Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام غلامحسین مهدوی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مسجد تاریخی امام (ره) این شهر ابراز داشت:  امروز استکبار می‌خواهد ایران را در فشار اقتصادی بگذارد که  همان روش مستکبران در طول تاریخ  است و در زمان های مختلف از جمله  زمان موسی بن جعفر (ع) نیز بوده است. 

وی افزود : مردم مانند سد جلوی استکبار ایستاده‌اند و به دستور علی زمان مقاومت می ‌کنند تا پایان ابرقدرتی آمریکا و صهیونیست را مشاهده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تبریک عید مبعث افزود: بعثت یعنی برانگیخته شدن و پیامبر(ص) از ابتدا پیرو دین اسلام بود ولی رویدادی که در بعثت رخ داد پیامی است برای او که غار حرا دیگر کوچک است و باید  مسجدی بسازد به وسعت زمین تا جهان نجات پیدا کند.

امام جمعه موقت سمنان ادامه داد: پیامبر اسلام نیز نامه‌هایی به مردم دنیا از جمله ایران برای دعوت به اسلام نوشتند و مردم به پشتوانه ایشان بدون شعارهایی که مفهوم  «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران» بدهد ایستادند زیرا نمی توان مسلمان بود و به فریاد مستضعفین بی توجهی کرد.

مهدوی‌نژاد با اشاره به هفته احسان و نیکوکاری در آستانه  نوروز گفت: در زندگی اسلامی انسان خودش را تنها نمی بیند و اگر در اسلام همسایه گرسنه باشد او مسلمان نیست  در حالیکه انسان‌گرایی و غرب تنها بر «من» تاکید دارد .

امام جمعه موقت سمنان روز درختکاری و هفته منابع طبیعی را گرامی داشت و بیان کرد: فضای سبز و جنگل ها ریه زمین هستند، دولت و ملت باید در گسترش فضای سبز برای نسل امروز و فردا تلاش کنند.

برچسب‌ها روز احسان و نیکوکاری سمنان تحریم روز درختکاری ایالات متحده آمریکا منابع طبیعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز احسان و نیکوکاری سمنان تحریم روز احسان و نیکوکاری سمنان تحریم روز درختکاری ایالات متحده آمریکا منابع طبیعی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۶۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار هاشم غیاثی اظهار کرد: رسالت اصلی مدیران و فرماندهان بسیج، کمک و یاری رساندن و تسهیل امور خدمت‌رسانی بهتر به مردم است که نسبت به آرمان‌های انقلاب در همه زمان‌ها وفادار هستند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی افزود: در مساله اقتصاد، باور علمی و قلبی داریم که راهکار حل مسائل اقتصادی، شعار سال است که رهبر معظم انقلاب فرمودند، جهش تولید با مشارکت مردم و این بار در مسائل اقتصادی و تولید که تمامی بسیجیان باید در خدمت و عمل به این حکم باشیم.

وی با بیان اهمیت و جایگاه پایگاه‌های مقاومت بسیج در ادارات اظهار کرد: متأسفانه دشمن با عملیات گسترده تبلیغاتی خود ذهن برخی از مردم ما را مسموم کرده و باعث ایجاد ناامیدی شده است که راهکار مبارزه با این ناامیدی، جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است.

غیاثی با اشاره به روز معلم و روز کارگر گفت: معلمان بسیجی برای بصیرت افزایی به منظور خنثی سازی توطئه‌ها و تهدیدات سخت افزاری و نرم افزاری دشمن همیشه در تمامی مراحل انقلاب در صحنه بوده اند و کارگران نیز با روحیه انقلابی و ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب حرکت می‌کنند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی افزود: بسیج ادارات و کارمندان سپاه خراسان رضوی یکی از آن قشرهاست که وظیفه هماهنگی بین دستگاهی در احصای مأموریت‌های بر زمین مانده دارد.

کد خبر 6094244

دیگر خبرها

  • حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • افشای کینه شاه از قم
  • نگاه به ماجرای غزه از منظر «ما رأیت إلا جمیلا»
  • تلاش کارگران منجر به ایجاد امنیت اقتصادی می‌شود
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • وزیر تعاون: کارگر از منظر اسلام ابزار نیست