Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید مسیگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد جلسه امروز مدیران باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در خصوص ماجرای فراز کمالوند و تیم استقلال، اظهار داشت: طی 48 ساعت گذشته سه چهار جلسه طولانی داشتیم. مجموعه شاهین شهرداری بوشهر مخالف رفتن فراز کمالوند است. امروز هم برخی خواسته‌ها و مسائل در جلسه عنوان شد و پس از اتمام جلسه خروجی آن را به کمالوند منتقل کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ان‌شاالله فردا در اهواز و در کنار تیم شاهین شهردای بوشهر خواهد بود.

مدیرعامل شاهین بوشهر در مورد وضعیت قراردادی فراز کمالوند عنوان کرد: او قراردادش را فسخ نکرده و قراردادی هم با استقلال نبسته است. در جریان اینکه یکی دو جلسه در تمرینات استقلال بوده، نیستم اما در کل سیاست و دیدگاه شاهین شهرداری این است که راضی به جدایی کمالوند نیستیم. او هم مصاحبه‌ای کرده و گفته اهل نامردی نیست و جدا نمی‌شود. در جلسه‌ای که امروز با حضور نماینده و شهردار داشتیم این مساله عنوان شد و خروجی را هم به کمالوند اطلاع دادیم.

وی در مورد اینکه آیا کمالوند در تماس تلفنی اعلام کرده که به اردوی شاهین بر می‌گردد، گفت: کمالوند به احتمال زیاد فردا در اهواز خواهد بود و ان‌شاالله بر می گردد. او گفت بر می‌گردم و تا ساعاتی دیگر هم برای بحث تهیه بلیت اقدام می کنیم.

مسیگر در پاسخ به این سوال که اگر کمالوند بر نگردد، آیا از او و باشگاه استقلال شکایت می کنند، اظهار داشت: ان شاالله بر می‌گردد.

وی در خصوص اینکه آیا با مددی مدیرعامل استقلال در این مورد صحبتی داشته، گفت: هیچ مذاکره‌ای بین باشگاه شاهین شهرداری بوشهر و باشگاه استقلال انجام نشده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر لیگ دسته اول لیگ آزادگان لیگ یک سعید مسیگر مدیرعامل شاهین بوشهر باشگاه شاهین بوشهر شاهین شهرداری بوشهر فراز کمالوند نقل و انتقالات فسخ قرارداد نیم فصل دوم سرمربی شاهین مددی مدیرعامل استقلال شاهین شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۶۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سبد متنوع پروژه های مشارکتی در شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان از جمع‌بندی اولیه به‌منظور احداث ژوراسیک پارک ناژوان خبر داد.

مسعود حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری جلسه این هفته شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان اظهار کرد: در این جلسه، پروژه ژوراسیک پارک ناژوان مطرح و مقرر شد مذاکرات با سرمایه گذار آن انجام و جمع بندی موارد در جلسه آتی مطرح و تصمیم لازم اتخاذ شود.

وی افزود: همچنین در این جلسه پروژه اداری تجاری و پارکینگ مکانیزه شهدا مورد تاکید مجدد قرار گرفت و اجرای آن به تصویب اعضا رسید.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با اشاره اتفاق نظر اعضای شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان مبنی بر ضرورت توسعه اماکن تفریحی و فرهنگی در سطح شهر تصریح کرد: در این نشست، بحث واگذاری باغ جوان مطرح و مقرر شد این مجموعه به منظور بهره‌برداری جامع به شرکت توسعه سیاحتی سپاهان واگذار شود.

حیدری گفت: مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان، نظارت مستمر بر پروژه هتل جهان نما و سایر پروژه های مشارکتی دیگر موضوع مورد بحث این جلسه بود و مقرر شد از طریق برون‌سپاری، کیفیت و کمیت نظارت‌ها افزایش پیدا کند.

کد خبر 749588

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه شورای عالی قضایی استان بوشهر
  • فصل که تمام شود به بارسا برمی‌گردم
  • شجاعی: دخترم قبل از بازی قسمم داد که ببازیم!
  • فصل جدید آبی
  • صورت جلسه برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال + عکس
  • اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی بوشهر
  • سبد متنوع پروژه های مشارکتی در شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ ها کجاست؟
  • اعزام زائران به سفر حج از بوشهر ۴ و ۵ خرداد
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است