Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، اظهار داشت: آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز سال 1400 برای پذیرش در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و دانشگاه آزاد صبح امروز جمعه ۱۵ اسفند در ۲۱۰ حوزه امتحانی و ۱۱۰ شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: خوشبختانه تا این لحظه هیچ‌گونه تخلفی از حوزه‌های برگزاری آزمون به سازمان سنجش آموزش کشور گزارش داده نشده است.

زرین‌آمیزی افزود: امسال تعداد ۱۸۵ هزار و ۶۹ نفر برای شرکت در آزمون دکتری ثبت نام کرده‌اند که ۴۵ درصد زن و ۵۵ درصد آنها مرد هستند و تعداد ثبت نام کنندگان نسبت به سال گذشته ۵ هزار و ۳۶۵ نفر بیشتر است.

وی گفت: در آزمون دکتری ۱۴۰۰ تعداد ۱۶۳ هزار و ۹۶۷ نفر کارت ورود به جلسه خود را دریافت کرده‌اند که می‌توان گفت حدوداً ۹۰ درصد داوطلبان هستند و تعدادشان از سال گذشته بیشتر است؛ همچنین آمار نهایی غائبین آزمون بعد از قرائت پاسخ‌نامه مشخص می‌شود. 

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: تعلیم و تربیت سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور کنکور دکتری 1400 تخلف کارت ورود به جلسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۶۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون استخدامی آموزش وپرورش استان در۴۵ حوزه امتحانی برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، داود موسویان ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه، این آزمون با حضور ۱۱ هزار و ۳۳۱ داوطلب در استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه از مجموع شرکت کنندگان هفت هزار و ۹۱۰ نفر خانم و سه هزار و ۴۲۱ نفر مرد هستند، گفت: شش هزار و ۳۱۷ نفر از مجموع داوطلبان این آزمون در شهر یاسوج، دو هزار و ۴۸ نفر در شهر گچساران و دو هزار و ۹۶۶ نفر نیز در شهر دهدشت با هم رقابت می کنند.

کد خبر 6093026

دیگر خبرها

  • آزمون استخدامی آموزش وپرورش استان در۴۵ حوزه امتحانی برگزار می شود
  • ۸۸ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • جزئیات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی ۱۴۰۳
  • مرحله مصاحبه داوطلبان مجاز آزمون دکتری ۱۴۰۳ حضوری برگزار می‌شود
  • جزئیات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی اعلام شد
  • جزییات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی اعلام شد
  • امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری
  • فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ دوباره تمدید شد
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن