Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-04@18:54:41 GMT

واژگونی میکسر در شهر همدان تلفاتی نداشت

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۱۶۹۷۰

واژگونی میکسر در شهر همدان تلفاتی نداشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین همدان ؛ سرهنگ فرخ جمالی با اعلام این خبر افزود: یک دستگاه میکسر بتن هنگام عبور از سمت خیابان گلزار به میدان شیرسنگی در قسمت سربالایی و سر پیچ به علت اضافه بار واژگون شد.

وی با انتقاد از نبود زیرساختی برای اعمال قانون میکسرها متخلف، گفت: چنانچه خودرویی در مجاور این میکسر تردد می کرد احتمال سقوط بر روی آن پس از واژگونی و جان باختن چند تن وجود داشت که خوشبختانه هنگام واژگونی خودرویی در مجاور میکسر تردد نمی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس راهور شهرستان همدان خاطرنشان کرد: ظرفیت حمل بار در کارت خودرو میکسرهای بتن مشخص است اما بیشتر مواقع رانندگان ظرفیت تعیین شده را برای صرفه جویی در رفت و آمد، وقت و هزینه رعایت نکرده و بیش از ظرفیت اقدام به بارگیری می‌کنند.

سرهنگ جمالی اضافه کرد: این اقدام آنها سبب بر هم خوردن تعادل وسیله نقلیه به ویژه در سر پیچ ها و واژگونی آنها می شود همچنین در یک نمونه که به تازگی در ابتدای خیابان امیرکبیر رخ داد خودرو میکسر به علت سنگینی بار در آسفالت فرو رفته و واژگون شد.

وی گفت: ماموران در صورت مواجهه با این قبیل تخلف ها، راننده میکسر را جریمه می کنند و به علت ورود خسارت به زیرساخت و ابنیه شهری باید برای اعمال قانون به شهرداری ها معرفی شوند.

طبق ماده ۳۱ قانون رسیدگی به تخلفات، شرکت ها و موسسات حمل و نقل بار و مسافر و رانندگان وسایل حمل نقل عمومی، در صورت تخلف از ضوابط حمل بار، مسافر و ایمنی عبور و مرور در راه های کشور توسط ماموران جریمه و در صورت حمل بار اضافی مسافر یا ایراد خسارت به راه، ابنیه تاسیسات، این خودروها متوقف و برای پرداخت خسارت به شهرداری معرفی شوند.

سرهنگ جمالی تاکید کرد: برای پیشگیری از تکرار تخلف و بروز حوادث ناگوار همچنین جلوگیری از بروز خسارت به زیر ساخت ها باید شهرداری زمینه و سازو کار اعمال قانون این قبیل خودروها را فراهم کرده و جریمه پیش بینی شده نیز بازدارندگی لازم را داشته باشد.

48

کد خبر 1492641

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۶۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله ۴.۲ ریشتری در خراسان شمالی هیچگونه خسارتی در پی نداشت

غلامرضا شفیق در گفت‌وگو با مهر با اشاره به وقوع زلزله ۴.۲ ریشتری در حوالی تیتکانو در شهرستان فاروج اظهار کرد: خوشنبختانه این زمین لرزه هیچ‌گونه خسارتی در پی نداشت.

وی در ادامه افزود: بلافاصله سه تیم ارزیابی به محل وقوع زلزله اعزام شدند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی بیان کرد: باتوجه به ارزیابی تیم های کارشناسی این زمین لرزه تنها باعث گچ ریزی جزئی چند روستا شده است.

کد خبر 6095860

دیگر خبرها

  • دوربین‌های هوشمند جاده‌ای چگونه تخلف و سرعت خودرو‌ها را ثبت می‌کنند؟
  • هواداران رودا خوشحال از صعودی که سرانجام نداشت
  • سیل شبستر تلفات جانی نداشت
  • سیل روستای تختان در دهلران خسارت جانی نداشت
  • سیل روستای «تختان» در دهلران خسارت جانی نداشت
  • زلزله ۴.۲ ریشتری در خراسان شمالی هیچگونه خسارتی در پی نداشت
  • تصاویر جدید از خسارت‌های آتش‌سوزی مهیب شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • افشاگری کیهان درباره مخالفت با لایحه عفاف و حجاب
  • زمین لرزه فاریاب خسارتی نداشت
  • نگهداری تَک پلاک جرم محسوب می‌شود/اعمال قانون و اعزام به پارکینگ