Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@04:22:41 GMT

حنای جنگ هراسی آمریکایی ها رنگ باخته است 

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۱۷۵۶۰

حنای جنگ هراسی آمریکایی ها رنگ باخته است 

حجت الاسلام حسین فضیلتی نیا گفت: حناى جنگ هراسى آمریکایی ها رنگ باخته است، جو بایدن، آمریکا و حامیان منطقه اى او مى دانند این گونه حملات نقطه اى و کور، چندان تاثیر راهبردى بر معادلات منطقه غرب آسیا و محور مقاومت، خصوصا ایران ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۱۶ اسفند حجت الاسلام «حسین فضیلتی نیا» در خطبه های نماز جمعه عنبرآباد، گفت: تقوا کلید درستى و توشه قیامت و آزادى از هر بندگى و نجات از هر تباهى است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





امام جمعه موقت عنبرآباد با اشاره به حملات موشکى هفته گذشته آمریکا به مناطق مرزى عراق و سوریه، خاطرنشان کرد: انجام این گونه حملات، گرچه بى سابقه نیست اما حاوی نکات مهمی از قبیل این است که جو بایدن از دستور مستقیم حمله به مقر منسوب به ایران هدف هایی همچون ارسال پیام حمایت براى متحدان خود در منطقه، هشدار به ایران که اگر برجام به نتیجه نرسد گزینه نظامى جدى است، نوعى اعلام حمایت و پشیتبانى از صهیونیستها، ابراز حمایت از گروه هاى تکفیرى است.


وی اضافه کرد: همچنین رئیس جمهوری آمریکا با این اقدام وانمود کرد که بر اوضاع داخلى آمریکا مسلط شده و حالا نوبت تقویت نقش آمریکا در خارج و خصوصا در غرب آسیا است.


حجت الاسلام فضیلتی نیا تاکید کرد: حناى جنگ هراسى آمریکایی ها رنگ باخته است، جو بایدن، آمریکا و حامیان منطقه اى او مى دانند این گونه حملات نقطه اى و کور، چندان تاثیر راهبردى بر معادلات منطقه غرب آسیا و محور مقاومت، خصوصا ایران ندارد.


خطیب موقت جمعه عنبرآباد با اشاره به 15 اسفند، روز درختكاری و آغاز هفته منابع طبیعی، یادآور شد: در این ایام جا دارد همه در وهله اول اهتمام لازم به درختکاری داشته باشیم و دوم این که درختان مثمر و مفید بکاریم که متاسفانه گاهی بر اثر غفلت، کاشت برخی درختان را شاهدیم که نه زیبایی دارند نه ثمر، بلکه علاوه بر ایجاد خطر برای معابر، آب سفره های زیر زمینی را نیز به طرز فجیعی مصرف می کنند.


وی به سالروز شهادت سردار شهید حاج محمد ابراهیم همت، اشاره کرد و افزود: شهید همت به تنهایی یک الگو برای همه رزمندگان و ما است زیرا به چیزی که مکلف بود با همه توان به آن عمل می کرد؛ چه زمانی که با رژیم پهلوی مبارزه می کرد و چه بعد از انقلاب هرجا که برای نظام مقدس جمهوری اسلامی مشکلی پیش می آمد شهید همت جلودار بود چرا که شهید همت هم عامل به وظایفش و هم معتقد به نصرت الهی بود.


حجت الاسلام فضیلتی نیا با اشاره به سه شنبه 19 اسفند 26 رجب سالروز شهادت امام موسی كاظم(ع)، عنوان کرد: اهمّ فعالیت هاى امام موسی كاظم (ع) شامل سه راهبرد کلان بود: اول فراهم آوردن آمادگى ذهنى مردم براى طرح ریزى یک انقلاب مجدد اسلامى، دوم بعد از آمادگى نسبى ذهن و فضاى جامعه، تشکیل هسته اولیه جنبش و مقاومت و ایجاد تشکیلات و تحزّب مرتبط و منسجم و سوم وارد آوردن ضربات پیاپى به دستگاه مسلطِ سیاسى و به وجود آوردن حرکات انقلابى و مقاومتى در میان مردم براى تضعیف تدریجى طاغوت بود.


امام جمعه موقت عنبرآباد ضمن تبریک عید مبعث، ابراز کرد: روز مبعث، بی شك بزرگترین روز تاریخ بشر است زیرا روز ماموریتی است که از سوی خداوند متعال بر دوش نبى مکرم اسلام بزرگترین انسان تاریخ گذاشته شد یعنى هدایت مردم به سوى نور، وظیفه بسیار بزرگى بود.


وی با اشاره به هفته نیکوکاری و آغاز جشن نیکوکاری در نیمه دوم اسفند و در آستانه سال نو، اظهار کرد: جشن نیکوکاری به منظور جمع آوری هدایا و کمک های مردمی و سپس توزیع در بین محرومین اجرا می شود و امسال این جشن با اعلام شعار عیدی برای همه از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) در سرتاسر کشور با هدف کمک به خانواده های نیازمند و تامین بسته معیشتی، تامین لباس و کفش برای آنها برگزار می شود و جا دارد همگی مشارکت داشته باشیم.


حجت الاسلام فضیلتی نیا به نزدیک شدن به انتخابات شهر و روستا و ثبت نام نامزدها، اشاره کرد و افزود: طبق وظایف در قانون، شوراهای اسلامی مسئولیت سیاست گذاری، خط مشی دهی، برنامه ریزی و تصویب لوایح شهری را به عهده دارند و با انتخاب شهردار و نظارت بر عملکرد شهرداری به عنوان هدایت کننده مدیریت شهری در حوزه های عمرانی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی عمل می کنند.


خطیب موقت جمعه عنبرآباد در خاتمه تصریح کرد: لازم است اعضای شوراهای شهر از دانش، مهارت و توانایی کافی برخوردار باشند.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه نماز جمعه نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۷۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت روز کارگر با حضور در سه واحد تولیدی، با اهدای گل این روز را به کارگران زحمتکش تبریک گفت.

وی بیان کرد: شما افسران صنعتی و سربازان امام زمان (عج) در این عرصه هستید و برای نایب امام زمان (عج) سربازی می‌کنید.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: کارگران از دوران مبارزات انقلاب تا دفاع مقدس و پس از آن همیشه در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: تولید کالای با کیفیت موجب جلب اعتماد مردم، ارتقای معیشت و امنیت شغلی خود و رونق اقتصادی در کشور می‌شود.

شرکت‌های سپهر الکتریک، بهمن دیزل و کاشی الوند، سه واحد تولیدی بود که امام جمعه به مناسبت روز کارگر در آنها حضور یافت و روز کارگر را تبریک گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • تکرار یک رسم غلط ٢ نفر قربانی گرفت
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • امام جمعه نجف اشرف: اوضاع جهان به نفع اسلام پیش می رود
  • وزیر علوم وارد یاسوج شد
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است