Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، معصومه رضا‌زاده، سرمربی تیم رهیاب تهران پس از برتری تیم خود مقابل هیأت فوتبال اصفهان اظهار داشت: جای دارد در ابتدا از بازیکنان تیم اصفهان تشکر کنم، زیرا بازیکن این تیم تا آخرین دقیقه جنگیدن و امیدوارم در آینده شاهد درخشش بازیکنان این تیم باشیم.

سرمربی تیم رهیاب تشریح کرد: از ابتدا به دنبال حضور در پلی‌آف بوده‌ایم، اکنون مقداری شرایط تیم ما سخت است ولیکن برای حضور در پلی‌آف تلاش خود را خواهیم کرد؛ با توجه به شرایط کرونا امسال بازی‌ها با تأخیر برگزار شد، ما در گروه مرگ مسابقات قرار داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تشریح کرد: به هر حال از مدیران فدراسیون متشکریم، این مسابقات منبع درآمد بازیکنان است؛ امیدوارم موسوی نائب رئیس فدراسیون حواس بیشتری به بخش بانوان داشته باشند، فوتسال بانوان به نقطه کوری پرت شده بود و امیدوارم چهار سال آینده از انتخاب این نفرات خوشحال باشیم.

سارا محمدی، بازیکن تیم هیئت فوتبال اصفهان نیز پس از دیدار تیم خود مقابل رهیاب اظهار داشت: کل تیم‌های لیگ برتر می‌دانند که تیم جوانی هستیم، پس از هربازی تجربه ما بیشتر شده و بازی بهتری را ارائه می‌دهیم، یکی از دلایلی که با  اختلاف بازی‌های خود را واگذار می‌کنیم، مسائل پشت پرده است، فشارهای روانی بزرگی رو بازیکنان است و حق آن‌ها این نیست.

بازیکن تیم هیأت فوتبال اصفهان ادامه داد: اگر مسئولین حمایت بیشتری از این تیم داشته باشند قطعا شرایط متفاوت خواهد شد، این بی‌انضباطی‌ها قطعا روی تمرکز بازیکنان تأثیرگذار خواهد بود، بازیکنان تیم‌ما اگر برخی از حواشی وجود نداشته باشد قطعا بهتر از این خواهند بود.

وی تشریح کرد: سه سرمربی در این تیم تغییر کرد، قطعا اگر این اتفاق نمی‌افتا‌د قطعا بهتر ظاهر خواهیم شد؛ همه قصد دارند در این تیم دخالت کنند و این سبب می‌شود روی بازیکن تأثیرگذار باشند، حق استان اصفهان نیست؛ امیدوارم در لیگ باقی بمانیم.

به گزارش فارس، در دیگر دیدار هفته هشتم لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، نامی‌نو اصفهان میهمان تیم حفاری خوزستان بود و این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به سود حفاری به پایان رسید.
انتهای پیام/۶۳۱۰۷/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان لیگ برتر تهران فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۶۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی

در کادر بازیکنان تیم فولاد خوزستان بازیکنی حضور دارند که آمار بازی‌اش در این تیم بسیار عجیب به نظر می‌رسد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ابراهیم سلجومی از سال 1395 و در دوره مربیگری سیروس پورموسوی به فولاد خوزستان پیوست، بازیکنی 31 ساله که هفت فصل متوالی در لیست باشگاه خوزستانی بوده است، اما آمار بازی بسیار کمی دارد.

رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم

با اینکه معمولاً بازیکنان فولاد شناخته شده هستند، این بازیکن گمنام است. در سایت باشگاه فولاد آمار بازی این بازیکن 16 دقیقه عنوان شده و در لیگ برتر فصل 1400-1399  یک دقیقه و در جام حذفی فصل 01-1400 به مدت 15 دقیقه برای این بازیکن آمار بازی به ثبت رسیده است. در حالی که سایت باشگاه فولاد پست این بازیکن را مهاجم عنوان کرده، ولی وی در یکی از مصاحبه‌هایش پست خود را مدافع اعلام کرده است.

این موارد در حالی رخ می‌دهد که در فصل اخیر به دلیل محدود بودن لیست فولاد به ناچار چند بازیکن خود را در لیست مازاد قرار داد. در فصول گذشته بارها دیده شده است که بازیکنان بزرگ باشگاه خوزستانی به دلیل پُر بودن لیست و جایگزینی بازیکنان جدید با قلم قرمز مربیان خود روبه‌رو شدند، اما در مورد سلجوقی اوضاع متفاوت است. هنوز مشخص نیست چرا و چطور این بازیکن گمنام توانسته است در دوره حضور مربیان متوالی هفت فصل پی در پی در این تیم حضور داشته باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • نورمحمدی: حرفه‌ای گری سرخپوشان برگ برنده بازی با آلومینیوم است/ امیدوارم ۶ بانک از عهده مشکلات برآیند
  • شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!
  • ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی در ترکیب تیم ملی والیبال قرار گرفتند
  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • رژیم صهیونیستی تحمل تا ابد جنگیدن را ندارد
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی