Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور حقوقی وزارت ورزش و جوانان گفت: امیدوارم تحولات بنیادین و اساسی در ورزش بدنسازی ایجاد شود.

خبرگزاری میزان - جمشید تقی‌زاده در حاشیه برگزاری شانزدهمین دوره رقابت‌های پرورش اندام قهرمانی کشور اظهار داشت: مسابقات قهرمانی کشور با حضور ۵۱۸ ورزشکار در سه رشته در حال برگزاری است. مسابقات مهمی را پیش رو داریم که با احتساب داوران و مربیان حدود ۷۰۰ نفر در این مسابقات به میزبانی استان هرمزگان و جزیره زیبای کیش حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: از زمان حضور عبدالمهدی نصیرزاده در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تحولات خوبی را در فدراسیون شاهد بودیم و امیدوارم بتوانیم نقش ویژه‌ای در کنفدراسیون آسیا و جهانی ایفا کنیم. برای اولین بار خود نصیرزاده هم به عنوان یک ایرانی عضو هیئت رییسه فدارسیون جهانی شده و امیدوارم تحولات اساسی و بنیادین در بخش حرفه‌ای سه رشته این فدراسیون به وجود بیاید.

معاون حقوقی وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: به جز من امروز مهدی فروردین (رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی) و کریمی فیروزکوه (عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی) هم در سالن برگزاری مسابقات حاضر شدند تا نشان بدهند در کنار این ورزشکاران هستند تا روز به روز بتوانیم شاهد تحول در رشته‌های کلاسیک، فیزیک و پرورش اندام باشیم.

تقی زاده ادامه داد: با توجه به اینکه بدنسازی مادر تمام رشته‌ها تلقی می‌شود و باشگاه‌های بدنسازی در سراسر کشور اشتغال زیادی را ایجاد کرده اند این رشته نیازمند برنامه ریزی ویژه‌ای است. از تمام مسئولان درخواست می‌کنم برنامه ویژه‌ای برای احیای این رشته در نظر بگیرند. با توجه به تحولات اخیر در فدراسیون تحرکات بیشتری در سطح آسیایی و جهانی خواهیم داشت و امیدوارم مانند گذشته که قهرمان‌هایی مثل بیت الله عباسپور داشتیم باز هم نقش ویژه‌ای در این رشته‌ها ایفا کنیم.

 

بیشتر بخوانید: حضور رییس فراکسیون ورزش مجلس در سالن مسابقات بدنسازی

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون بدنسازی وزارت ورزش

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بدنسازی فدراسیون بدنسازی وزارت ورزش ویژه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۶۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با اشاره به اخبار منتشر شده مبنی بر تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان و اعزام به مسابقات جهانی و تاکید بر اینکه این اخبار صحت ندارد، اعلام کرد:

بیشتر بخوانید: وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال دخالتی ندارد

تنها مرجع رسمی تشکیل و اعزام تیم‌های ملی دانشجویان در رشته‌های مختلف ورزشی، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی می‌باشد.

این فدراسیون تاکنون هیچ اقدامی برای تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان انجام نداده و در صورت انتخاب سرمربی یا هرگونه اقدام دیگر در این خصوص، مراتب از طریق کانال‌های رسمی فدراسیون به اطلاع عموم خواهد رسید.

لازم به توضیح است طبق اعلام قبلی از آنجایی که طبق مقررات فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی، مسابقات فوتبال دانشجویان جهان دانشگاه محور می‌باشد و با توجه به مصوبه هیات رئیسه فدراسیون، تیم فوتبال دانشجویان تحت عنوان تیم منتخب توسط اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مسابقات اعزام خواهد شد که در حال حاضر هدایت تیم منتخب دانشجویان بر عهده امیدرضا روانخواه می‌باشد.

تیمی که با مربیگری بهنام طاهرزاده به بلژیک اعزام شده هیچ ربطی به فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ندارد و تشکیل و اعزام آن با این عنوان غیرقانونی است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1228492 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • قهرمان لیگ برتر ایران همزمان فدراسیون و AFC را تهدید کرد
  • قهرمان لیگ برتر و تهدید توامان فدراسیون و AFC!
  • توفیق در تحقق شعار سال نیازمند ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک وزنه بدنسازی
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • اجرای برنامه هفتم توسعه نیازمند اهتمام ویژه
  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟