Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای نگهبان و امام جمعه موقت یزد گفت: ملت ایران باید در انتخابات رییس‌جمهوری ۱۴۰۰ به نیروی دلسوز، مقاوم، توانمند و حزب‌اللهی رای دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا_یزد؛ آیت‌الله "سیدمحمدرضا مدرسی" امام جمعه موقت یزد و از فقهای شورای نگهبان در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر یزد به توصیه‌های مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات سال آینده و اهمیت آن اشاره کرد و افزود: فردی که در راس قوه مجریه قرار می‌گیرد باید در عمل یک جوان مومن و فداکار در راستای اهداف و انقلاب اسلامی باشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: فردی باید در این سمت مهم در کشور قرار گیرد که هیچ تمایلی به غرب و استکبار نداشته و هوشیار و با بصیرت باشد و در برابر ترفندهای آنها به هیچ وجه دچار سستی نشود .

عضو فقهای شورای نگهبان به اهمیت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها اشاره کرد و یادآور شد: در این ارتباط که از اهمیت زیادی برخوردار است مردم باید افراد موجه و خادم واقعی کشور و جامعه را انتخاب کنند.

مدرسی با اشاره به اینکه در کشور برخی از فعالیت شوراها برای مسایل ضد فرهنگی هزینه شد و حتی با پول مردم بر علیه ارزش‌ها اقدام شده از همگان خواست با چشم باز و بررسی کامل رای دهند.

وی گفت: مردم به افرادی که موضع‌گیری جدی در قبال غرب ندارند و عملکرد مناسبی تاکنون نداشته‌اند نباید رای دهند و این بر عهده مردم است که در این خصوص وظایف دینی و انقلابی خود را انجام دهند.

امام جمعه موقت یزد با بیان اینکه مشارکت در انتخابات سال آینده از اهمیت زیادی برخوردار است از همه مردم تقاضا کرد برای خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان به جد وارد عرصه شوند.

مدرسی مسئله برجام را مورد بررسی قرار داد و تاکید کرد: استکبار، آمریکا و اروپا به هیچکدام از وعده‌های خود در قبال برجام عمل نکردند  بنابراین نباید تسلیم خواسته‌های آنها شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام جمعه امام جمعه موقت نماز جمعه یزد استان استان یزد انتخابات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۷۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود

 ناخدا دوم علی خزائی، فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش، با اشاره به اقدامات این پایگاه در کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان، گفت: در پی بارندگی در جنوب شرق کشور و خسارات وارد شده به شهرستان دشتیاری و روستا‌های اطراف، نیروی دریایی ارتش، برابر اوامر سلسله مراتب فرماندهی و با هدف کمک به مردم سیل‌زده در این مناطق به امدادرسانی و تامین نیاز‌های اساسی مردم پرداخت.

فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش ادامه داد: پایگاه نیروی دریایی پسابندر با تمام توان و تجهیزات خود و با همکاری دیگر نهاد‌ها و سازمان ها، نسبت به تهیه کالا‌های اساسی مورد نیاز اقدام کرد و امروز در دومین مرحله، این کالا‌ها در بین مردم شهرستان دشتیاری و روستا‌های اطراف تقسیم شد.

ناخدا دوم خزائی، همچنین از استمرار آمادگی نیروی دریایی ارتش برای امداد به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان خبر داد و خاطرنشان کرد: تا زمانی که مشکل سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان رفع نشود کارکنان نیروی دریایی راهبردی ارتش آماده خدمت‌رسانی به این عزیزان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات همچنان مهم است
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد/ تشکیل پرونده برای چهره‌هایی که اهمیت عملیات وعده صادق را به مخاطره انداخته بودند/ تشریح آخرین وضعیت پرونده باغ ازگل/ کشف جرم جدید در پرونده چای دبش
  • اتصال استان به راه آهن از مطالبات مردم است/ لب تشنه در کنار آب
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود