Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا و بنا به اعلام خبرگزاری ریانووستی روسیه، رومان شیرکوف بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال روسیه عنوان کرد که دسپوتوویچ مهاجم روبین کازان عملکرد بهتری نسبت به سردار آزمون و آرتم جیوبا داشته است.

وی افزود: دسپوویچ بازیکن قدرتمند و بهترین مهاجم این رقابت‌ها وبسیار متنوع‌تر از سردار آزمون بازی می‌کند بنابراین زنیت باید وی را بخرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزمون بهمن امسال در تمرینات امارات مصدوم شد و هنوز نتوانسته به تمرینات بازگردد.

وی یکی از تاثیرگذارترین مهاجمان لیگ روسیه به شمار می‌رود که سال گذشته توانست عنوان آقای گلی فوتبال این کشور را از آن خود کند و اکنون نیز او در در جدول رده‌بندی گلزنان لیگ برتر روسیه ۱۱ گله است.

برچسب‌ها فدراسیون فوتبال ایران سردار آزمون زنیت سن پترزبورگ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران سردار آزمون زنیت سن پترزبورگ فدراسیون فوتبال ایران سردار آزمون زنیت سن پترزبورگ اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۵۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم خاکسپاری پیشکسوت بسکتبال برگزار شد

مراسم تشییع و خاکسپاری بازیکن پیشین تیم ملی بسکتبال ایران برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نادر کاشانی بازیکن پیشین تیم ملی بسکتبال ایران روز گذشته (چهارشنبه) با حضور شماری از پیشکسوتان، رئیس فدراسیون بسکتبال و مدیر روابط عمومی صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان در قطعه نام‌آوران به خاک سپرده شد.

مرحوم نادری در بازی‌های آسیایی، 66، 70 و 74 و جام ملت‌های 73 عضو تیم ملی بسکتبال ایران بود که متاسفانه روز سوم اردیبهشت درگذشت.

 مراسم ختم جمعه 7 اردیبهشت از ساعت 10 الی11:30 در مسجدالرضا میدان نیلوفر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می شود
  • شرط ادامه حضور سردار آزمون در رم چیست؟
  • تداوم همکاری رم با سردار آزمون در گروی کسب‌ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • شرط ایتالیایی‌ها برای سردار آزمون
  • حضور سردار آزمون در رم مشروط شد
  • حضور سردار آزمون در تیم فوتبال رم مشروط شد
  • گزارش رسانه روسی از دوران طلایی سردار آزمون در زنیت
  • برتری رم با سردار در یک دیدار عجیب
  • مراسم خاکسپاری پیشکسوت بسکتبال برگزار شد
  • طاهری در بازی تیم‌های سابق سردار آزمون