Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@11:53:31 GMT

خطیب جمعه زنجان: قدرت آمریکا در منطقه رو به افول است

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۱۷۹۱۴

خطیب جمعه زنجان: قدرت آمریکا در منطقه رو به افول است

گروه استان‌ها ــ امام جمعه موقت با اشاره به قدرت افول آمریکا در منطقه گفت: نیروهای حشدالشعبی به خوبی مقابل اقدامات آمریکا در عراق ایستادگی می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از    زنجان ، حجت‌الاسلام سید رضا موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به حملات ناجوانمردانه آمریکا در کشورهای عراق و سوریه اظهار داشت: آمریکا باید مسئولیت کارهای خود را در منطقه قبول کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چنین حمله‌‌هایی از سوی شیطان بزرگ فقط در راستای حمایت از گروه‌های تفکیری انجام می‌شود و به آمریکا اعلام می‌کنیم مسئول ناامنی‌ها در منطقه شما هستید و باید هرچه سریعتر از منطقه خارج شوید‌.

وی با بیان اینکه سال‌هاست که آمریکا در مرزهای دو کشور مسلمان سوریه و عراق ناامنی به وجود آورده است، تصریح کرد: آمریکا همواره در منطقه به دنبال اجرای سیاست واگرایی است.

امام جمعه موقت زنجان هدف آمریکا را ایجاد ناامنی در خاورمیانه در راستای رسیدن به اهداف شوم خود توصیف کرد و گفت: آمریکا همواره سعی کرده ایران را مسئول ناامنی منطقه معرفی کند ولی همگان می‌دانند که مسئول کشتار و قتل و ناامنی در منطقه چه کسی است. افول آمریکا نزدیک شده است و جامعه جهانی امروز از آمریکا تنفر دارد.

امام جمعه زاهدان: مسئولان قوای سه‌گانه برای مقابله با مافیای سوخت تلاش کنند امام جمعه همدان: بازار در مواردی به جولانگاه سودجویان تبدیل شده است/تشکیل صف‌های طولانی برای تامین اقلام مصرفی در شأن مردم نیست امام جمعه شهرکرد: تداوم کمک‌های مؤمنانه اکنون بیشتر نیاز است امام جمعه موقت اصفهان: دولت جدید باید دولتی جوان و حزب‌اللهی باشد

وی با اشاره به اینکه کشور عراق با الگو گرفتن از بسیج مردمی در ایران اقدام به تشکیل حشدالشعبی کرده است، گفت: امروزه حشدالشعبی به خوبی مقابل جنایت‌های آمریکا در عراق ایستاده است.

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه آمریکا امروزه در مسائل داخلی کشور خودش بسیار با بحران مواجه است، گفت: آمریکا همواره با استفاده از قدرت رسانه‌ای خود سعی کرده اقدامات خود را در مسائل خارجی و بین‌المللی قدرتمند نشان دهد تا با استفاده از این ترفند صدای معترضان را در کشور خود خاموش کند.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۷۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی منطقه ای ائمه جمعه در بهمئی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جنگ فرهنگی آمریکا علیه عراق و منطقه
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • گردهمایی منطقه ای ائمه جمعه در بهمئی
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • واکاوی ریشه‌های اعتراضات ضداسرائیلی در دانشگاه‌های آمریکا
  • الدفاعی: وعده صادق، پایان‌بخش توهم ارتش شکست‌ناپذیر اسرائیل
  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است
  • حکایت آمریکایی که دیگر «آمریکا» نیست
  • آیا صدام حسین واقعا «دیوانه خاورمیانه» بود؟