Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام محمود فاضلی‌نیا در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بیله‌سوار، ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، حضور حداکثری در انتخابات مورد تاکید جدی است و نباید از تشکیل دولت جوان حزب‌اللهی نیز غافل شد، چرا که تجربه نشان داده هر جا انقلابی و بسیجی‌وار عمل کردیم، نتیجه بهتری گرفته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به انتخابات شوراهای شهر و روستا اشاره کرد و افزود: از هیأت‌های نظارت شوراهای شهرستان و روستا انتظار داریم در انتخابات پیش رو، سلایق جناحی و حزبی را کنار گذاشته و باعث رونق و حضور حداکثری مردم در انتخابات شوند.

امام جمعه موقت بیله‌سوار پیشاپیش فرا رسیدن مبعث رسول اکرم(ص) را به مردم تبریک گفته، به تشریح احادیث و روایاتی در مورد عید مبعث پرداخت.

وی به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم تبریز اشاره کرد و بیان داشت: رهبر معظم انقلاب همچون گذشته، بهترین کلیدواژه را که همان «خطای محاسباتی است»، مطرح نمودند و این نشان دهنده قدرت جمهوری اسلامی در این ۴۲ سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است.

فاضلی‌نیا به ۱۴ اسفند «روز احسان و نیکوکاری» اشاره کرد و از تلاش‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) بیله‌سوار و نهادهای انقلابی، برای جمع‌آوری و کمک به مددجویان خصوصا در شرایط کرونایی قدردانی نمود.

وی در خصوص ۱۵ اسفند «روز درختکاری» بیان کرد: غرس نهال توسط مقام معظم رهبری در این روز، نشان‌دهنده علاقه و اهمیت دادن ایشان به طبیعت است و پیام واضحی به عموم عموم مردم، که قدر طبیعت را بدانیم و همواره در حفظ و سلامتی طبیعت کوشا باشیم.

امام جمعه موقت بیله‌سوار در پایان به فرارسیدن ۱۸ اسفند سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی-هنری مساجد اشاره کرد و گفت: الحمدلله در شهرستان بیله‌سوار کانون مساجد به خوبی نقش خود را ایفا کرده و باعث جذب و حضور حداکثری جوانان در مساجد شده است که نمونه بارز آن تشکیل گروه‌های تواشیح، اجرای برنامه‌های مختلف در مناسبت‌های ملی و مذهبی و... حتی در دوران کرونا بوده است.

انتهای پیام/3463/611/

منبع: فارس

کلیدواژه: نماز جمعه مقام معظم رهبری امام خمینی انقلاب اسلامی درختکاری کانون های مساجد نیکوکاری بیله سوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۷۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: مردم در اجرا و نظارت بر انتخابات دخیل هستند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست مشترک اعضای هیئت وزیران به ریاست حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی با استانداران سراسر کشور در سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور دقایقی قبل آغاز شد.

رئیس جمهور در این مراسم طی سخنانی خطاب به این مدیران عالی دولت بیان کرد: باید با مردم به‌صورت مداوم ارتباط داشته باشید؛ خصوصاً مردمی که در اجتماعات مسئولان شرکت هم نمی‌کنند که باید این عزیزان هم مورد رسیدگی قرار بگیرند.

وی در خصوص انتخابات ۱۴۰۲ افزود: مجریان، ناظران و عموم مردم همت کردند و انتخابات باشکوهی داشتیم و مولفه‌های مورد اشاره رهبر معظم انقلاب محقق شد. در این مرحله دوم نیز کاری بشود که این چهار اصل مورد تأکید قرار بگیرد. مردم ما در اجرا و نظارت دخیل هستند و امیدواریم این انتخابات هم باشکوه برگزار شود.

رئیس‌جمهور با اشاره به شعار سال، خاطر نشان کرد: باید تمامی بخش‌ها برنامه داشته باشند و طبق آن به‌سوی تحقق شعار سال که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، حرکت کنند.

خبر در حال تکمیل...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۱ درصدی صادرات از پایانه مرزی بیله سوار
  • صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است
  • پیش‌بینی تولید ۱۶۰ هزار تن گندم در بیله‌سوار
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخاباتی باشکوه رقم بزنند
  • رئیسی: مردم در اجرا و نظارت بر انتخابات دخیل هستند
  • زمان مناظره‌ کاندیداهای پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز
  • اقدامات بی بدیل امام صادق علیه السلام در حفظ و صیانت از روایات
  • ۲۷۶ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار
  • تدارک ۲۷۶ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار