Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ بود که پای کرونا به بوشهر هم باز شد. این استان از آخرین استان‌هایی بود که سروکله کرونا در آن پیدا شد.

در آن زمان رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اعلام کرد: سه بیمار مبتلا به کرونا در استان شناسایی شده‌اند که دو نفر در بیمارستان شهید گنجی برازجان و یک نفر نیز در بیمارستان شهدای خلیج فارس آزمایش داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر سعید کشمیری گفت هر سه بیمار شاغل بودند و از استان‌های آلوده به بوشهر برگشته بودند؛ یک نفر ماموریت دو هفته‌ای داشته و دو نفر دیگر نیز ساکن استان‌های آلوده بوده‌اند.

او به این نکته هم اشاره کرد که دو بیمار بستری در بیمارستان برازجان در منزل تحت مراقبت هستند و بیمار حاضر در بیمارستان شهدای خلیج فارس هم که از استان آلوده برگشته دو هفته به مدت درمان او اضافه شده است ولی حال عمومی خوبی دارد.

و امروز یک سال از روزی که این خبر منتشر شد می‌گذرد. در این یک سال هر روز آمار مبتلایان و جانباختگان کرونا اعلام می‌شود.

به گفته دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر، تعداد مبتلایان شناسایی شده به این ویروس در استان اکنون به  ۲۰ هزار و ۵۸۳ نفر رسیده است.

دکتر سعید کشمیری، مجموع جانباختگان کرونا را هم ۸۹۲ نفر اعلام کرد که از این تعداد ۲۰ نفر مشکوک به این بیماری بوده‌اند.

او افزود: آخرین مورد فوتی خانمی است ۷۰ ساله بدون سابقه بیماری زمینه‌ای که امروز جان خود را بر اثر ابتلا به این ویروس از دست داده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر همچنین بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند و ۷۷ بیمار اکنون در این بخش‌ها در حال درمان هستند.

کشمیری افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ نفر از بیماران بستری در بخش‌های کرونایی با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد پنج نفر به کرونا مبتلا بودند.

او با بیان اینکه اکنون ۱۵ بیمار در بخش‌ مراقبت‌های ویژه بستری هستند، گفت: از این تعداد هفت نفر با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر از مردم خواست از سفر به استان‌های پرخطر خودداری کنند و از شهروندان این استان‌ها نیز مهمان نپذیرند.

کشمیری مانند گذشته از مردم درخواست کرد دورهمی‌ها را به حداقل برسانند و استفاده از ماسک را فراموش نکنند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس آمار کرونا کووید19

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۷۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرود آمدن هواپیمای اسرائیلی در ریاض

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، رسانه های صهیونیستی گزارش دادند که یک هواپیمای شخصی اسرائیلی امروز شنبه در ریاض، پایتخت عربستان سعودی به زمین نشست و اخیرا برای انتقال مقامات ارشد موساد از آن استفاده شده است.

رادیو تلویزیون رژیم صهیونیستی موسوم به «مکان» گزارش داد، فرود هواپیما در آستانه سفر آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا به ریاض انجام شده است.

بر اساس این گزارش، این هواپیما امروز از فرودگاه بن گوریون برخاسته و در امان پایتخت اردن به طور موقت توقف کرده و از آنجا به مقصد ادامه داده است.

رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی افزود: این احتمال وجود دارد که مقامات ارشد اسرائیلی در این هواپیما حضور داشته باشند تا در مورد عادی سازی مذاکرات با عربستان سعودی گفت‌وگو کنند.

بر اساس این گزارش، این هواپیما متعلق به یک تاجر اسرائیلی است و در ماه های اخیر در سفرهای رسمی مسئولان ارشد موساد و وزارت امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) استفاده شده است.

پایگاه خبری آکسیوس همچنین گزارش داد که مقامات آمریکایی امیدوارند به توافقی دوجانبه با سعودی‌ها برسند تا به نتانیاهو ارائه کنند. این توافق شامل تعهد به مسیری است که به راهکار دودولتی منتهی می‌شود.

این در حالی  است که قرار است آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا دوشنبه و سه‌شنبه آینده به عربستان سعودی سفر و در مورد تلاش‌های جاری برای دستیابی به آتش بس در غزه رایزنی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد
  • الگوی مهاجرت و گسترش گله‌های میگو در آب‌های استان بوشهر شناسایی شد
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • تقسیم عشق در زندگی زوج مبتلا به «ای‌ال‌اس»/بیماری جزیی از زندگیست
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • فرود آمدن هواپیمای اسرائیلی در ریاض