Web Analytics Made Easy - Statcounter

زلاتان ابراهیموویچ با موتور یک هوادار میلان، خودش را به فستیوال موسیقی سانرمو رسانده است

زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم باتجربه میلان اخیرا در فستیوال موسیقی سانرمو 2021 حضور یافت؛ فستیوالی که برای دوست داران موسیقی در ایتالیا بسیار جالب و ارزشمند است. با این حال نحوه رسیدن زلاتان به این جشنواره، جالب بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زلاتان ابراهیموویچ در ترافیکی شدید گیر می کند و به خاطر این که ترس از دیر رسیدن داشته، با موتور خودش را به مقر برگزاری فستیوال رساند. نکته جالب این جاست که فرد موتورسوار، طرفدار میلان بوده است.

فرانکو، هوادار میلان که با موتورش زلاتان را به فستیوال سانرمو رساند، در مصاحبه با رادیو مونته کارلو در خصوص چگونگی ماجرا، روایت های جالبی را مطرح کرد:

همسرم باور نکرد که زلاتان را به سانرمو می برم

عصر یکشنبه تصمیم گرفتم کمی موتورسواری کنم و آن روز، ترافیک خیلی شدید بود. داشتم به خانه بر می گشتم که در ترافیک گیر کردم. یک ون سیاه را دیدم که یک نفر از آن پیاده شد. آن شخص خیلی شبیه زلاتان ابراهیموویچ بود و با خودم گفتم این ایبرا است. راننده ون، شیشه ماشینش را پایین آورد و گفت: ایبرا می خواهد ببیند که او را می توانی به سانرمو ببری یا نه. گفتم بله، البته که زلاتان را می برم. یک کلاه کاسکت اضافه داشتم و آن را به زلاتان دادم. به همسرم زنگ زدم و گفتم دارم ایبرا را به سانرمو می برم، به خاطر همین دیرتر می آیم. البته که همسرم حرفم را باور نکرد. 

ایبرا برایم یک پیراهن می فرستد اما نتوانستیم عکس بگیریم 

ایبرا خودش می خواست پشت موتور بنشیند اما گفتم نه، خودم می برمت. البته من خودم موتورسوار حرفه ای نیستم و تاکنون در بزرگراه ها نرفته بودم. خوشبختانه در بزرگراه، ماشین ها زیاد نبودند و کارم راحت شد. ایبرا شخص خیلی خوبی است و به من گفت نمی دانم چطور از تو تشکر کنم. او به من گفت یک پیراهن برایت می فرستم. حتی نتوانستم با زلاتان عکس بگیرم چون وقتی رسیدیم، او خیلی عجله داشت. در نهایت، همسرم حرفم را باور کرد و وضعیت ازدواج ما همچنان خوب است. 

اخبار داغ 

آرمان رمضانی از پرسپولیس جدا شد / رسمی فرهاد مجیدی 6 بازیکن را از تمرین استقلال کنار گذاشت دختر جوان مچ علی دایی را در یک کافه لاکچری گرفت + فیلم ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت منچستریونایتد همچنان بی شکست در بازی های خارج از خانه فصل 2020/21 لیگ برتر انگلیس حبیب بزرگ ترین ترس زندگی کریس رونالدو را فاش کرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: زلاتان ابراهیموویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۶۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی هوایی اینتر بر فراز شهر میلان پس از کسب ستاره دوم / فیلم

اینتر دوشنبه شب موفق شد با پیروزی مقابل میلان، قهرمان زودهنگام رقابت های این فصل سری آ لقب گیرد و ستاره دوم را نیز بر روی پیراهن خود حک کند. ویدیوی زیبای باشگاه اینتر به همین مناسبت را مشاهده می کنید.

دانلود (5.5MB)

دیگر خبرها

  • تقویم نجومی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | تقویم همسران امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ادعای جنجالی ایران‌اینترنشنال؛ سردار علیرضا عسگری کیست و کجا زندگی می‌کند؟
  • سرقت برای انتقام!
  • تقویم نجومی امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | تقویم همسران امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • کشتی هوایی اینتر بر فراز شهر میلان پس از کسب ستاره دوم / فیلم
  • رقابت دو بازی ایرانی برای کسب جایزه فستیوال ۲۰۲۴ بازی سال منا
  • ویژگی‌های حضرت حمزه(س) در بیان قرآن و روایات
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • «لان» به هشتمین فستیوال فیلم‌های وحشت پان می رود