Web Analytics Made Easy - Statcounter

جام بین المللی کشتی متئو پلیکونه درحالی در شهر رم در حال برگزاری است که میزبان منع رفت و آمد در هتل برای میهمانان خارجی را در نظر گرفته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا کریمی و بهنام احسانپور تنها نمایندگان کشتی ایران در جام بین المللی متئو پلیکونه ایتالیا هستند که کریمی در روز شنبه و احسانپور در روز یکشنبه در رقابت‌های اوزان 97 و 65 کیلوگرم کشتی خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته پیش از این قرار بود امین طاهری نیز در 125 کیلوگرم این تورنمنت روی تشک برود که به دلیل مصدومیت از ناحیه دست، اعزامش به این رقابت‌ها منتفی شد.

تیم اعزامی ایران در دو مرحله راهی ایتالیا شدند. عصر دیروز کریمی و احسانپور هم به رم رسیدند. ایتالیایی‌ها به محض ورود میهمانان خارجی به رم، محوطه‌ای در کنار هتل هیلتون در نظر گرفته بودند که از افراد تست PCR گرفته می شد و بعد از 20 دقیقه که نتیجه مشخص شد، به آنها پذیرش هتل داده و همه کشتی گیران شرکت کننده در هتل هیلتون رم اسکان داده شدند.

پروتکل‌های بهداشتی به شدت اجرا شده و به هیچ یک از میهمانان اجازه خروج از هتل داده نمی‌شود. فاصله محل تمرین تا هتل حدودا 25 دقیقه است و وزن کشی نیز در محل هتل انجام می‌شود.

تیم‌های آمریکا، ترکیه و قزاقستان از جمله کشورهایی هستند که با چند کشتی گیر در هر وزن در جام متئو پلیکونه ایتالیا شرکت کرده‌اند.

اجرای شدید پروتکل‌ها در انتخابی 19 اسفند؛ کسی بدون تست به سالن کشتی نیاید

 

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی متئو پلیکونه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۶۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می‌شوند

وزارت خارجه هند اعلام کرد یک تن از ۱۷ خدمه کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی که توسط ایران توقیف شده است، تا این لحظه آزاد شده و باقی خدمه این کشتی نیز سالم هستند.

به گزارش ایسنا، سخنگوی وزارت خارجه هند اعلام کرد که تمامی خدمه این کشتی با انجام تعهدات توافق شده آزاد خواهند گشت.

ایرج الهی، سفیر ایران در هند از سوی دیگر تاکید داشته که خدمه هندی کشتی توقیف شده بازداشت نبوده و می‌توانند به هند بازگردند.

وزارت خارجه هند همچنین تاکید داشت از طریق نمایندگی این کشور در تهران با خدمه هندی کشتی توقیف شده در ارتباط بوده و درحال تضمین سلامتی آن‌ها هستند.

نیروی دریایی سپاه پاسداران در تاریخ ۲۵ فروردین ماه، یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را در منطقه خلیج فارس توقیف کرد.

این کشتی باری که  «ام‌اس‌سی‌آریز» (MSC Aries) نام دارد با پرچم پرتغال فعالیت می‌کرد و مرتبط با شرکت «زودیاک مریتایم» مستقر در لندن بوده که مالک آن یک میلیاردر اسراییلی به نام «ایال اُفر» است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • اعزام ۲ کاروان ۸۵ نفره از کرمانشاه به حج عمره
  • وزارت خارجه هند: خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می‌شوند
  • وزارت خارجه هند: خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می شوند
  • خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می‌شوند
  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • رنگرز: توقع کسب یک مدال طلا از کشتی گیران در المپیک را داشته باشیم
  • لیگ ملت‌ها: آمریکا تا دندان مسلح می‌آید
  • اعزام ۲کاروان ۸۵ نفره از کرمانشاه به حج عمره