Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-29@13:06:46 GMT

واکنش صادقی به انصراف قربانی از حضور در استقلال

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۱۸۰۳۳

 به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: می‌دانیم که چه نوع بازی باید مقابل نفت انجام دهیم و شناخت خوبی از آن‌ها داریم. نفتی‌ها باتوجه به تغییر سرمربی اما همان سیستم قبل را با تغییراتی جزئی بازی می‌کنند. می‌دانیم فردا بازی بسیار مهمی داریم و نتیجه بازی خیلی می‌تواند به ما در جدول کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باتوجه به شکست هفته گذشته اولین هدف‌مان این است که کیفیت فنی‌مان را حفظ کنیم و از موقعیت‌هایی که استفاده می‌کنیم نهایت استفاده را ببریم.


او ادامه داد: فردا قطعا بازی سختی پیش رو داریم چون نفت مسجدسلیمان تیمی است بازی بسته‌ای ارائه می‌دهند و با تمام وجودشان بازی می‌کنند و این کار را برای هر تیمی سخت می‌کند. ما در این فرصتی که داشتیم تمرین کردیم و آن انگیزه را در تیم‌مان می‌بینم که بتوانیم نتیجه مطلوب را به دست بیاوریم. در هفته گذشته جلوی پرسپولیس توانستیم موقعیت‌های خوبی به دست آوریم اما روی گلزنی هم داریم کار می‌کنیم چون بازیکنان خط جلوی ما جوان هستند و به زمان احتیاج دارند.


سرمربی سایپا اضافه کرد: در این زمینه داریم کار می‌کنیم و امیدوارم بهتر شویم. در هر صورت توانستیم جلوی تیمی که چهار سال قهرمان لیگ برتر شده فوتبال با کیفیتی ارائه دهیم و این برای ما خیلی مهم بود. مطمئنم که به زودی مشکل گلزنی را هم حل می‌کنیم و یکی دو توپ ما وارد دروازه شود شرایط تیم ما خیلی بهتر می‌شود و اعتما به نفس بچه‌ها هم بیشتر می‌شود و ضعف‌مان برطرف می‌شود.


او درباره دلیل نرفتن پیروز قربانی به استقلال گفت: مدیریت باشگاه استقلال از باشگاه ما خواستند پیروز قربانی به ‌کادر آن‌ها اضافه شود و مدیرعامل ما تصمیم رفتن یا نرفتن او را در اختیار من گذاشت. باتوجه به این که قربانی چندین سال استقلال بازی کرده، من احساس کردم که شاید رضایت داشته باشد که در این تیم حضور داشته باشد و دوست نداشتم این فرصت از او گرفته شود. به همین دلیل رضایت خودم را به مدیرعامل اعلام کردم و مدیرعامل ما هم به باشگاه استقلال اعلام کرد که مشکلی نخواهد بود و قربانی اگر خودش تمایل داشته باشد این اتفاق رخ می‌دهد و مانع نمی‌شویم اما قربانی بعد از چند ساعت فکر و مشورت تصمیم گرفت که در باشگاه خودمان کار را ادامه دهد و ما هم استقبال کردیم.


صادقی درباره وضعیت نقل و انتقالات این تیم گفت: چند بازیکن را مد نظر داشتیم و مذاکراتی انجام دادیم. دو بازیکن از ما جدا شدند و یک بازیکن جذب کردیم و سعی می‌کنیم دو سه بازیکن دیگر که شرایط مالی‌شان به باشگاه ما بخورد جذب کنیم. در حال مذاکره هستیم و نهایی شود اعلام می‌کنیم. کاملا با مدیریت‌مان هماهنگ هستیم و تا این‌جا هم از کاری که انجام دادیم راضی هستیم.


او در رابطه با مساوی‌های زیاد سایپا در لیگ گفت: بازی فردا برنده دارد و امیدواریم ما برنده آن باشیم. برای ما خیلی مهم است که بتوانیم حداکثر امتیاز را کسب کنیم و آن‌ها هم تیم خوبی هستند و به نظرم بازی فردا برنده دارد.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: ابراهیم صادقی صادقی بازیکن استقلال فوتبال جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۸۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاحبه بد موقع و و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، پرسپولیس در آستانه بازی حساسش با سپاهان با چند موضوع مواجه شده است. اول اینکه حذف سرخ ها از جام حذفی روحیه تیمی را کاهش داده و ریکاوری تیم برای بازگشت به لیگ و داشتن انگیزه برای رقابت با استقلال کار راحتی نیست.

* آخرین وضعیت بیرانوند، هنانوف و عالیشاه

مسئله دوم مصدومان پرسپولیس است. وضعیت بیرانوند هنوز مشخص نیست. او روز گذشته تمرین را با مربی گلرها شروع کرده اما اینکه بتواند از دروازه حراست کند مشخص نیست. وضعیت وحدت هنانوف نیز نامشخص است. او بعد از سپری کردن مصدومیت از ناحیه کشاله ناگهان سرما خورد تا بازی با آلومینیوم در جام حذفی را از دست بدهد. در مورد امید عالیشاه هم که باید گفت با توجه به مصدومیت از ناحیه همسترینگ او سخت بتواند مقابل سپاهان به میدان برود.

* سعید صادقی و نیمکت نشینی

مسئله سوم شایعاتی است که در مورد سعید صادقی مطرح می شود. در نیم فصل دوم اوسمار کمتر از صادقی به عنوان بازیکن فیکس استفاده کرده و همین به نظر می رسد انگیزه های بازیکن پرسپولیس را کاهش داده است. او هم ناگهان در آستانه بازی با آلومینیوم اعلام کرده سرماخورده و بدن درد دارد و به این ترتیب سرخپوشان یکی دیگر از بازیکنان مهم خود را برای این بازی نداشتند. در چند روز گذشته هم شایعاتی مطرح شده که اوسمار او را برای فصل بعدی نمی خواهد البته مسائلی که معمولا در روزهای پایانی فصل در مورد بازیکنان زده می شود اما وقتی هنوز وضعیت تمدید قرارداد اوسمار مشخص نیست چطور می توان با قاطعیت گفت که وضعیت صادقی برای فصل بعد چگونه است؟

* مصاحبه بد موقع کار دست اوسمار داد

اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس تا پیش از اینکه به برنامه فوتبال برتر برود روند خوبی را در پیش گرفته بود اما حضور در این برنامه و انجام برخی صحبت هایی که کرد باعث شده تا شرایط درونی سرخپوشان کمی بهم بریزد.

اینکه اوسمار ویرا از روی بی تجربگی و یا تفاوت فرهنگی و فکری او با فوتبال ایران صحبت از بازیکنان مورد علاقه اش می کند هر چه باشد باعث شده تا برخی از بازیکنان پرسپولیس از این صحبت ها خوششان نیاید. نگاه منطقی می گوید سرمربی هیچ تیمی نباید وقتی هنوز فصل در جریان است اسمی از بازیکنان مورد پسند خود بیاورد اما اینکه چرا اوسمار این قدر توجیه نبوده و یا اصلا چرا باید باشگاه پرسپولیس به او اجازه دهد در این شرایط حساسی که تیمشان دارد او وارد یک مصاحبه چالشی شود موضوعی است که باید در موردش روشنگری شود.

در هر حال نام بردن از نفراتی مثل رامین رضاییان و شهریار مغانلو و رضا اسدی باعث شده تا بازیکنان تیمش ناراحت شوند. به خصوص در مورد رامین رضاییان که حساسیت هایی هم از قبل وجود داشته و اصلا یکی از دلایلی که یحیی گل محمدی سرمربی سابق سرخپوشان به راحتی با جدایی رضاییان موافقت کرد همین مسائل بود و نمی خواست در تیمش دو دستگی ایجاد شود.حالا ویرا برای جمع کردن این حواشی کار سختی دارد و باید  در بازی های باقی مانده عیار خود را نشان دهد. شاید تنها قهرمانی در لیگ برتر بتواند مهر تائیدی بر عملکرد وی باشد وگرنه حذف از جام حذفی به یکباره شرایط این تیم را به سمت حواشی تغییر داد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش تند فجر‌ی‌ها به حکم ‌کمیته انضباطی
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور
  • مصاحبه بد موقع و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • مصاحبه بد موقع و و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • بازگشت سعید صادقی از بیماری
  • سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس قربانی داد
  • «رخ» از مسکو جایزه گرفت/ جایزه بزرگ جشنواره مراکش برای «برنده‌ها»
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند