Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام بارانی به بهره‌گیری از آموزه‌های قرآنی برای بهبود شرایط جامعه تأکید کرد و گفت: هرکجا که قرآن و آموزه‌های دینی در دستور کار قرار گرفت همواره پیش‌رو بودیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، حجت الاسلام «محمد بارانی» در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه مهدیشهر با اشاره به ۱۴ اسفندماه سال روز تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) است که باهدف محرومیت‌زدایی راه‌اندازی شد گفت: برپایی رزمایش مواسات ازجمله اقدامات ارزنده این نهاد بود که باهدف یکپارچه‌سازی کمک‌های خیران در سراسر کشور در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام‌جمعه مهدیشهر از جمع آوری ۱۱ میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی در مهدیشهر در قالب رزمایش مواسات خبردادوافزود: باید در راستای محرومیت‌زدایی اقدامی مؤثر انجام شود.

 

وی اشتغال‌زایی را از دیگر فعالیت‌های مهم و مؤثر کمیته امدادبرشمردوافزود: نباید تنها به ارائه بسته معیشتی و کمک نقدی به فقرا اکتفا کنیم بلکه دولت باید در راستای ریشه‌کنی فقر با ایجاد اشتغال و رونق تولید اقدامی اساسی انجام دهد و این‌یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم است.

 

حجت الاسلام بارانی با تأکید بر اینکه ایجاد رونق در فضای کار و تولید کشور از مهم‌ترین وظایف دولت محسوب می‌شود ادامه داد: این در حالی است که در چند سال اخیر فضای گرانی و رکود اقتصادی رونق یافته است.

 

امام جمعه مهدیشهربا اشاره به اینکه سال آتی انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهرها و روستاها در پیش است اظهارداشت: در انتخابات سال آتی باید با انتخاب فردی انقلابی و جهادگر نسبت به رفع مشکلات کشور گام برداریم تا دولتی انقلابی بر مسند قدرت بنشیند.

 

وی در ادامه به بهره‌گیری از آموزه‌های قرآنی برای بهبود شرایط جامعه تأکید کرد و یادآور شد: هرکجا از آموزه‌های دینی در کشور بهره نبردیم انقلاب اسلامی ایران عقب ماند اما در شرایطی که قرآن و آموزه‌های دینی در دستور کار قرار گرفت همواره پیش‌رو بودیم.

 

حجت الاسلام بارانی از سخنان خود بابیان اینکه ۱۵ اسفندماه سال روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی است، بیان کرد: درخت یک موجود زنده و دارای حیات است بنابراین باید منابع طبیعی را قدر بدانیم و در حفظ مراتع کوشا باشیم.

 

وی ابراز داشت: وجود جنگل‌های بکر و زیبا از مهم‌ترین ظرفیت‌های شهرستان مهدی‌شهر است که می‌تواند در جذب گردشگران مؤثر واقع شود و باید از وقوع آتش‌سوزی در این جنگل‌ها جلوگیری شود.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: انتخابات سال آینده امام جمعه مهدیشهر رزمایش همدلی کمک مومنانه حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۶۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موج جدید بارش در شمال کشور/ تهران تا کی بارانی است؟

به گزارش خبرآنلاین ، اصغری، کارشناس هواشناسی گفت:طبق آخرین اطلاعات سازمان هواشناسی، از فردا یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) موج بارشی دیگری وارد کشور شده و بسیاری از نواحی در استان‌های شمال غربی، غربی و شمالی کشور از این موج بارش‌های خوبی دریافت خواهند کرد.

وی ادامه داد:سامانه بارشی هم‌اکنون در شمال شرق کشور فعال است و مسافرین این بخش مراقبت کنند.

استان‌های آذربایجان‌های شرقی، غربی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، کرمانشاه، زنجان، قزوین، کردستان و همچنین دامنه‌های زاگرس از این موج بارش خواهند داشت.

شدت و تمرکز اصلی بارش‌ها در استان‌های شمال غربی و شمالی کشور خواهد بود اما طبق پیش بینی‌ها فعلی شدت بارش‌ها در حد سیلاب نیست.

به گفته وی از دوشنبه منتظر نفوذ موج جدید بارشی هستیم و این سامانه در شمال کشور فعال خواهد بود.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902732

دیگر خبرها

  • موج جدید بارش در شمال کشور/ تهران تا کی بارانی است؟
  • تمرکز بر توسعه سبد سوختی کشور با تکیه بر افزایش مصرف CNG و LPG ضروری است
  • مستقر شدن بالگرد در لرستان برای جلوگیری از آتش‌سوزی احتمالی ضروری است
  • فضای قرآنی در جامعه رو به گسترش است
  • بهبود معیشت کارگر ران اهی مؤثر برای مقابله با قاچاق است
  • بهبود معیشت مشاغل کارگری راهی مؤثر برای مقابله با قاچاق است
  • چند آموزه‌ مهدوی در دعای عهد و ندبه‌ ی امام صادق (ع)
  • بهبود رفاه و معیشت مشاغل کارگری راه‌ موثر مقابله با قاچاق است
  • آینده‌نگری در ورزش برای پرورش استعدادها ضروری است
  • کارگران ستون‌های استوار جامعه