Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گـزارش خبرگزاری فــارس از چیتاب حجت‌الاسلام سید فرج الله پژمان در خطبه‌های نمازجمعه 15 اسفند 99 چیتاب با اشاره به مسئله تربیت اجتماعی خاصه فرزندان در کانون خانواده و در جامعه گفت: فرزندان یک نقطه و اموال نقطه دیگر آزمایش انسان در قیامت هستند که در قیامت از اموال دو بار سوال می‌شود لذا مراقب تربیت اولاد و طریقه بدست آوردن و هزینه کرد اموالتان باشید تا در قیامت سربلند از آزمایش بیرون بیایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه کبگیان با اشاره به موضوع فتنه در جامعه هم گفت: فتنه اشد من القتل است، لذا چه در مجازی چه در واقعی مراقب شایعه سازی، رد و بدل پیامها و لقلقه زبان با تعصبات بیجا ولـو به قیمت هم عقیده کردن دیگران با خود باشید تا عامل فساد و گسستگی روابط بین انسانها در جامعه نشوید که این از اشـد گناهان است.

این خطیب جمعه با اشاره به روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی هم گفت: اهمیت مسئله کاشت درخت علاوه بر کتب دینی در تمدن فاخر ما ایرانی‌ها از منزلت بالایی برخوردار است.

امام جمعه کبگیان افزود: اگر بتوانید در اقدام به این امر مهم به عنوان صدقه جاریه هم که شده بجای قطع کردن درختی بکارید.

وی ضمن تشکر از شهرداری چیتاب که با دعوت از مسئولان در این روز به غرس نهال در شهر اقدام کرد هم افزود: کاشت نهال در قبال صیانت از آن یک صدقه جاریه است که متاسفانه فزونی قلع و قمع درختان در استان خاصه بخش ما نگران کننده است.

پژمان با تبریک فرا رسیدن عید مبعث هم گفت: مبعوث شدن به پیامبری در دوره ای انجام شد که بشریت در بت پرستی و نسل کشی انسانها غوطه ور شده بودند.

خطیب جمعه کبگیان با تشکر از دکتر یزدان پناه ریاست بهداشت شهرستان در تزریق آمبولانس به ناوگان مرکز درمانی شهر چیتاب هم گفت: از پیگیری‌های مسئولان ذیربط آقای جاوید ریاست مرکز، بخشدار کبگیان وشورای شهر در بخش کبگیان وعنایت دکتر یزدان پناه در مرکز بهداشت بویراحمد تشکر می کنم امید است در ادامه بتوانیم با عنایت مسئولان استانی و شهرستانی با تعاملات بیشتر کمبودهای دیگر این مرکز بهداشت درمانی که دغدغه اصلی مردمان این دیار است را حل و فصل کنیم.

وی با تبریک هفته احسان و نیکوکاری هم گفت: تعامل پرسنل کمیته امداد چیتاب با مردم در کمک به همنوع نشان از نوعدوستی و مسئولیت پذیری این عزیزان در اهمیت به مسئله ایثار و اکرام ایتام دارد.

 پژمان افزود: خدمت به خلق خاصه قشر محروم جامعه یک موهبت بی بدیل الهی است که نصیب کمتر مسئولی میشود والحق والانصاف جناب دوستی و همکاران خدومشان در قالب پرسنل کمیته امداد چیتاب در خدمت رسانی و وقت شناسی در امور اداری سرآمد یک مسئول در طراز انقلاب هستند.

لازم به ذکر است امام جمعه چیتاب در پایان خطبه ها از زحمات فرماندهی گردان بیت المقدس،گـردان489امام رضا"ع" حوزه خاتم الانبیاء و ستاد نماز جمعه کبگیان در کمک رسانی و امداد به زلزله زدگان شهر سی‌سخت تقدیر و تشکر کرد.


 

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس جمعه کبگیان هم گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۶۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه دوم جوجه‌ریزی کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان در بازدید از یک واحد پرورش مرغ گوشتی در دست ساخت گفت: در شورای معاونان وزارت جهاد کشاورزی به ریاست، وزیر جهاد عملکرد استان‌ها در شاخص مهم جوجه‌ریزی به صورت رسمی اعلام شد که استان کهگیلویه و بویراحمد، در این شاخص مهم، عملکردی درخشان داشته است. رضا بهنام‌پور افزود: از مردادماه سال قبل تاکنون وزارت جهاد کشاورزی برای همه استان‌ها، سهمیه‌ای برای جوجه‌ریزی تحت عنوان برش استانی مشخص کرد که استان کهگیلویه و بویراحمد نه تنها به صد درصد تعهد خود عمل کرده بلکه ۱۱ درصد نیز بیشتر جوجه‌ریزی داشته و در این زمینه رتبه دوم کشور را کسب کرد. بهنام‌پور ادامه داد: در سال‌های قبل، کمبود و حتی نبود مرغ در بازار یکی از دغدغه‌های مردم بود، اما در این دولت با احیای واحد‌های راکد، احداث چندین واحد تولیدی جدید و اجرای دقیق برنامه های جوجه‌ریزی و همچنین مجاهدت کشاورزان فعال در این زمینه، تولید گوشت مرغ، پایدار شده به طوری که در یک سال اخیر به ویژه در ۶ ماه اخیر به ندرت نیاز به تزریق مرغ منجمد در بازار شده است. وی با قدردانی از همه تولیدکنندگان و فعالان صنعت مرغ تاکید کرد: همواره مدافع حقوق تولیدکنندگان بوده و برای استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای حمایت از آنان و تحقق جهش تولید با مشارکت مردم، تلاش بیشتری خواهیم کرد.
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک میلیون و ۳۱۸ هزار قطعه در مرغداری‌های این استان جوجه‌ریزی شده است.

دیگر خبرها

  • نگرانی اهالی بخش ناغان از نابودی درختان بلوط بر اثر آفت برگ خوار + تصاویر
  • ناگفته های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • پیگیری مطالبه اهالی بخش ناغان از نابودی درختان بلوط بر اثر آفت برگ خوار
  • یک میلیون و۳۱۸هزارقطعه جوجه ریزی در مرغداریهای استان انجام شد
  • افتتاح دو شهرداری جدید شهر ممبی و شهر سرآسیاب یوسفی
  • ۹۸ و ۸ دهم درصد نرخ باسوادی در کهگیلویه و بویراحمد
  • هیچگونه قطع درختان جنگلی در فندقلو اتفاق نیفتاده است
  • کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه دوم جوجه‌ریزی کشور
  • جلوه گری شکوفه‌های درختان گیلاس در جنگل فندقلو اهر + فیلم
  • قطع درختان جنگل فندقلوی نمین صحت ندارد