Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن حیدری در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: بر اساس آخرین خروجی نقشه‌های پیش یابی و مدل‌های عددی از بعد از ظهر فردا تا ظهر یک شنبه به جهت وزش بادهای نسبتاً شدید با سرعت ۴۰ تا ۶۰ کیلومتر بر ساعت از سمت غرب روی دریا و سواحل استان دریای عمان مواج و متلاطم می‌شود.

وی ادامه داد: پیش بینی می‌شود طی این مدت ارتفاع موج دریای عمان در نزدیکی سواحل جنوب استان به حدود ۲ تا ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ متر برسد از همین رو احتمال پاره شدن تورهای صیادی، غرق شدن قایق‌های کوچک و شناورهای سبک وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان توصیه کرد: برای جلوگیری از بروز خسارت به فعالین دریایی، ضروری است محدودیت تردد برای قایق‌های صیادی و تفریحی و همچنین قایق‌های کوچک و شناورهای سبک در رفتن به دریا اعمال شود.

کد خبر 5162238

منبع: مهر

کلیدواژه: هواشناسی سیستان و بلوچستان محسن حیدری دریای عمان ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر گرگان شیراز اردبیل شهرستان کرج لیگ برتر فوتبال ایران عکس استانها مشهد مجلس شورای اسلامی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۶۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران صاحب بلندترین سکو بانجی‌ جامپینگ دنیا

 بلندترین سکوی بانجی‌جامپینگ دنیا در تهران افتتاح می‌شود. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ مراسم افتتاحیه بلندترین سکوی بانجی جامپینگ دنیا با ارتفاع ۲۸۰ متر، فردا در برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

پیش از این بلندترین سکوی بانجی جامپینگ دنیا در برج ماکائو با ارتفاع ۲۳۳ متر بود.

دیگر خبرها

  • امواج بارشی آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • رزمایش دریایی شناورها، گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • رژه قایق‌ها در خلیج فارس
  • نمایی بسیار زیبا و جذاب از امواج دریا (فیلم)
  • تهران صاحب بلندترین سکو بانجی‌ جامپینگ دنیا
  • خانه‌های مولد در سواحل کشور طراحی شده است
  • فرزام: باید شرایط آمادگی استاندارد را در روئینگ داشته باشیم
  • افزایش ۲ هزار و ۸۶۵ واحدی شاخص کل بورس
  • امواج کوتاه در دریای خزر
  • قایق هایی از جنس ملودی (عکس)