Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-28@13:13:33 GMT

بیش از ۵ تن انواع مواد مخدر در استان همدان کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۱۶۶۵۷

بیش از ۵ تن انواع مواد مخدر در استان همدان کشف شد

همدان-فرمانده انتظامی استان همدان گفت: بیش از پنج تن انواع موادمخدر از ابتدای سالجاری تاکنون در این استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک درصد افزایش داشته است.

 به گزارش قدس آنلاین  سردار «سلمان امیری» ظهر چهارشنبه در  نشست خبری باخبرنگاران در سالن انقلاب اظهار کرد:از ابتدای سال تا کنون  ۹۶۲ عملیات برای برخورد با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر صورت گرفت همچنین یک هزار و ۳۷۰ طرح پاکسازی نقاط آلوده و برخورد با قاچاقچیان در مسیرهای ارتباطی اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به دنبال اجرای طرح های پلیسی ۵۹ باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم و چهار هزار و ۷۰۷ فرد فعال در امر فروش و توزیع مواد مخدر دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان دستگیری پنج هزار و ۴۹۶ معتاد، ارجاع سه هزار و ۵۸۱ معتاد متجاهر به مراکز ماده ۱۵ و ۱۶، توقیف ۶۶ دستگاه خودرو و ۱۶ دستگاه موتور سیکلت را از دیگر توفیقات پلیس از ابتدای سال ۹۹ تاکنون برشمرد.

سردار امیری ادامه داد: همچنین پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق به کشف ۶۰ کیلو شیشه مایع، ۱۶ هزار و ۶۵۲ قرص مواد مخدر و یک هزار و ۷۴۵ کیلوگرم موادمخدر در ۲۰ عملیات فرا استانی شده است.

وی با بیان اینکه ۱۱ ماهه امسال ۱۶ هزار و ۶۴ طرح عملیاتی، موضوعی، منطقه ای، حجمی و نقطه ای در این استان صورت گرفت گفت: یک میلیون و ۳۵ هزار و ۴۱۳ شهروند همدانی با سامانه فوریت های پلیسی ۱۱۰ ارتباط برقرار کردند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۶۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در کلان شهر مشهد و جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش خبر داد. - اخبار استانها -

سردار احمد نگهبان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد در تشریح جزئیات اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی گفت: در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته های مردمی طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در سطح شهر مشهد عملیاتی شد.

وی افزود: در این طرح پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد با همکاری کلانتری های سطح شهرستان 32 خرده فروش را  شناسایی و دستگیر کردند.

سردار نگهبان تصریح کرد: در اجرای این طرح بیش از 5 کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی آماده فروش کشف، 11 باب واحد کسب پلمب و 8 دستگاه موتورسیکلت و 6 دستگاه خودرو سواری که برای توزیع مواد مخدر استفاده می شد توقیف و روانه پارکینگ شد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی عنوان کرد: در همین راستا 254 نفر معتاد متجاهر و کارتن خواب نیز در پاتوق های مواد مخدر سطح شهر مشهد جمع آوری و به مراکز بازپروری منتقل شدند و زیر نظر کارشناسان برای بهبودی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی در ادامه با اشاره به استمرار طرح های پاکسازی از شهروندان خواست در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و خرده فروشان مواد افیونی موضوع را سریع از طریق تلفن 110 به پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد
  • متلاشی شدن شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی متلاشی شد
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • کشف حدود 25 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون