Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@05:56:08 GMT

دستگیری قمه‌کش پمپ‌بنزین یاسوج

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۱۶۰۷۱

دستگیری قمه‌کش پمپ‌بنزین یاسوج

فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری قمه کش پمپ بنزین یاسوج خبر داد.

به گزارش ایمنا، سردار کیقباد مصطفایی گفت: در پی وقوع اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری در پمپ بنزین فلکه جهاد شهر یاسوج، بلافاصله مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان جهت بررسی موضوع به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بررسی مأموران مشخص شد که شخصی در پمپ بنزین که دارای سوابق متعدد کیفری است با یک قمه از پشت سر به شخص دیگری که در حال سوخت‌گیری خودروی خود بود، حمله‌ور شده و او را با ضربات متعدد از پای درآورده و از محل متواری شده است.

مصطفایی با اشاره به این که فیلم‌های دوربین مداربسته جایگاه سوخت در فضای مجازی منتشر و موجب تشویش اذهان عمومی جامعه شده بود تصریح کرد: ضمن دعوت خانواده فرد مجروح به آرامش، موضوع با هماهنگی مرجع قضایی به صورت ویژه در دستورکار مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی استان گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان با انجام اقدامات پلیسی گسترده و تلاش شبانه‌روزی مخفیگاه متهم را شناسایی و او را در عملیات غافلگیرانه در یکی از روستاهای اطراف شهر دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان در پایان با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، خاطرنشان کرد: پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت عمومی جامعه را به مخاطره بیندازند برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

منبع: ایلنا

کد خبر 479235

منبع: ایمنا

کلیدواژه: كهگيلويه و بوير احمد یاسوج پمپ بنزين سوخت گیری پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق امنیت عمومی پمپ بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۶۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار کریمی گفت: متهم این پرونده به عنوان ترخیص کار کالای بازرگانی در دو مرحله، حدود ۴۰۰ کانتینر کالا را تحویل شاکی داده و قادر به جلب اعتماد وی می‌شود.

وی افزود: این فرد در مرحله سوم و آخرین محموله وارداتی را که شامل ۹۳ کانتینر به ارزش دو میلیون دلار معادل یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال بوده را به مشتری‌های تعیین شده نداده و بدون اطلاع مالک تمامی کالاها را به اشخاص دیگری به فروش رسانده و با تصاحب مبلغ حاصل از فروش به یکی از کشورهای همسایه متواری می‌شود.

رئیس پلیس بین‌الملل فراجا ضمن اشاره به خروج غیر قانونی متهم از کشور با هویت جعلی و اقامت در یکی از کشورهای همسایه بیان داشت: بر اساس اعلام مراجع قضائی مبنی بر متواری شدن نامبرده، موضوع شناسایی، دستگیری و استرداد وی در دستور کار مأموران پلیس بین‌الملل فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.

سردار کریمی اظهار داشت: پلیس بین‌الملل با استفاده از ظرفیت‌های سازمان اینترپل و هماهنگی‌های لازم با مراجع مربوطه داخلی و خارجی، علیه وی اعلان قرمز صادر و متعاقباً متهم را در کشور محل اختفا مورد ردیابی و شناسایی قرار داده و وی را دستگیر می‌کند.

وی در پایان ضمن هشدار به بازرگانان کشور و لزوم اخذ تضمین در معاملات خود و همچنین اشاره به تلاش پلیس بین‌الملل فراجا، در ردیابی، شناسایی و دستگیری این مجرمان و همچنین انعکاس تحت تعقیب بودن آنان به مرزهای ورودی کشور خاطرنشان کرد: متهم توسط مأموران پلیس بین‌الملل فراجا، از طریق مرز هوایی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) به کشور مسترد و در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

کد خبر 6094318

دیگر خبرها

  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیارد ریالی به کشور
  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور
  • دستگیری سارقان ۳۰۰ میلیاردی در اشتهارد
  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری ۵ مخل نظم و امنیت در مشهد
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی