Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از ۵ حمله پهپادی به پایگاه هوایی ملک خالد در جنوب عربستان سعودی خبر داد.

قدس آنلاین؛ به نقل از المسیره، یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز در صفحه توئیتر خود اعلام کرد که پایگاه هوایی «ملک خالد» در جنوب عربستان با ۵ فروند پهپاد «قاصف k۲» هدف قرار گرفته است.

وی با بیان این مطلب افزود: این حملات که اهداف مهم و حساس در پایگاه هوایی ملک خالد در منطقه خمیس مشیط را هدف قرار داد در واکنش به حملات هوایی ائتلاف سعودی و محاصره ملت یمن صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یحیی سریع خاطرنشان کرد: صبح امروز نیز پهپادهای یمنی موفق شدند مواضع مهمی را در پایگاه هوایی ملک خالد و فرودگاه بین‌المللی أبها هدف قرار دهند. این حملات با ۳ پهپاد از نوع «صماد -۳» و «قاصف k۲» صورت گرفته است.

گفتنی است مراکز نظامی و پایگاه‌های سعودی از بامداد امروز تاکنون هدف حملات موشکی و پهپادی نیروهای یمنی قرار گرفته است و سعودی‌ها مدعی انهدام یک فروند موشک بالستیک یمنی‌ها بر فراز منطقه «جازان» شدند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: یحیی سریع حمله پهپادی حمله پهپادی نیروهای یمن پایگاه هوایی ملک خالد پایگاه ملک خالد پایگاه هوایی ملک خالد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۷۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سیل وحشتناک در عربستان سعودی همه را ترساند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

کاربران فضای مجازی از سیل گسترده در استان القصیم عربستان به دلیل باران‌های شدید خبر می‌دهند.

منبع: عصر ایران

tags # سیل سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • تصاویر حمله پهپادی یمن به کشتی سیکلادیس آمریکا
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • حمله پهپادی اوکراین به مناطقی در روسیه
  • تصاویر حمله پهپادی انصارالله یمن به کشتی رژیم صهیونیستی در دریای سرخ + فیلم
  • (ویدئو) سیل وحشتناک در عربستان سعودی همه را ترساند
  • فیلمی از هوای طوفانی شهر مدینه در عربستان سعودی
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • روز ۲۰۷ طوفان‌الاقصی|تداوم حملات هوایی اسرائیل به غزه
  • فیلم بارش برف سنگین در عربستان سعودی در اوایل اردیبهشت
  • حملات حزب‌الله به چند پایگاه صهیونیستی