Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@16:28:53 GMT

پرسپولیس اولین تیم لیگ با کلین شیت دو رقمی

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۱۵۷۵۰

پرسپولیس اولین تیم لیگ با کلین شیت دو رقمی

تیم پرسپولیس با بسته نگه داشتن دروازه اش در دیدار با سایپا، تعداد کلین شیت هایش را دو رقمی کرد.

به گزارش "ورزش سه"،سرخپوشان پایتخت که شروع مطلوبی در لیگ برتر نداشتند و در دهمین بازی آمار 7 گل خورده را ثبت کردند تا نگرانی هواداران پرسپولیس بیشتر و بیشتر شود. نگرانی آن ها به این خاطر بود که پرسپولیس در سال های اخیر با اتکا به خط دفاعی مستحکم خود موفق به کسب جام قهرمانی شده و در بهترین فصل هجومی (لیگ پانزدهم) به واسطه خط دفاعی ضعیف از رسیدن به صدر باز مانده بود و بیم آن می‌رفت که تاریخ دوباره برای این تیم تکرار شود اما این اتفاق رخ نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

از بازی با فولاد تاکنون پرسپولیس تنها یک گل خورده تا در 16 بازی، میانگین 0.5 گل دریافتی را ثبت کند. آن ها همچنین با بسته نگه داشتن دروازه خود در بازی با سایپا، به دهمین کلین شیت رسیدند و نخستین تیم لیگ بیستم شدند که آمار کلین شیت ها را دو رقمی می‌کند. استقلال و آلومینیوم تنها تیم هایی هستند که بیش از یک گل به پرسپولیس زده اند. نساجی، فولاد، ماشین سازی و ذوب آهن نیز هر کدام یک گل زده و نکته جالب این که هر سه تیم قعرنشین موفق به باز کردن دروازه حامد لک شده اند.

 

 

حالا ماموریت خط دفاعی پرسپولیس محافظت از دروازه در دو بازی حساس باقی مانده در سال 1399 است؛ صنعت نفت و نفت مسجدسلیمان. اگر پرسپولیس در این دو بازی هم کلین شیت کند به آمار 18 بازی 8 گل خورده می‌رسد و در صورت حفظ این روند به بهترین خط دفاعی تاریخ لیگ برتر تبدیل می‌شود.

 

 

نکته مهم این که سرخپوشان این فصل در غیاب شجاع خلیل زاده و محمد نادری لیگ را استارت زدند و در میانه راه با مصدومیت محمدحسین کنعانی زادگان نیز مواجه شدند اما بازیکنان جانشین عملکرد درخشانی را از خود نشان دادند تا خط دفاعی تحت رهبری سیدجلال حسینی، دوباره به عامل صدرنشینی قرمزپوشان تبدیل شود.

پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران کلین شیت خط دفاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۵۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع سپاهان آماده یازدهمین کلین شیت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هادی محمدی مدافع سپاهان در بازی با پرسپولیس شانس گلزنی داشت و اگر موفق به انجام این کار می‌شد چهره‌ای تاثیرگذار در لیگ بیست و سوم لقب می‌گرفت و مورد توجه هواداران استقلال، پرسپولیس و سپاهان قرار می‌گرفت.

هادی محمدی در وقت‌های اضافه روی توپ ارسالی نزدیک به محوطه شش قدم با ضربه سر دروازه پرسپولیس را تهدید کرد و در حالتی که بیرانوند از توپ جا مانده بود با فاصله کم از کنار دروازه به بیرون رفت، اگر این توپ گل می‌شد هادی محمدی به یکی از جنجالی‌ترین بازیکنان لیگ تبدیل می‌شد و امکان داشت سرنوشت لیگ بیست و سوم را تحت تاثیر قرار دهد، سه امتیازی که اگر سپاهان کسب می‌کرد فاصله آنها را با استقلال و پرسپولیس کمتر می‌کرد، یک امتیاز فاصله استقلال و پرسپولیس را بیشتر می‌کرد و یک پیروزی خارج از خانه برای سپاهان مقابل پرسپولیس رقم می‌زد که هرکدام از اینها به تنهایی اتفاقی جالب در فوتبال ایران است!

محمدی در تمرین دیروز سپاهان در کنار دیگر بازیکنان سپاهان به تمرین پرداخت و آماده دیدار با استقلال خوزستان شد و به احتمال فراوان مانند دیدارهای گذشته به همراه سیاوش یزدانی زوج خط دفاعی طلایی‌پوشان را تشکیل دهد و برای کسب امتیاز در این مسابقه تلاش کنند.

محمدی در این فصل 10 حضور ثابت، 6 حضور به عنوان بازیکن جانشین را در ترکیب سپاهان تجربه کرده و در هفدهمین حضور خود به دنبال یازدهمین کلین شیت خواهد بود.

دیگر خبرها

  • دروازه‌بان شمس‌آذر رقیب جدی گلرهای ملی‌پوش! (عکس)
  • مدافع سپاهان آماده یازدهمین کلین شیت (عکس)
  • عبدی به دنبال دو رقمی شدن در تراکتور برای بازگشت
  • زوج دفاعی پرسپولیس احیا شد
  • بعد از 9 ماه: کورتوا با کلین‌شیت برگشت
  • بازگشت دانیال به امید دو رقمی در پرسپوليس
  • جنون گل هفتاد متری شهاب زاهدی!
  • رقابت برای دستکش «طلا» سخت شد/ بیرانوند نباید در ۵ بازی گل بخورد
  • گولسیانی و کنعانی‌زادگان بهترین مدافعان میانی لیگ برتر؟
  • پرسپولیس و ثبت یک آمار تاریخی؛ دیوار تهران