Web Analytics Made Easy - Statcounter

عملیات پهپادی یگان هوایی یمن علیه مواضع سعودی تشدید شده است. خبرگزاری میزان - «یحیی سریع»، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن از انجام عملیات گسترده پهپادی علیه پایگاه هوایی در جنوب عربستان خبر داد.   سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن با انتشار توییتی اعلام کرد «با لطف خدا، بعد از ظهر امروز جمعه، یگان هوایی با پنج پهپاد بمب افکن از نوع قاصف کِی ۲ عملیات موفقیت آمیزی علیه تعدادی از اهداف مهم و حساس در پایگاه هوایی ملک خالد در خمیس مشیط انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»   وی در ادامه نوشت این عملیات را پاسخی مشروع به حملات هوایی و محاصره گسترده دشمن علیه یمن توصیف کرد.  بیشتر بخوانید:  عملیات پهپادی موفقیت آمیز نیرو‌های یمنی  عملیات موفقیت آمیز نیرو‌های یمنی علیه آرامکو «المیادین» از احتمال وجود تلفات جانی بر اثر این حمله بزرگ و گسترده خبر داد.   یحیی سریع صبح امروز نیز اعلام کرده بود که فرودگاه بین المللی «ابها» و پایگاه «ملک خالد» در «خمیس مشیط» در جنوب عربستان با سه فروند پهپاد «صماد ۳» و «قاصف کِی ۲» هدف قرار گرفتند.   انتهای پیام/ برچسب ها: یمن یحیی سریع

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: یمن یمن یحیی سریع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۷۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای تکراری وزیرخارجه انگلیس علیه ایران

به گزارش خبرآنلاین دیوید کامرون، وزیر خارجه انگلیس روز دوشنبه و در اظهاراتی گفت «پیشنهاد سخاوتمندانه‌ای» برای آتش‌بس ۴۰ روزه در غزه در مقابل آزادی اسرا اسرائیلی وجود دارد.

طبق گزارش الجزیره، وی مدعی شد: ایران با حمایت از حماس در غزه و حوثی‌های یمن (انصارالله) و حزب‌الله لبنان موجب بی‌ثباتی در منطقه می‌شود.

به نقل از ایسنا این ادعا در حالی است که انگلیس به همراه آمریکا بارها به خاک یمن حمله کرده‌اند و از حامیان رژیم صهیونیستی در نسل‌کشی در غزه بوده‌اند.

ایران هم بارها اعلام کرده نیروهای مقاومت در منطقه بر اساس منافع کشورهای خود، به مبارزه علیه اشغالگری آمریکا و رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهند.

کامرون که در ریاض صحبت می‌کرد، ادامه گفت: اسرائیل باید از راه‌حل ۲ دولتی حمایت کند زیرا این امر در طولانی مدت به سودش خواهد بود. راه‌حل ۲ دولتی در طولانی مدت امنیت اسرائیل را تضمین خواهد کرد.

اخیرا نیز «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا توافق آتش‌بسی که به حماس پیشنهاد شده را «بسیار سخاوتمندانه» توصیف کرد و گفت حماس باید هرچه سریع‌تر درباره آن تصمیم‌گیری کند.

او مدعی شد که حماس در میان غیرنظامیان مخفی می‌شود و پایان‌نیافتن جنگ غزه به این دلیل است که حماس سلاح‌های خود را کنار نگذاشته، اسرا را آزاد نکرده و خود را تسلیم نکرده است!

بلینکن همچنین مدعی شد که اجرای راهکار ۲ دولتی در مناقشه فلسطین و رژیم صهیونیستی و همچنین عادی‌سازی روابط میان تل‌آویو و کشورهای منطقه «بزرگ‌ترین ضربه به ایران و حماس» خواهد بود.

او همچنین با طرح این ادعا که حماس تنها مانع حصول توافق آتش‌بس در جنگ غزه است، گفت سران جنبش مقاومت فلسطین باید هرچه سریع‌تر درباره پیشنهادی که به آن‌ها شده تصمیم‌گیری کنند.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901148

دیگر خبرها

  • عملیات ارتش یمن علیه چهار کشتی در دریای سرخ و اقیانوس هند
  • بازداشت و سرکوب گسترده دانشجویان در دانشگاه های بزرگ آمریکا+ فیلم/ جنگ غزه را متوقف کنید/ مجوز خشونت بیشتر علیه دانشجویان معترض صادر شد
  • تلاش بلینکن برای احیای یک طرح شکست خورده علیه ایران
  • ادعای تکراری وزیرخارجه انگلیس علیه ایران
  • تلاش آمریکا برای احیای یک طرح شکست خورده علیه ایران
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
  • تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه+ تصویر
  • پایگاه شکاری چابهار یکی از یگان‌های عملیاتی و استراتژیک نیروی هوایی ارتش است
  • خرید ۵۰۰ دستگاه آمبولانس جدید و پیشرفته