Web Analytics Made Easy - Statcounter

قلیچ می گوید توانایی برگرداندن فرم خوب حقیقی را دارد.

دروازه‌بان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس می گوید علیرضا حقیقی با رفتن روی قوس و قزح و پرداختن به حواشی فوتبالش دچار افت شد.

به گزارش طرفداری، وحید قلیچ در گفت‌وگو با فارس، در مورد علت افت علیرضا حقیقی دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی اظهار داشت:

به نظر من بخش اعظمی از این افت به خود علیرضا برمی‌گردد؛ او زمانی در جام جهانی برای تیم ملی ایران بازی کرد و عملکرد خوبی داشت اما اینکه بعد از جام جهانی چه شد که او نتوانست درخشش داشته باشد و در تیمی ستاره شود به خودش مربوط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:

اگر بخواهم سربسته بگویم باید بگویم علیرضا با رفتن روی قوس و قزح دچار افت شد و از روزهای اوجش در فوتبال ایران فاصله گرفت. به نظر من او خوش‌شانس بود که توانست دوباره به فوتبال ایران برگردد. ابتدا به نساجی مازندران رفت که در آنجا خیلی بهتر از تیم گل‌گهر سیرجان بازی می‌کرد اما روند نزولی او همچنان ادامه دارد. شاید بخشی از این افت به خاطر مربی دروازه‌بانی باشد.

دروازه‌بان اسبق پرسپولیس با اشاره پیشنهادی به حقیقی عنوان کرد:

من از طریق رسانه شما به حقیقی پیشنهاد می‌دهم که بیاید و یک ماه با من مجانی تمرین کند. من این بازیکن را دوست دارم و قول می‌دهم کاری کنم که او دوباره به اوج خود برگردد و حتی به تیم ملی دعوت شود. البته باید از قوس و قزح و حواشی دورش کنم تا دوباره همان دروازه‌بان خوب گذشته شود. من چون حقیقی را دوست دارم یک ماه مجانی با او تمرین می‌کنم.

قلیچ در مورد اینکه برخی از دوستان وی با مشاوره های عجیب مدام به حقیقی می‌گویند تو همچنان در اوج هستی، گفت:

 هرکس چنین حرفی به او می‌زند با او دشمنی دارد؛ اینها مگسانند دور شیرینی و علیرضا شیرینی خوبی است. مگر می‌شد مربی دروازه‌بان خوبش را نیمکت‌نشین کند.

وی تأکید کرد:

یکی از دلایل افت دروازه‌بان‌ها مثل حقیقی این است که مربی خوبی ندارند و هر دروازه‌بانی که فوتبالش تمام می‌شود سعی می‌کند با رابطه مربی دروازه‌بانی شود؛ نتیجه‌اش را در برخی از تیم‌ها می‌توانید ببینید. همین سعید عزیزیان در استقلال با 2 دروازه‌بان کار کرد که نتیجه‌اش همین حواشی اخیر شد.

اخبار داغ 

پرسپولیس دوباره تهدید شد؛ پنجره باز شود، شکایت می کنم! فرهاد مجیدی 6 بازیکن را از تمرین استقلال کنار گذاشت دختر جوان مچ علی دایی را در یک کافه لاکچری گرفت + فیلم ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت موتور سواری زلاتان در ایتالیا | هوادار میلان با موتور زلاتان را به جشنواره موسیقی رساند حبیب بزرگ ترین ترس زندگی کریس رونالدو را فاش کرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۷۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفتار آموزنده وحید شمسایی پس از پیروزی بر ازبکستان

به گزارش قدس آنلاین، در حالی‌که بازیکنان تیم ملی فوتسال مقابل ازبکستان فرصت‌های گلزنی بسیار زیادی را هدر دادند و تیر دروازه و درخشش دروازه‌بان حریف مزید حساسیت مسابقه و کشیده شدن آن به ضربات مرگبار پنالتی شد، بعد از سوت پایان بازی وحید شمسایی به سمت بازیکنان تیم ملی ازبکستان رفت و آنها را دلداری داد.

بعضی شاگردان لوپز اسپانیایی که با دوندگی و بازی درگیرانه موفق شدند بازی را به ضربات پنالتی بکشند بعد از درخشش باقر محمدی و مهار دو پنالتی که ایران را برنده و راهی دیدار فینال کرد در میانه سالن بانکوک آره‌نا گریه کردند که وحید شمسایی به جای شرکت در جشن شادی شاگردانش به سمت آن‌ها رفت و تلاش کرد آن‌ها را آرام کند.

این رفتار شمسایی که شب بسیار سخت و پرفشاری را از سر گذراند ارزشمند بود و نشان داد او هر روز به مربی پخته‌تری تبدیل می‌شود.

دیگر خبرها

  • ناکامی سورپرایز شجاعی در کلین‌شیت
  • گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد
  • عبدالکریم، دست گلر پرسپولیس را شکست!
  • استراحت علیرضا حقیقی بعد از ۲۵ بازی
  • رفتار آموزنده وحید شمسایی پس از پیروزی بر ازبکستان
  • رفتار آموزنده وحید شمسایی بعد از سوت بازی
  • وحید امیری و تکرار اتفاق تلخ استرالیا
  • علیرضا حقیقی از لیست مسعود شجاعی خط خورد
  • سورپرایز مسعود شجاعی در بازی جام حذفی
  • تصویری تازه از گلر جنجالی استقلال؛ تمرین مشترک با دختر در باشگاه