Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@17:51:49 GMT

رژیم صهیونیستی در قضیه انفجار کشتی خود زنی کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۱۶۶۹۶

رژیم صهیونیستی در قضیه انفجار کشتی خود زنی کرد

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید حسین حسینی  در خطبه های  نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس در جمع نمازگزاران اظهار داشت: پس از شهادت سردار دلها امروز شاهد انتقام سختی هستیم که مقام معظم رهبری وعده آن را داده بود که همان اخراج آمریکا از منطقه است.

وی ادامه داد: عقب نشنی کشورهای اروپایی از مواضع خود در مقابل ایران اسلامی همان وعده مقام معظم رهبری در قبال مقاومت در مقابل دشمنان نظام و ایران اسلامی بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه شهرستان پردیس با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در قضیه انفجار کشتی انگلیسی خود زنی کرده است، اظهار داشت: اظهارات متناقض رزیم صهیونیستی در مورد کشتی انگلیس بازی دو سرباخت برای رژیم غاصب اسرائیل  و حکایت دیگری از درماندگی این رژیم است.

حسینی با اشاره به آغاز هفته منابع طبیعی و روز درختکاری، اظهار داشت: محیط زیست و منابع طبیعی امانت نسل پیشین در نزد ما است و ما باید از منابع طبیعی محافظت کنیم و به بهترین شکل به نسل های آینده تحویل بدهیم.

وی ادامه داد: در قرآن کریم بیش از یک هزار آیه در مورد آب، خاک، طبیعت، کشاورزی و منابع طبیعی آورده شده و به عبارتی حدود یک سوم از آیات قرآن به طبیعت و منابع طبیعی اختصاص یافته است که گواهی بر اهمیت حفظ منابع طبیعی است.

امام جمعه شهرستان پردیس ضمن تقدیر از برگزاری طرح نمادین غرس نهال توسط شهرداری های پردیس و بومهن، اظهار داشت:  کاشت ۲۵ هزار نهال و توزیع ۳ هزار نهال رایگان توسط شهرداری ها در دست اقدام است و در پایان خطبه های نماز جمعه امروز نهال رایگان به نمازگزاران از سوی واحد فضای سبز شهرداری ها اهدا می شود.

حسینی با اشاره به اهمیت دستگیری از نیازمندان در روزهای پایان سال، اظهار داشت: شهروندان با اهدای کمکهای خود به کمیته امداد می توانند به نیازمندان و مددجویان واقعی تحت پوشش کمک کنند.

وی ادامه داد: کمیته امداد شهرستان در حدود ۳۲۴ وام اشتغال و کارگشایی، اهدای ۲ هزار سبد معیشت و سبد کالا به یک هزار و۲۰۰ خانوداه تحت پوشش، ۲ هزار مورد مشاوره و درمان، ۴۰۰ مورد جهیزیه، ۲۰ مورد بیمه زنان سرپرست خانواده، تعمیرات و ساخت مسکن برای مدد جویان، حمایت از ۳۴۰ دانش آموز را در پرونده کاری خود دارد .

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: با همکاری قرار گاه مواسات و کمیته امداد در سالجاری تحصیلی  ۱۲۴ تبلت برای دانش آموزان تهیه و اهدا شده است.

حسینی گفت: حمایت از دانشجویان خانواده های تحت حمایت، تامین ۲۳ مورد لوازم منزل  بخش دیگری از فعالتیهای کمیته امداد شهرستان پردیس است.

وی با تبریک فرا رسیدن بعثت پیامبر در روز ۱۹ اسفند برابر با ۲۵ ماه رجب، اظهار داشت: ولایت پذیری هدف اصلی  بعثت انبیا است و رهبری و ولایت به حیات  انسانی هدف می بخشد.

امام جمعه شهرستان پردیس با تاکید بر اهمیت حضور مردم در انتخابات ، اظهار داشت: چند روز آینده ثبت نام انتخابات شوراها آغاز می شود  و همه ما موظف هستیم که جوانان متعهد، متخصص و حزب الهی را  برای خدمت به مردم انتخاب و حمایت کنیم.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

برچسب‌ها شهرستان پردیس روز درختکاری اسرائیل ستاد اقامه نماز کشور جو بایدن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان پردیس روز درختکاری اسرائیل شهرستان پردیس روز درختکاری اسرائیل ستاد اقامه نماز کشور جو بایدن اخبار کنکور امام جمعه شهرستان پردیس کمیته امداد منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۶۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزاد سازی اراضی ملی در منطقه بندپی شرقی شهرستان بابل

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران ساری اعلام کرد: بر اساس وظیفه ذاتی نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی انجام یک فقره تبصره ذیل ماده ۵۵ به مساحت تقریبی ۷ هزار متر مربع از ید متجاوزین خارج و اعاده به وضع سابق گردید.

این ماموریت با حضور سرجنگلبان و نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی واحد بندپی شرقی و نیرو‌های حفاظت شرکتی انجام شد.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • انفجار در حومه دمشق؛ اسرائیل مدعی رهگیری موشک و حمله متقابل است
  • شنیده شدن صدای انفجار در حومه دمشق
  • حمله رژیم اسرائیل به مناطقی در جنوب سوریه
  • مبارزه با طرح آفت جوانه خوار درختان بلوط در شهرستان فلارد
  • آزاد سازی اراضی ملی در منطقه بندپی شرقی شهرستان بابل
  • کشف ۳ تن چوب قاچاق در سوادکوه
  • رفع تصرف و خلع ید ۱۰۲۹۷ مترمربع اراضی ملی در شهرستان ساری
  • رزمایش اطفای حریق در جنگل‌های تمام استان‌ها اجرا می‌شود
  • آزادسازی بیش از ۲۰ هکتار از اراضی ملی حومه قیروکارزین
  • کاشت نهال متناسب با آب و هوای شهرستان دهلران باشد