Web Analytics Made Easy - Statcounter

دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال با شکست تیم سپاهان اصفهان مقابل فولاد سیرجان آغاز شد.

خبرگزاری میزان - دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال در حالی از ساعت ۱۴ امروز (جمعه) با برگزاری دیدار حساس بین تیم‌های سپاهان اصفهان و فولاد سیرجان آغاز شد که سیرجانی‌ها با ارائه یک بازی کم اشتباه‌تر موفق شدند شکست تلخ را برای سپاهانی‌های مدعی رقم بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در نخستین دیدار دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال تیم سپاهان اصفهان رو در روی تیم فولاد سیرجان قرار گرفت که در پایان این سیرجانی‌ها بودند که توانستند همانند دو دیدار دور گروهی این بار هم با نتیجه ۳ بر صفر از سد زردپوشان اصفهانی بگذرند تا شاگردان محمدرضا تندروان با ثبت این پیروزی روحیه‌بخش در آستانه صعود به فینال قرار بگیرند.

ست‌های بازی با امتیاز‌های ۲۰-۲۵، ۲۰-۲۵ و ۲۶-۲۸ به سود سیرجان پایان یافت تا شاگردانم رحمان محمدی‌راد با قبول این شکست تلخ کارشان برای صعود به دیدار پایانی بسیار دشوار شود.

در دیگر بازی دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال و از ساعت ۱۷ تیم شهرداری ارومیه در جدالی حساس و مهیج رو در روی تیم لبنیات هراز آمل قرار می‌گیرد.

دور برگشت مرحله نیمه نهایی روز یکشنبه از سر گرفته خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید: پلشکو: امیدوارم توخته در لیست آلکنو باشد/ کولاکوویج از دوستانم است

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون والیبال سپاهان اصفهان فولاد سیرجان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: والیبال فدراسیون والیبال سپاهان اصفهان فولاد سیرجان مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال سپاهان اصفهان فولاد سیرجان دور رفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۷۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان ایران امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد. ذوب آهن اصفهان در این بازی با نتیجه ۶۸ بر ۶۴ موفق به برتری شد تا دو تیم در مجموع بازی‌های این مرحله ۱ – ۱ مساوی شوند.    آرن داوودی با ۸ امتیاز، ۲ ریباند، ۱۰ پاس گل و کارایی ۱۷ بهترین بازیکن این دیدار بود.   تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها ۲ به صفر به سود تیم شهرداری گرگان است. ­ باز‌های مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال به صورت ۳ برد از ۵ بازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • مسیر سپاهان و تراکتور سخت شد
  • طبیعت و ذوب آهن با هم مساوی شدند
  • پیروزی بلندقامتان ذوب آهن در گام دوم
  • ذوب آهن جبران كرد، جنگ نيمه نهايى ادامه دارد
  • قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی | سپاهان - ملوان، مس رفسنجان - تراکتور
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن
  • بازتاب پیروزی سپاهان در جام حذفی توسط سایت پرتغالی