Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین، پیروز حناچی، شهردار تهران وعده داده بود که در سال ۹۹، دوازده ایستگاه جدید مترو به ایستگاه‌های مترو پایتخت اضافه شود. دو ایستگاه برج میلاد و امیرکبیر در ۲۷ آذر و دو ایستگاه دولاب و قیام در ۱۴ اسفند ماه با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس‌جمهوری به بهره‌برداری رسیدند.

اما تحقق کامل وعده شهردار تهران، در انتظار بهره‌برداری از ۸ ایستگاه جدید دیگر در خطوط ۶ و ۷ مترو تهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید مناف هاشمی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران می‌گوید که عملیات اجرایی این ۸ ایستگاه هم واقعا تمام شده است و ابراز امیدواری می‌کند این ایستگاه‌ها تا پایان سال وارد چرخه خدمت‌رسانی به مردم شوند.

سید مناف هاشمی در حاشیه افتتاح دو ایستگاه جدید مترو که روز پنج‌شنبه ۱۴ اسفند ماه افتتاح شد، در گفتگویی که از شبکه پنج سیما پخش شد، گفت: شمار ایستگاه‌های مترو پایتخت به ۱۳۲ ایستگاه رسید.

معاون شهردار تهران افزود: عملیات احداث ۸ ایستگاه دیگر مترو تهران واقعا تمام شده است. تا پایان سال چند ایستگاه دیگر مترو تهران هم آماده خدمت‌رسانی به مردم می‌شود. با تلاش شبانه‌روزی امیدواریم تعدادی ایستگاه را در ۲۰ اسفند ماه و تعداد دیگری را هم شاید بتوانیم در ۲۵ اسفند ماه افتتاح کنیم.

مناف هاشمی همچنین ۲۹ دی ماه در حاشیه مراسم تکمیل ورودی‌های ایستگاه «کمیل» و راه‌اندازی ورودی مستقل ایستگاه «مهدیه» برای افراد کم‌توان جسمی و حرکتی، گفته بود: تا پایان سال ۹۹ افتتاح ۱۰ ایستگاه دیگر مترو جز تعهدات شهرداری است؛ البته با توجه به اینکه تجهیزات مترو خارجی است و ممکن است به موقع به ما نرسد، شاید افتتاح یک یا دو ایستگاه به سال ۱۴۰۰ منتقل شود. اما تمام تلاش‌مان این است که تا پایان سال با تلاشی که همکاران دارند و با اختصاص منابع در اختیار به تعهدات خود عمل کنیم و اگر این اتفاق رخ دهد سال ۹۹ یکی از سال‌های خوب تهران است که ۱۲ ایستگاه و چند ورودی جدید به شبکه حمل‌ونقل عمومی اضافه می‌شود.

معاون شهردار تهران به تازگی نیز در جمع پیمانکاران مترو گفته است: نگران پول نباشید؛ به وعده‌هایمان عمل می‌کنیم. اولین بار است که در یکسال، ۱۲ ایستگاه مترو تمام می‌شود. حتما اگر مشکلات حل شود تا عید می‌توانیم به نتایج خوبی برسیم و شاید افتتاح چند ایستگاه را برای عید بگذاریم اما مردم می‌توانند از ایستگاه‌ها استفاده کنند.

کد خبر 588847 برچسب‌ها مترو تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مترو تهران شهردار تهران تا پایان سال ایستگاه ها مترو تهران مناف هاشمی دو ایستگاه اسفند ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۷۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات زاکانی درباره نحوه کمک شهرداری تهران در طرح نور

دریافت 9 MB

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که شهرداری تهران چگونه می‌خواهد در طرح نور مشارکت کند، گفت: ما به هر کسی که در شهر بخواهد کاری کند، کمک می‌کنیم، به طور نمونه به معلم به اساتید کمک می شود.

او درباره اینکه آیا شهرداری می‌خواهد مامور یا ضابط تعیین کند، افزود: اما آنها (پلیس) باید اعلام کند که به چه خدمتی نیاز دارد و ما چگونه می توانیم به او کمک کنیم.

شهردار تهران با بیان اینکه نظام خدمت ما مشارکتی است و کار را با دستگاه‌ها پیش می‌بریم، افزود: هر کسی نیاز به کمک داشته باشد می‌گوید و ما در آن زمینه کمک می‌کنیم.

کد خبر 848631 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها پلیس راهور - شهر علیرضا زاکانی شهردارى تهران شهردار

دیگر خبرها

  • زمان بهره برداری از خط ۱۰ مترو تهران اعلام شد
  • زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران اعلام شد
  • عملیات حفاری خط ۱۰ متروی تهران
  • مطالبات تمام داروخانه‌ها پرداخت شد
  • واکنش وزیر کشور درباره مفاد قرارداد شهرداری تهران با شرکت‌های چینی
  • ایستگاه مترو اتریش سال آینده بهره برداری می شود | این ایستگاه کجاست؟
  • توضیحات زاکانی درباره نحوه کمک شهرداری تهران در طرح نور
  • تردد در خط ۵ مترو به روال عادی بازگشت
  • شکست رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج ایستگاه شهید سلطانی افتتاح می شود
  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم