Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@00:50:32 GMT

تحریم‌ها لغو نمی‌شود؛ گروسی مهره اروپا و آمریکاست

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۱۵۸۸۰

تحریم‌ها لغو نمی‌شود؛ گروسی مهره اروپا و آمریکاست

کارشناس مسائل بین الملل گفت: پیش بینی می‌کنم که تحریم‌های ایران لغو نخواهد شد، بهتر است که ما فعالیت‌های هسته‌ای خود را ادامه دهیم.

به گزارش مشرق؛ محمد صادق کوشکی کارشناس سیاست بین الملل با اشاره بیانیه مشترک ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: موضع آژانس در قبال برنامه هسته ای صلح آمیز ایران، تخصصی و فنی نیست بلکه سیاسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید توجه داشت که گروسی ساخته جناح اروپا و آمریکاست و توافق تهران با گروسی از اول غلط بود.

کارشناس سیاست بین الملل ادامه داد: اروپا و آمریکا همواره به دنبال این بودند که نظارت‌ها بر برنامه هسته ای کشورمان پابرجا بماند. آن‌ها می‌خواهند که حذف نظارت‌های پروتکل الحاقی را با خشونت زیاد جواب دهند، بنابراین با صدور قطعنامه‌های شدیدالحن می‌خواهند که ایران را مجبور به بازگشت به نظام بازرسی پروتکل الحاقی کنند.

وی با تاکید بر اینکه در صحنه سیاست، توافقی که انجام می‌شود مهم است و فقط گفتارها اهمیتی ندارد، گفت: رفتار منطقی این است که به دنبال حق خودمان باشیم و به حرف‌ها اعتنا نکنیم و بدانیم که از طرف آمریکا و اروپا بحثی به نام وفای به عهد وجود ندارد. بر این اساس پیش بینی می‌کنم که تحریم‌ها لغو نخواهد شد پس بهتر است که ما فعالیت‌های هسته‌ای خود را ادامه دهیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا آژانس بین المللی انرژی اتمی محمدصادق کوشکی محمد صادق کوشکی آژانس بین المللی انرژی اتمی آمریکا امریکا رافائل گروسی هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۵۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعنامه ضد ایرانی پارلمان اروپا / تاکید بر تحریم های بیشتر ایران

به گزارش صدای ایران از تسنیم،نمایندگان پارلمان اروپا امروز در قطعنامه‌ای جانبدارانه و بدون در نظر گرفتن حق مشروع و قانونی ایران برای پاسخ به رژیم صهیونیستی، عملیات موشکی و پهپادی اخیر ایران به سرزمین‌های اشغالی را محکوم کرده و خواستار تحریم‌های بیشتر علیه ایران شدند.

نمایندگان اروپا همچنین با اظهار نگرانی از تشدید اوضاع در منطقه بر حمایت کامل از امنیت رژیم اسرائیل تاکید کردند.

آن‌ها همچنین در این قطعنامه صرفا به اظهار تاسف در خصوص حمله به بخش کنسولی ایران در دمشق بسنده کردند!

دیگر خبرها

  • حملات پهپادی ویرانگر اوکراین به کارخانه های فولاد روسیه/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران به بهانه جنگ اوکراین
  • تصویب قطعنامه پارلمان اروپا علیه ایران
  • قطعنامه ضد ایرانی پارلمان اروپا / تاکید بر تحریم های بیشتر ایران
  • کره شمالی: تحریم‌های آمریکا به حلقه‌ای بر گردن واشنگتن تبدیل شده است
  • واکنش آمریکا به گزارش اخیر گروسی درباره ایران
  • ادامه جنگ اوکراین در سایه تحریم و تهدید روسیه
  • تلاش آمریکا برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای
  • ببینید | دفاع جانانه برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران
  • آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم