Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله «قربانعلی دری‌نجف‌آبادی» در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه اراک افزود: آمادگی برای انتخابات باشکوه و با عظمت، امری ضروری است و بر اساس فرموده رهبر معظم انقلاب همه باید ضمن حضور پرشور در این آزمون سیاسی، فرد شایسته و لایق را انتخاب کنند.

وی بیان کرد: مردم باید همه تلاش خود را به کار گیرند تا لایق‌ترین، کارآمدترین،  کارآفرین‌ترین،  مدیرترین، مدبرترین و شجاع ترین فرد در عمل را انتخاب کنند و با حضور گسترده،   بار دیگر وفاداری خود را به آرمان‌های امام راحل، شهید سلیمانی،  ولایت فقیه، امام حسین (ع) و غدیر خم  نشان دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی اظهار داشت:  امید است در انتخابات پیش رو، دولتی با کفایت سر کار آید و ممکن است رئیس جمهوری که انتخاب می شود از ۱۰۰ نمره ۶۰ داشته باشد یا پایین‌تر، اما مهم کادر لایق و وزرای خوب، کاردان،  کار بلد و توانا است.

وی گفت: نباید افراد باج‌ده و باج‌گیر سر کار آیند و باید روال غلطی که عده‌ای فکر کنند، جمهوری اسلامی ایران ارث شخصی آنان است، برچیده شود و همه باید پاسدار خون شهدا و امانت‌دار الهی باشند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: باید افراد لایق از سطح کلان تا پایین انتخاب شوند و انتخاب برخی افراد در همین شهر جای گریه دارد.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی بیان کرد: سیاسی بازی و سیاسی کاری معنا ندارد، نمی‌شود با خون شهدا، آرمان‌های امام(ره)،  رهبری معظم انقلاب و شهید مطهری‌ها بازی کرد.

وی تصریح کرد: اگر افرادی مرید کسی نیستند، خوب نباشند، مهم  شایسته، لایق، باکفایت، دلسوز بودن فرد است.

امام جمعه اراک افزود: دولت و رئیس جمهور آینده باید پاسخگو، فعال در صحنه،  پا به رکاب و دردمند باشد و درد فقرا،  نیازمندان و محرومان را درک کند.

آیت‌الله دری‌نجف آبادی در بخش دیگری از سخنانش گفت: مراقبت‌ها در مقابل ویروس کرونا به ویژه در شلوغی های پایان سال بیش از گذشته باید مورد توجه قرار گیرد.

وی عنوان کرد: خطر و شیوع این ویروس امروز با ورود نوع انگلیسی چندبرابر شده و نیاز است ضریب مراقبت‌ها چند برابر افزایش یابد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: هرگونه سهل‌انگاری گرفتاری برای افراد و کادر درمان را زیاد می‌کند و نیروهای درمانی پس از یک سال مقابله با این بیماری منحوس به شدت خسته هستند و در این راه شهدای زیادی نیز تقدیم کرده‌اند.

آیت‌الله‌ دری‌نجف‌آبادی بیان کرد: هرگونه سهل‌انگاری در مقابل این بیماری حرام است و در شرایطی که هنور در جامعه واکسیناسیون تمام نشده و اثرات واکسن مشخص نشده، همه باید مراقبت جدی داشته باشند و از هرگونه تجمع و دورهمی پرهیز کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: روزهای پایانی سال که مصادف با بهترین ماه های خداوند است،   فرصت مناسبی برای پهن کردن سفره احسان و نیکوکاری است و نیاز است مردم برای جلوگیری از هدر رفت ۳۰ تا ۳۵ درصدی ضایعات غدای خود، صرفه‌جویی را مد نظر قرار دهند و به جای هدر رفتن مواد غذایی آن را بین نیازمندان و فقرا توزیع کنند.

امام جمعه اراک اضافه کرد: درختکاری از دیگر موارد مهم در روزهای پایانی سال است که نیاز است مردم در این راستا تلاش مضاعفی بویژه در کاشت درختان مثمر به کار گیرند.

آیت الله دری نجف آبادی عنوان کرد: رجب، شعبان و رمضان بهترین ماه‌ها برای نزدیکی بیشتر به خداوند و کسب فضایل است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: در هفته پیش رو ۲ مناسبت مهم شهادت امام موسی کاظم (ع) و مبعث پیامبر گرامی اسلام (ص) وجود دارد که باید با رعایت پروتکل های بهداشتی مورد توجه قرار گیرد.

نماز عبادی و سیاسی جمعه اراک در ۳۲ نقطه از استان مرکزی اقامه می‌شود.

براساس زمان بندی تعیین شده؛ مجموع زمان و فرآیند انتخابات ریاست جمهوری خرداد ۱۴۰۰به مدت ۳۹ روز تعیین شده که بر این اساس پس از تشکیل هیات اجرایی مرکزی در ۱۱ اسفندماه ۹۹، هیات‌های اجرایی در تاریخ ۲۱ تا ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ با مهلت سه روز، ثبت نام از تاریخ ۲۱ لغایت ۲۵ اردیبهشت ماه با مهلت ۵ روز، انتشار اسامی نهایی ۵ و ۶ خرداد ۱۴۰۰ به مدت ۲ روز، تبلیغات از تاریخ هفت تا ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ به مدت ۲۰ روز در نظر گرفته و ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ ممنوعیت تبلیغات و ۲۸ این ماه نیز روز اخذ رای اعلام شده است.

برچسب‌ها آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی انتخابات ۱۴۰۰ اراک مشارکت انتخاباتی امام جمعه اراک خطبه ها شورای سیاست گذاری ائمه جمعه معاونت توسعه مشارکت‌ های مردمی کمیته امداد امام خمینی مشارکت سیاسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ اراک انتخابات ۱۴۰۰ اراک مشارکت انتخاباتی امام جمعه اراک خطبه ها شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مشارکت سیاسی اخبار کنکور آیت الله دری نجف آبادی جمعه اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۶۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ترافیکی شهر تهران/ توقف درحاشیه معابر بزرگراهی ممنوع  

سرهنگ علی اصغر شریفی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه از سطح معابر بزرگراههایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترافیک در مسیرهای غربی، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابری پرتردد و دارای ترافیکی سنگین و نیمه سنگین اما روان در سطح پایتخت بودیم .  

وی ادامه داد: انتهای بار ترافیکی در بزرگراه آزادراه تهران کرج در هر مسیر غرب به شرق تا مقطع پل آزادگان بدون مشکل و روان ، شهید سلیمانی - صیاد ، بابایی مسیر شرق به غرب – نیروی زمینی ، زین الدین– روی پل امام علی (ع) ، علامه – شقایق در حال حرکت ، امام علی (ع) – جانبازان ، شهید سلیمانی – ستاری ، بزرگراه لشگری - شیشه مینا و رسالت قبل از پل سید خندان هم و بدون مشکل ترافیکی می باشد .  

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ افزود: انتهای بار ترافیک در بزرگراههای شیخ فضل الله – روی پل یادگار سنگین ، آبشناسان – سردار جنگل سنگین ، همت – جنت آباد، چمران - نهج البلاغ ، یادگار امام (ره ) تا مقطع صالحی تا شیخ فضل الله از جلال آل احمد ، محمد علی جناح بعد از پل شیخ فضل الله می باشد .   

سرهنگ شریفی بیان کرد: خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از شهیدان به دلیل نقص معبر پر تراکم و جانبازان از میدان امام رضا (ع) و مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند و داخل تونل توحید ترافیک منظم و در حال حرکت می باشد . 

سرهنگ شریفی تصریح کرد: طرح جناغی  ها در  معابر  بزرگراهی در  حال اجراست و این طرح به این منظور  انجام می شود که برخی  از  رانندگان نمی خواهند قوانین را رعایت نمایند و قصد دارند زودتر از  بقیه رانندگانی که در  انتظار ورود به رمپ ها و خروجی ها حضوری  منظم دارند وارد شوند و به قول  معروف  زرنگی  نمایند که تیم های  پلیس  راهور  تهران بزرگ ، با حضور  خود در  این مقاطع از  این اقدام رانندگان متخلف  جلوگیری  می نمایند .

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • احزاب ویژگی‌های حزب‌الله را از آیات و روایات استخراج و به‌ کار بندند
  • امام خطر اسراییل و استکبار جهانی را به بشریت گوشزد کرد
  • دستور ساواک برای بازرسی از عروس امام (ره)+ سند
  • پاسخ آیت‌الله فیاضی به سؤالی پیرامون رفع اضطراب
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران/ توقف درحاشیه معابر بزرگراهی ممنوع  
  • آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های تهران
  • اگر مطهری و مبارزه او با تحجر ادامه داشت...
  • مطهری امام
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است