Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: در این شرایط کمک‌های مؤمنانه باید ادامه یابد، در این ایام هم سختی بیماری کرونا است و هم در آستانه سال نو هستیم بنابراین کمک بیشتری نیاز است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از   شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد، اظهار داشت: داستان انبیاء برای عقلا تذکر است، داستان‌حضرت ایوب(ع) یکی از داستان‌های پر درس انبیاء است که ایشان از پیامبران متمکن بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این حضرت توسط خداوند مورد امتحان قرار گرفت و معلم بشریت شد چرا که از امتحان سربلند بیرون آمد و خداوند گفت که حضرت ایوب بنده خوب و اوّاب است. اوّاب به معنی رجوع انسان تنها به خدا است، دل به غیر خدا نبستن و همه توجه باید به سمت خداوند باشد.

وی با اشاره به درس‌های از زندگی حضرت ایوب، گفت: مومن در سختی و آسانی ثبات ایمان دارد، در همه حال ناامید نمی‌شود و به خداوند امیدوار است، اگر کسی مبتلا شد مومن او را رها نمی‌کند و هرگز شماتت نمی‌کند.

نکونام بیان داشت: باید مراقب بود ملاک برای نزدیک شدن به افراد، معیار توحیدی باشد و بخاطر مال، موقعیت و ... او نباشد و درس دیگر از زندگی حضرت ایوب این است که همواره خود را آماده امتحان کنیم.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: باید دانست ابتلا جزو ذات این عالم است، همه می‌دانند دنیا محل آسایش و آرامش نیست؛ انسان در سایه ایمان و تقوا می‌تواند آرامش روحی داشته باشد اما اگر فکر کند هیچ حادثه‌ای نباید برای او اتفاق افتد، کاملاً اشتباه است.

نکونام با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم و با اشاره به مسئله کرونا، خاطرنشان کرد: در این شرایط کمک‌های مومنانه باید ادامه یابد، در این ایام هم سختی بیماری کرونا است و هم در آستانه سال نو هستیم فلذا کمک بیشتری نیاز است.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به هفته منابع طبیعی و روز درخت‌ کاری، بیان داشت: حفظ محیط زیست وظیفه یک روز ما نیست بلکه مدام باید در حفظ محیط زیست کوشا بود.

وی با اشاره به 18 اسفند سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، 25 رجب شهادت حضرت موسی‌ بن جعفر (ع)، روز مبعث و راهیان نور گفت: آنچه از مساجد انتظار می‌رود این است که انسانی در تراز اسلام تربیت کنند.

امام جمعه شهرکرد: نظم دهی به بازار باید در اولویت قرار گیردامام جمعه شهرکرد: پایبندی به تعهدات برجام باید دوطرفه باشد‌امام جمعه شهرکرد: نگذاریم زیبایی‌های انقلاب اسلامی از بین برود

نکونام تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی شکل گرفته تا به این ظرفیت تحقق بخشد و تعالیم اسلامی در آن قرار گیرد، محتوای این نظام تعالیم قرانی است و همه مسئول هستند. قبل از جمهوری اسلامی به دنبال تحقق دین بوده و امام(ره) آمد و گفت؛ می‌شود ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی در جامعه جریان یابد و دین به صحنه آمد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری عنوان داشت: امروز به دنبال بسیاری از آرمان‌ها و شکل‌گیری آنها همچون عدالت و ... بوده اما نباید گفت؛ نمی‌شود! باید استقامت و امید داشت. در کشور کسانی هستند که نمی‌خواهند این اتفاقات بیفتد باید در مقابل این‌ها ایستاد و دولت جوان انقلابی شکل گیرد تا ارزش‌ها وارد صحنه شوند.

امام جمعه شهرکرد در پایان تصریح کرد: می‌توان تغییر ایجاد کرد به شرط امیدواری، استقامت و بدانید دشمن چیزی نیست و هرگز نمی‌تواند ما را از آرمان‌هایمان باز دارد.

انتهای پیام/7540/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام جمعه شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۷۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شویگو: روسیه به تسلیحات بیشتر و بهتری برای حفظ سرعت پیشروی‌ها در جنگ نیاز دارد

وزیر دفاع روسیه گفت که ارتش این کشور باید کمیت و کیفیت تولید تسلیحات خود را به منظور حفظ سرعت پیشروی‌های روسیه در جنگ با اوکراین بالا ببرد.

به گزارش ایسنا، «سرگئی شویگو» وزیر دفاع روسیه، امروز (چهارشنبه) گفت که روسیه باید کمیت و کیفیت تسلیحات خود را به منظور حفظ  سرعت پیشروی‌های روسیه در منطقه عملیاتی در اوکراین بالا برده و ترکیب رزمی نظامیان خود را گسترش دهد.

خبرگزاری اسپوتنیک در این باره گزارش داد که شویگو در جلسه‌ای در مقر فرماندهی مشترک نیروهای مسلح روسیه گفت: برای حفظ سرعت لازم حملات و اطمینان یافتن از تقویت توان رزمی گروه نظامیان برای اقدامات بیشتر، افزایش کمیت و کیفیت تسلیحات و تجهیزات نظامی‌ ارسالی برای نیروها لازم است.

او بیان کرد که فرماندهی مرکزی ارتش در حال انجام دادن فعالیت‌های هدفمندی برای تحقق این امر است.

شویگو همچنین گفت: با برخی شرکت‌های صنعتی قراردادهایی به شرط ظرفیت کامل آن‌ها و کاهش حداکثری بازه تولید تسلیحات و تجهیزات نظامی امضا شده است.

افزون بر این، وزارت دفاع روسیه، دیروز اعلام کرد که تجهیزات جدید برای دفاع پهپادی روسیه در طی این جلسه به شویگو ارائه شده است.

در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است: نتایج مدرن‌سازی تسلیحات استاندارد جهت بالا بردن بازدهی و قابلیت مبارزه با پهپادهای دشمن و حفاظت نیروها در مقابل پهپادهای دشمن در خط مقدم به وزیر دفاع ارائه شد.

طبق تصاویر ویدیویی ارائه‌شده توسط وزارت دفاع روسیه، این تجهیزات جدید شامل یک مسلسل ضد هواپیما با یک قطعه نشانه‌روی جدید است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • از معلمان امین شهر، قدردانی شد
  • تقدیر از کارگران یک مجموعه تولیدی در خوشاب توسط امام جمعه شهرستان
  • همدان تا اوایل هفته آینده خنک است 
  • بارش‌های پراکنده برای استان قزوین
  • تداوم بارندگی های شدید در کردستان تا روز جمعه
  • شویگو: روسیه به تسلیحات بیشتر و بهتری برای حفظ سرعت پیشروی‌ها در جنگ نیاز دارد
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • اصناف در مهار تورم نقش مهمی دارند