Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، حجت‌الاسلام مهدی دری در خطبه های نماز جمعه ظهر امروز رودان
 با اشاره به حضور نیروهای آمریکا در منطقه گفت: قطعا انتقام سخت در انتظار استکبار و حامیانش است و آن انتقام جز نابودی و جمع شدن بساط شان از منطقه نخواهد بود.

حجت‌الاسلام دری با اشاره به برخی ضربه های اخیر آمریکایی ها  به تیم های بسیج مردمی عراق و گزافه گویی های آنان در موضوع برجام گفت: هیمنه پوچ آمریکا شکسته و آنان بزودی نابودی شان را خواهند دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص ویژگی‌ه‍ای  دولت جوان و حزب‌الهی از نگاه رهبر معظم انقلاب، خدمت محوری، انقلابی بودن، روحیه انقلابی، عملی و تخصص گرا بودن، جهادگری، مردمی و ساده زیست بودن را از خصایص بارز این دولت جوان عنوان کرد.

دری با اشاره به هفته درختکاری تصریح کرد: درخت یکی از نعمت الهی است که سودمندی آن در بخش‌های مختلف عملی و زیستی به اثبات رسیده است و تلاش شود با استفاده از این فرصت با کاشت درختان مثمر به طبیعت و فضای سبز کمک کرد.

امام جمعه رودان کاشت یک نهال درب هر خانه را یک الگو مناسب برای ترویج فرهنگ درختکاری دانست.

وی در ادامه خواستار همکاری همه جانبه ادارات متولی در انجام طرح کمربند سبز رودان شد و تاکید کرد: قطعا این طرح کمک شایانی به زیبا سازی فضای شهر رودان خواهد کرد.

خطیب نماز جمعه رودان با اشاره به در پیش بودن شهادت امام موسی کاظم علیه السلام بخشندگی و دستگیری از نیازمندان را سیره و ویژگی های بارز آن امام همام عنوان کرد و گفت: در یاری مظلومان و نیازمندان ائمه اطهار بهترین الگو هستند و یقین بدانید این اجر در هر دو دنیا به یاری تان خواهد آمد.

وی در ادامه با گرامیداشت هفته احسان و نیکو کاری اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی «ره» همواره برای شادی رساندن به خانه های نیازمندان در تلاش است و باید این امر به بهترین شکل ممکن با استفاده از تمامی ظرفیت ها و برپایی جشن نیکوکاری در روزهای پایانی سال زمینه ساز شادی نیازمندان شد.

حجت‌الاسلام دری در پایان با اهمیت روز مبعث تاکید کرد: همانطور که امام خمینی «ره» فرموده‌اند: روزی شریف تر از روز مبعث نیست و حادثه ای بزرگ از بعثت رسول مکرم اسلام وجود ندارد.

انتهای پیام/۸۸۰۵۹

منبع: فارس

کلیدواژه: رودان نماز جمعه حجت الاسلام دری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۸۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر شناسایی عاملان حمله به شیعیان افغانستان + فیلم

چهره‌های سیاسی و مردم افغانستان بر شناسایی و مجازات عاملان حمله تروریستی به نمازگزاران شیعه در استان هرات تاکید کردند.

نمازگزاران شیعه در مسجد امام زمان (عج) در شهرستان «گذره» استان هرات شب گذشته هدف حمله تروریستی قرار گرفتند که براثر آن هفت نمازگزار از جمله یک کودک و خطیب این مسجد به شهادت رسیدند. مراسم تشییع و خاکسپاری شهدا امروز با حضور گسترده شهروندان هرات برگزار شد.

این حمله تروریستی واکنش‌های گسترده‌ای به دنبال داشت. سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل، حامد کرزی رئیس جمهور اسبق، عبدالله عبدالله رئیس سابق شورای عالی مصالحه ملی و محمد محقق رئیس حزب وحدت اسلامی مردم افغانستان این حمله را به شدت محکوم کردند. دفترنمایندگی سازمان ملل متحد در افغانستان نیز با محکوم کردن این حمله بر حفاظت از شیعیان افغانستان در برابر حملات تروریستی تاکید کرد. سخنگوی استانداری هرات اطمینان داده است عاملان این حمله تروریستی توسط حکومت سرپرست افغانستان، به زودی شناسایی و به پنجه قانون سپرده خواهند شد.

شب گذشته داعش مسئولیت این حمله تروریستی را بر عهده گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • تاکید بر شناسایی عاملان حمله به شیعیان افغانستان + فیلم
  • کمک میلیاردی یک موسسه خیریه به نیازمندان قزوینی
  • امام خطر اسراییل و استکبار جهانی را به بشریت گوشزد کرد
  • در حوزه تئاتر رضوی باید از کلیشه پرهیز کرد/ اهمیت اجرای عمومی
  • دانش آموزان نقش مهمی در رفع مشکلات کشور دارند
  • عزاداری شیعیان هندوستان در مسجد کوفه
  • معلم‌ها تحولات جهان را برای دانش‌آموزان تبیین کنند
  • روایت هجرت اجباری ابوالرضا(ع) از مدینه به عراق
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • «حشاشین» روایتگر حسن صباح تروریست یا کلیددار بهشت؟