Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-06@22:25:51 GMT

بازداشت اولین مقام دولت ترامپ

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۱۸۱۹۵

یکی از مقامات وزارت امور خارجه دولت « دونالد ترامپ » رئیس جمهور سابق آمریکا در ارتباط با حوادث ششم ژانویه بازداشت شد.

به نوشته پایگاه خبری «هیل»، «فردریکو کلِین» دستیار ویژه وقت وزارت امور خارجه آمریکا، اولین مقام منصوب سیاسی در دولت ترامپ است که توسط اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) تحت بازداشت قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلین پیش از آنکه در سال ۲۰۱۷ به استخدام وزارت امور خارجه آمریکا درآید، در کمپین ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ حضور داشت.

مادر کلین در مصاحبه با نشریه «پالتیکو» تأیید کرد که درباره وقایع حمله به کنگره با پسرش صحبت داشته و او روز ششم ژانویه در واشنگتن دی‌سی به سر می‌برده است.

تاکنون بیش از سیصد نفر در ارتباط با حمله هواداران ترامپ به کنگره با هدف ممانعت از تأیید پیروزی «جو بایدن» در انتخابات، مورد بازداشت قرار گرفته‌اند.

ترامپ چندی پیش با اتهام «تحریک به شورش» مورد استیضاح قرار گرفت اما دادگاه مجلس سنای آمریکا با ۵۳ رأی مخالف در برابر ۴۷ رأی موافق درخصوص محکومیتش، وی را مورد تبرئه قرار داد.

در حال حاضر ترامپ با اولین پرونده قضایی بعد از اتمام دوره ریاست جمهوری مواجه است که در آن رئیس جمهور سابق آمریکا به نقض قانون «کوکلاس کلان» متهم شده است. گفته می‌شود این شکایت به ترامپ ابلاغ شده اما او هنوز وکیلی برای این پرونده انتخاب نکرده است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: دونالد ترامپ آمریکا دولت ترامپ آمریکا دونالد ترامپ دولت ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۸۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی ایران و تاجیکستان

به گزارش خبرگزاری مهر، ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی جمهوری اسلامی ایران و تاجیکستان به ریاست «علیرضا بیکدلی» معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه کشورمان و «فرخ شریف زاد» معاون اقتصادی و کنسولی وزارت امور خارجه تاجیکستان در تهران برگزار شد.

هیأت‌های دو طرف درباره موضوعات کنسولی از جمله روادید، تسهیل ترد اتباع، تمهید همکاری‌های علمی، آموزشی، حقوقی، قضائی، پلیسی، حمایت از رانندگان و حل و فصل مشکلات اتباع گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

کد خبر 6098446 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • روسیه سفرای انگلیس و فرانسه را احضار کرد
  • برگزاری ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی ایران و تاجیکستان
  • آخرین تحولات اوکراین| هشدار ژنرال ناتو درباره امکان توقف حمایت نظامی غرب از کی‌یف
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • تحولات اوکراین| کمک نظامی آمریکا قادر به توقف روسیه نیست
  • مقام سابق آمریکایی: فرانسه اولین نظامیان خود را به اوکراین فرستاده است
  • اولین سخنگوی وزارت خارجه؛ زاده هوش مصنوعی
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • مقام سابق نفت آمریکا به اقدام به تبانی با اوپک متهم شد