Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@18:51:52 GMT

میسون مونت و توضیح شادی عجیب پس از گل

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۱۵۵۶۱

میسون مونت و توضیح شادی عجیب پس از گل

میسون مونت، ستاره چلسی، زننده تک گل آبی ها برابر لیورپول بود و به این تیم کمک کرد تا میزبان خود را در آنفیلد شکست دهد و به رده چهارم جدول لیگ برتر برسد. او راجع به شادی عجیب پس از گل خود توضیح داده است.

به گزارش "ورزش سه"، میسون مونت، زننده تک گل پیروزی بخش چلسی برابر لیورپول در بازی شب گذشته دو تیم، راجع به شادی پس از گل خود و معنای آن صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ستاره جوان  محصول آکادمی چلسی تنها سه دقیقه مانده به پایان نیمه اول توانست توپ را وارد دروازه لیورپول کند و به این ترتیب آبی ها را با یک برد ارزشمند به جمع چهار تیم برتر برساند. چلسی در طول 90 دقیقه کنترل بازی را در اختیار داشت و شایسته این برد برابر مدافع عنوان قهرمانی بود. این پنجمین شکست پیاپی لیورپول در آنفیلد بود که برای نخستین بار در تاریخ این باشگاه اتفاق می افتد.

 

 

یکی از جالب توجه ترین نکات این بازی شادی پس گل میسون مونت بود. پس از گلزنی مونت مثل همیشه روی زمین چمن سر خورد و سپس با تکان دادن دستانش در دو طرف بدن خود شادی موسوم به شادی فرانکینشتاین را انجام داد. او همچنین پس از اینکه هم تیمی اش بن چیلول برای شادی به او پیوست تظاهر کرد که گلوله ای آتشین را به سینه او پرتاب می کند.

 

 

پس از سوت پایان مسابقه از مونت راجع به شادی پس از گلی که داشت سوال کردند و او در پاسخ گفت که قبل از بای این شادی را با چیلول هماهنگ کرده بودند چرا که مدافع این تیم، کورت زوما، عاشق تماشای انیمه های ژاپنی است.

 

 

مونت گفت: "ما برای بازی های خارج از خانه زیاد به این طرف و آن طرف پرواز می کنیم و من و چیلی در هواپیما معمولا پشت سر کورت زوما می نشینیم و همیشه از پشت سر هر چیزی را که او نگاه می کند به همراه او می بینیم. او معمولا کارتون و انیمه می بیند و ما هم به همراه او تماشا می کنیم و به او می خندیم. داستان شادی پس از گلم این بود.

قبل از بازی گفتم چیلی اگر من گل بزنم یا تو گل بزنی، ما این کار را می کنیم و امروز من موفق به گلزنی شدم و ما اینطور شادی کردیم که به خاطر زوما هم بود."

 

 

مونت همچنین راجع به نمایش خودش در این بازی و کسب سه امتیاز بسیار مهم برابر لیورپول افزود: "برد خیلی بزرگی بود. ببینید در این مقطع همه بازی ها بزرگ و مهم هستند. اکنون باید تا جایی که می توانیم امتیاز جمع کنیم تا خود را به بالای جدول برسانیم.

می خواهیم تا جایی که ممکن است در رده بالاتری به کار خود در این فصل پایان دهیم. در حال حاضر وضعیت خوبی داریم و باید به همین روال ادامه دهیم. تمرکز ما در حال حاضر روی این موضوع است.

من فقط به بهترین وجهی که می توانستم بازی کردم. چه بازی را از ابتدا شروع کنم و چه از روی نیمکت به زمین بیایم سعی می کنم که بهترین عملکرد را برای تیم داشته باشم. احساس می کنم که اخیرا همه واقعا به هم نزدیک و با هم متحد شده اند و در کنار هم عملکرد واقعا خوبی پیدا کرده ایم.

امیدوارم که این روند ادامه پیدا کند و همچنان با هم تلاش کنیم، اما امروز خوشحالم که توانستم گل بزنم."

میسون مونت چلسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: میسون مونت چلسی میسون مونت پس از گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۵۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی آرسنال 5-0 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)

مائوریسیو پوچتینو که ورزشگاه امارات برای او یک کابوس محسوب می‌شود، امشب در کنار شاگردانش شکست تحقیرآمیزی را متحمل شد تا آرسنال در بام لندن و لیگ برتر قرار بگیرد.

دانلود (106.8MB)

دیگر خبرها

  • شادی گل جنجالی جلوی چشم انزلی‌چی‌ها(عکس)
  • (عکس) شادی خاص سردار آزمون بعد از بازی عجیب رم
  • کشف یک دفینۀ «معطّر» در زیر خانۀ اولین رئیس‌جمهور آمریکا (+عکس)
  • فریاد و لبخند سردار سوژه رم شد (عکس)
  • عکس‌| شادی ویژه سردار از برد دراماتیک رم
  • عجیب‌ترین صحنه جام حذفی در رفسنجان!(عکس)
  • راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران
  • ببینید | خلاصه بازی آرسنال ۵ - چلسی ۰
  • پوچتینو: به شکست ۵-۰ نیاز داشتیم!
  • خلاصه بازی آرسنال 5-0 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)