یانیس آنته توکومپو به 26 امتیاز و 11 ریباند رسید.

جا مورنت 35 امتیاز برابر میلواکی باکس کسب کرد

موتور جیمی باتلر روشن باشد، کار حرفان میامی هیت سخت می شود و این اتفاق برای نیواورلینز پلیکانز افتاد زیرا باتلر در اوج آمادگی بود و 29 امتیاز و 9 اسیست کسب کرد تا هیت 93-103 به پیروزی برسد. نیکولا یوکیچ، جمال ماری و مایکل پورتر جونیور همگی به 20 امتیاز رسیدند تا دنور ناگتس با شکست 103-113 ایندیانا پیسرز، به رتبه ششم کنفرانس غرب برسد و جای سن انتونیو اسپرز که 107-102 مغلوب اوکلاهوما سیتی تاندر شد را بگیرد. در دیگر بازی امروز، نیویورک نیکس 104-114 دیترویت پیستونز را شکست داد و اکنون در جایگاه پنجم کنفرانس شرق قرار دارد.

اخبار داغ 

آرمان رمضانی از پرسپولیس جدا شد / رسمی خوش و بش فرهاد با بازیکنان در مراسم معارفه / گزارش تصویری دختر جوان مچ علی دایی را در یک کافه لاکچری گرفت + فیلم ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت منچستریونایتد همچنان بی شکست در بازی های خارج از خانه فصل 2020/21 لیگ برتر انگلیس محمد بن سلمان به دنبال خرید 30 درصد از سهام اینتر

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آل استار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۵۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست

ایسنا/اصفهان بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن معتقد است تیمش توانایی کسب ۱۸ امتیاز از ۶ بازی را دارد و گفت: اگر بتوانیم ۱۸ امتیاز را بگیریم که کار نشدنی نیست، جایگاهمان را خیلی در جدول بالا خواهیم آورد.

کمال کامیابی‌نیا در آخرین تمرین ذوب‌آهن پیش از دیدار با نساجی در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: شرایط بسیار خوبی داریم. در بازی‌های خانگی خیلی نتوانستیم خوب نتیجه بگیریم، اما بازی قبل با آلومینیوم توانستیم امتیاز بگیریم و ۶ بازی دیگر باقی مانده است. اگر بتوانیم ۱۸ امتیاز را بگیریم که کار نشدنی نیست، خیلی جایگاهمان را در جدول بالا خواهیم آورد.

او درباره بازی با نساجی توضیح داد: جدول و جایگاه تیم‌ها مشخص است. نساجی انگیزه‌های خود را دارد، ما هم اهدافمان را دنبال می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم در این بازی خانگی با ارائه بازی خوب امتیاز کامل را کسب کنیم.

بازیکن گاندوها خطاب به هوادارانشان گفت: از هوادارانمان می‌خواهم در این ۶ بازی مانده یارمان باشند و در بازی‌های خانگی حتما برای حمایت بیایند. ذوب‌آهن تیم ریشه‌داری است و امیدوارم فردا هم در کنارمان باشند. اگر باشگاه در آینده برنامه‌ریزی خوبی داشته باشند، تماشاگران خودشان به ورزشگاه می‌آیند.

طرز فکر تیم عوض شد

محمد حسین اسلامی، دیگر بازیکن ذوب‌آهن نیز شرایط و تمرینات تیمش را خوب ارزیابی و اظهار کرد: این هفته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. بازی مهمی برای هر دو تیم است و امیدوارم بتوانیم نتیجه بگیریم.

او ادامه داد: با برد آلومینیوم طرز فکر تیم عوض شد،

بازی تراکتور حیف شد. خودم هم شرایط خوبی دارم و امیدوارم با زحمات همه بچه‌ها به نتیجه برسیم.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • لیونل مسی و فرزندش متئو و تماشای دیدار میامی هیت - بوستون سلتیکس / فیلم
  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • حضور مسی سوارز، آلبا و بوسکتس در دیدار میامی هیت - بوستون سلتیکس در بسکتبال NBA
  • لیگ NBA| لیکرز حذف شد
  • لیگ NBA| لیکرز حذف شد/ شکست میامی در حضور مسی
  • در انتظار حرف آخر هواداران به ژاوی
  • بسکتبال NBA | این لیگ خوب است چون همه فرصت انتقام گرفتن دارند!
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • لیگ NBA| پیروزی لیکرز با آمار خیره‌کننده دیویس