Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در خراسان جنوبی گفت: آزمون ورودی مقطع دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۰ با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حوزه امتحانی دانشگاه بیرجند برگزار شد.

محسن آیتی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: آزمون ورودی مقطع دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال 1400 با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی صبح امروز جمعه 15 اسفند جاری با حضور 762 داوطلب زن و 603 داوطلب مرد در حوزه امتحانی دانشگاه بیرجند برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این آزمون، افزود: گندزدائی و ضدعفونی کردن تمامی ساختمان‌های محل برگزاری آزمون، جانمایی صف ورود سالن آزمون با رعایت فاصله اجتماعی، نصب بنرهای بهداشتی در سالن‌های برگزار آزمون، وجود ماسک و مواد ضدعفونی در طول آزمون جهت استفاده داوطلبان، استفاده عوامل اجرایی آزمون از ماسک، دستکش، شیلد و ... از جمله موارد رعایت شده است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند با بیان اینکه این دومین آزمون دکتری است که در سال ۹۹ برگزار می‌شود، یادآور شد: استقرار پزشک و پرستار در طول آزمون و بررسی رعایت مسائل بهداشتی محیط آزمون توسط پزشک مستقر در آزمون از جمله موارد مهم انجام شده جهت برگزاری آزمون در فضای سالم و بهداشتی بود.



انتهای پیام       

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی آزمون دکتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۷۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآنی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان گفت: آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در ۵ حوزه امتحانی طبس، فردوس، قاینات، درمیان و بیرجند برگزار شد.

حجت الاسلام سالاری افزود: در این آزمون ۴۰۴ حافظ قرآن شامل ۲۴۹ خانم و ۱۵۵ آقا شرکت کردند.

وی گفت: این آزمون در مرحله کتبی برگزار شد و مرحله شفاهی نیز  تیرماه برگزار می شود. 

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان با اشاره به اینکه این آزمون برای رده‌های مختلف سنی برگزار شد افزود:  کوچک‌ترین شرکت کننده در این آزمون دختر ۷ ساله از بیرجند و مسن‌ترین فرد شرکت کننده خانمی ۶۳ ساله از شهرستان فردوس بودند.

دیگر خبرها

  • بزرگترین رویداد قرآنی کشور با حضور بیش از ۱۶۰۰ حافظ از خراسان رضوی برگزار شد
  • اعلام آخرین آمار انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳
  • انتخاب رشته بیش از ۸۹ هزار داوطلب آزمون دکتری
  • آخرین آمار انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳ اعلام شد
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآنی
  • آغاز تبلیغات انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز شد
  • نظارت ۹۹۰ ناظر بر دور دوم انتخابات بیرجند، درمیان و خوسف
  • برگزاری مجدد کنکور در زیرکوه
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند