Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: نباید در انتخابات با هدف تامین مطامع شخصی از جمله استخدام نزدیکان و وابستگان و نیز منافعی چون بهره گیری از سمت و منصب های احتمالی، شرکت شود.
وی ادامه داد: در عرصه انتخابات نیز آحاد جامعه با حضور و مشارکت فعال، شایستگان جامعه را انتخاب و برگزینند که این امر موجب توسعه و تعالی کشور خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: نامزدهای انتخابات در شوراهای اسلامی شهر و روستاها، شان خود را دانسته و میزان اقبال مردمی را در ثبت نام برای حضور در رقابت های انتخاباتی مورد توجه قرار دهند.
خطیب جمعه مراغه با اشاره به سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: این نهاد مقدس در سال های اخیر نقش مهمی در تامین نیازهای خانواده های بی بضاعت جامعه ایفا کرده است.

 پورمحمدی افزود: تمامی کمک های جمع آوری شده توسط این نهاد در اختیار نیازمندان جامعه قرار گرفته لیکن حقوق کارکنان آن از محل بودجه دولتی تامین می شود.
وی ادامه داد: کمک به نیازمندان جامعه نیز وظیفه مومنان و آحاد مردم بوده و از این رو شرکت در جشن نیکوکاری مورد توجه همگان قرار گیرد.
وی همچنین با اشاره به ثبت نام حوزه های علمیه اضافه کرد: طلبگی منحصر به روضه خوانی نبوده و رسالت حوزه ها تربیت افرادی اسلام شناس، دین شناس و شخصیت هایی چون امام راحل، رهبر انقلاب و مطهری، بهشتی و علامه طباطبایی هاست.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی مراغه خطبه ها محمدتقی پورمحمدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی مراغه خطبه ها آذربایجان شرقی مراغه خطبه ها اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۷۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم کشور در حاشیه برگزاری آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم در قم که در موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) برگزار شد، گفت: امسال در نوزدهمین دوره از آزمون تخصصی ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم بیش از ۱۲ هزار نفر از ۳۱ استان کشور شرکت کردند.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی تقی‌زاده افزود: در این دوره از مسابقات شاهد رشد ۲۰ درصدی شرکت‌کنندگان در کشور بوده‌ایم؛ همچنین استان‌های تهران و خراسان رضوی بالاترین آمار مشارکت را در این آزمون داشته اند. 

وی در خصوص زمان اعلام نتایج آزمون گفت: تا ۴۰ روز آینده نتایج آزمون اعلام می‌شود و کسانی‌که حد نصاب و امتیاز کافی را از این مرحله بدست آورند، به آزمون شفاهی راه می‌یابند و پس از قبولی در آزمون شفاهی مدرک سطح ۳ را دریافت می‌کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اکنون ما از ۱۰ کشور دنیا در این آزمون مخاطب داریم و اتباع کشور‌های پاکستان، افغانستان، لبنان و انگلستان از عمده مخاطبین ما هستند؛ با این استقبال مخاطبان امیدواریم در سال آینده آمار شرکت کنندگان به ۲۰ هزار نفر برسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


دیگر خبرها

  • جز قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستیم/ باید امیدآفرینی کنیم
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • رشد ۲۵ درصدی شرکت‌کنندگان در آزمون حفظ قرآن کریم
  • افزایش ۲۵ درصدی شرکت کنندگان آزمون تخصصی حفظ قرآن
  • فضای قرآنی در جامعه رو به گسترش است
  • شرکت ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم
  • بکوشیم بی‌جهت آبرو شخصی در جامعه را نریزیم
  • رهاسازی آب از سد علویان مراغه به زمین‌های زراعی
  • رهاسازی آب از سد علویان به زمین‌های زراعی شهرستان‌های مراغه و بناب
  • بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات