Web Analytics Made Easy - Statcounter

از دید مصطفوی استقلال فردا بازی بسیار مشکلی با فولاد خوزستان دارد.

صالح مصطفوی، مربی استقلال می گوید فردا یکی از بازی‌های سخت ماست، چرا که فولاد تیم باساختاری است.

به گزارش طرفداری، صالح مصطفوی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل فولاد خوزستان در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت:

پیش از شروع صحبت ‌هایم، از طرف فرهاد مجیدی و خودم از کادر قبلی، محمود فکری، صمد مرفاوی و پرویز مظلومی تشکر می‌کنم که زحمت زیادی کشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم هرجا هستند موفق باشند. آقای مجیدی عذرخواهی کرد، اما در کنفرانس بعد از بازی شرکت می‌کند. فردا یکی از بازی‌های سخت ماست، چرا که فولاد تیم با برنامه و باساختاری است، تیمی است که در نیم فصل اول کمترین موقعیت را به حریفان می‌دهد، خوب پرس می‌کند و در مجموع بازی سختی خواهد بود. امیدوارم با تمرین خوب در یکی دو روز گذشته بتوانیم بازی ای در خور شأن استقلال انجام دهیم و سه امتیاز را بگیریم.

مصطفوی در مورد اینکه کادرفنی استقلال به قهرمانی نگاه دارد یا نه، گفت:

ما الان 6 امتیاز از صدر جدول عقب هستیم ولی بازی های رودر رو هم داریم و تلاشمان را خواهیم کرد که استقلال را به جایگاه واقعی اش چه از نظر شکل بازی و چه از نظر نتیجه بگیریم.

وی در مورد اینکه شاید در صورت قهرمان نشدن استقلال، کادرفنی در پایان فصل بهانه اینکه خودشان تیم را نبسته اند داشته باشند، تصریح کرد:

حقیقتش در این شرایط قبول کرده ایم که مسئولیت را برعهده بگیریم، دنبال بهانه جویی نیستیم و حداکثر تلاشمان را برای موفقیت می کنیم که موفقیت از نظر ما درست شدن شکل بازی استقلال طوری است که هوادار بپسندد و گرفتن امتیازات لازم برای قهرمانی. همه تلاشمان را برای این کار می کنیم و عرض هم کردم نه آقای مجیدی این مدلی هستند نه بقیه اعضای کادر، انشالله همه تلاشمان را می کنیم تا تیم را به جایگاه واقعی اش برسانیم.

مصطفوی در پاسخ به سوالی که خبرنگار پرسیده بود که حضور کمالوند در استقلال منتفی شده، عنوان کرد:

من در جریان نیستم.

وی در خصوص پیروز قربانی افزود:

آقای قربانی با آقای مجیدی جلسه ای داشتند، آقای قربانی را من از کلاس های مربیگری که با ایشان بودم می شناسم. یک مربی کاملا با دانش، فنی به روز و اهل مطالعه و تحقیق هستند و خیلی خوشحال می شدم که ایشان جزو کادرفنی باشند ولی ظاهرا جمع بندی ای که بوده بین ایشان و مجیدی در جلسه، این بوده که او در سایپا به کارش ادامه بدهد.

وی در مورد وضعیت امین قاسمی نژاد و احتمال جذب او توسط استقلال گفت:

من در جریان نیستم.

مربی استقلال در پاسخ به سوالی که پرسیده بودند مهمترین دلیل بازگشت این کادرفنی به استقلال و حضور مجیدی چیست، گفت:

بهتر است این سوال را آقای مجیدی جواب دهند ولی خب باشگاه به جمع بندی رسید که با کادر قبلی که به اعتقاد من خیلی زحمت کشیدند برای تیم و همه از بزرگان و پیشکسوتان باشگاه استقلال بودند، قطع همکاری کنند و با توجه به عملکرد آقای مجیدی و گروه ایشان در فصل قبل چه از نظر کیفیت بازی و چه از نظر نتایج، باشگاه به این نتیجه رسیده که شاید با این کادر عملکرد بهتری داشته باشند.

وی در مورد نیمکت شلوغ برخی تیم ها و اینکه آنها با این کارها تصمیم دارند داور را تحت تاثیر قرار دهند، تصریح کرد:

صلاح مملکت خویش خسروان دانند هرکسی سبک مربی گری ای دارد و هرکس خودش تصمیم می گیرد چه مدلی کار کند و ما مسئولیت مان در قبال تیم خودمان است و شاید یک سبکی مورد پسند ما نباشد ولی قانون گذار و قانون باید تصمیم بگیرد چگونه با این روش برخورد کند.

مصطفوی در مورد اینکه آیا باز هم 3 دفاعه بازی خواهند کرد یا خیر گفت:

ممکن است.

مربی استقلال در پایان در خصوص اینکه چه زمانی سرمربی استقلال خودش در نشست خبری شرکت می کند تصریح کرد:

عرض کردم آقای مجیدی قول دادند بعد از بازی خودشان در نشست خبری شرکت کنند.

وی در پایان اضافه کرد:

آرزوی موفقیت دارم برای باشگاه استقلال و از هواداران عزیز می خواهم برای موفقیت باشگاه در بازی فردا و آینده دعا کنند

اخبار داغ 

پرسپولیس دوباره تهدید شد؛ پنجره باز شود، شکایت می کنم! فرهاد مجیدی 6 بازیکن را از تمرین استقلال کنار گذاشت دختر جوان مچ علی دایی را در یک کافه لاکچری گرفت + فیلم ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت موتور سواری زلاتان در ایتالیا | هوادار میلان با موتور زلاتان را به جشنواره موسیقی رساند حبیب بزرگ ترین ترس زندگی کریس رونالدو را فاش کرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مربی استقلال آقای مجیدی چه از نظر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۷۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی آماری به بازی‌های استقلال و ذوب آهن؛ نکونام به دنبال اولین پیروزی

تیم استقلال تهران در شش بازی متوالی خود در مسابقات لیگ برتر و جام حذفی برابر ذوب آهن قدرتمند بازنده نبوده است. آخرین باخت آن ها برابر تیم اصفهانی در اوایل سال 1400 شکل گرفت. 

به گزارش طرفداری، استقلال در 6 بازی اخیر خود برابر ذوب آهن صاحب 5 برد و یک مساوی شده و در این دیدارها 9 گل زده و 2 گل دریافت کرده است.

آخرین ناکامی استقلال برابر تیم ذوب آهن اصفهان در روز 19 اردیبهشت 1400 ثبت شد و آبی پوشان برابر حریف اصفهانی 2-0 بازنده شدند. استقلال در حالی برابر ذوب آهن قرار می گیرد که فرهاد مجیدی و ریکاردو ساپینتو برابر ذوب آهن آمار صددرصد برد داشتند اما جواد نکونام در تنها دیداری که برابر این تیم قرار گرفت، به تساوی رسید.

استقلال 1-1 ذوب آهن در روز 6 آذر ماه 1402 استقلال 2-0 ذوب آهن در روز 11 فروردین 1402 استقلال 1-0 ذوب آهن در روز 22 مهر 1401 استقلال 1-0 ذوب آهن در روز 24 بهمن 1400 استقلال 2-0 ذوب آهن در روز 3 آبان 1400 استقلال 2-1 ذوب آهن در روز 29 اردیبهشت 1400 استقلال 0-2 ذوب آهن در روز 19 اردیبهشت 1400

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • ماکرون: به‌دنبال «تغییر رژیم» در روسیه نیستیم!
  • آمار می‌گوید: پرسپولیس «تخت گاز» به دنبال پایین کشیدن استقلال
  • نگاهی آماری به بازی‌های استقلال و ذوب آهن؛ نکونام به دنبال اولین پیروزی
  • وزیر صنعت: برای تولید اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • برای تولید اتوبوس و کشنده نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • بایدبه بهترین شکل لیگ رابه اتمام برسانیم/دیدار با پیکان دشوار است
  • وزیر صمت: در تامین اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • وزیر صمت: در تامین اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم+ فیلم
  • حجازی: هوادار واقعی استقلال کاری به نتیجه ندارد
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)