Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@04:58:40 GMT

ولایت پذیری هدف اصلی بعثت انبیا است

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۱۷۳۳۰

ولایت پذیری هدف اصلی بعثت انبیا است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پردیس با اشاره به آغاز هفته منابع طبیعی و روز درختکاری، اظهار داشت: محیط زیست و منابع طبیعی امانت نسل پیشین در نزد ما است و ما باید از منابع طبیعی محافظت کنیم و به بهترین شکل به نسل‌های آینده تحویل بدهیم چرا که منابع طبیعی و محیط زیست از ثروت‌ها ی الهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی ضمن تبریک به مناسبت بعثت پیامبر در روز ۱۹ اسفند برابر با ۲۵ ماه رجب، گفت: ولایت پذیری هدف اصلی بعثت انبیا می‌باشد و بعثت موضوع مهم و سرنوشت ساز برای جهان اسلام و جامعه انسانیت محسوب می‌شود.

امام جمعه پردیس در خصوص اهمیت انتخابات پیش رو عنوان داشت: همه ما موظف هستیم که جوانان متعهد، متخصص و حزب الهی را برای خدمت به مردم انتخاب و حمایت کنیم و دشمن در مرحله اول به دنبال عدم برگزاری انتخابات در کشور بوده و در این مرحله به دنبال آن است تا افراد همسو با خود را در جایگاه‌های مختلف در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا قرار دهد.

وی در خصوص اهمیت درختکاری و منابع طبیعی افزود: کاشت ۲۵ هزار نهال و توزیع ۳ هزار نهال رایگان توسط شهرداری‌ها در دست اقدام است و امروز نیز در پایان خطبه‌های نماز جمعه نهال رایگان به نمازگزاران از سوی واحد فضای سبز شهرداری‌ها اهدا خواهد شد.

کد خبر 5162294

منبع: مهر

کلیدواژه: سید حسین حسینی امام جمعه پردیس خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان شیراز اردبیل شهرستان کرج لیگ برتر فوتبال ایران عکس استانها مجلس شورای اسلامی قوه قضاییه منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۷۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۳ هزار مترمربع اراضی ملی در سوادکوه خلع ید شد

 

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، عباس پوریانی از خلع ید بیش از ۳۳ هزار متر مربع از اراضی ملی شهرستان سوادکوه شمالی و بازگشت به بیت المال خبر داد و افزود: در راستای حفظ حقوق بیت المال و انفال عمومی خصوصاً منابع طبیعی، با پیگیری‌های مستمر دادگستری حوزه قضائی و همکاری یگان حفاظت اداره منابع طبیعی شهرستان سوادکوه شمالی، در راستای تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها و مراتع کشور، ۳۳ هزار و ۶۷۵ متر مربع از اراضی ملی تصرف شده توسط متجاوزین خلع ید و به بیت المال بازگشت.

وی با بیان اینکه طبیعت ارزشمند شمال کشور و مواهب خدادادی استان مازندران نیازمند توجه ویژه است، تصریح کرد: حفاظت از منابع طبیعی، انفال، اراضی دولتی و ملی، وظیفه‌ای شرعی و قانونی است و باید این ثروت خدادادی ارزشمند برای نسل‌های بعدی حفظ شود.

پوریانی خاطرنشان کرد: برخورد دستگاه قضائی با متعرضین به منابع طبیعی و اراضی ملی، قاطع و بازدارنده خواهد بود.

دیگر خبرها

  • فال انبیا فردا جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی محیط زیست گیلان در روز ملی موزه‌ها
  • خودداری از کوچ زودرس دام‌ها به مراتع
  • بازداشت عامل تیراندازی به ماموران منابع طبیعی مازندران
  • ۳۳ هزار مترمربع اراضی ملی در سوادکوه خلع ید شد
  • کشف ۳ تن چوب قاچاق در سوادکوه
  • کاشت نهال متناسب با آب و هوای شهرستان دهلران باشد
  • ضرورت بروزرسانی تجهیزات منابع طبیعی
  • داستان روز اول (6+4 نکته درباره جامعه پذیری کارکنان در سازمان)
  • حفظ منابع آبی نیازمند ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و مسئولیت‌پذیری جمعی است