Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: نساجی شرایط بسیار حساسی در لیگ برتر فوتبال دارد.

خبرگزاری میزان - مجید جلالی سرمربی تیم نساجی مازندران در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل تیم تراکتور تبریز صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*در شرایط سخت و بسیار حساسی هستیم، اما به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم این حساسیت روی بازی ما تاثیر منفی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*شرایط را کاملا درک کردیم و می‌دانیم که باید بازی خوب و قوی و امتیازآوری داشته باشیم. ما در همه ابعاد در حال پیش‌روی و پیشرفت هستیم و به نظرم می‌توانیم بازی خوبی ارائه دهیم.

*چندین بار بازی‌های تراکتور به ویژه مسابقه اخیرشان را با دقت کامل نگاه کردیم و فکر می‌کنم ان‌شاالله همه چیز برای امتیازگیری ما آماده است.

بیشتر بخوانید: امیدوار: فعلا برنامه‌ای برای نقل و انتقالات نداریم/ از شوکی که به تیم وارد شده بود خارج شدیم

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون فوتبال مجید جلالی نساجی مازندران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نساجی مازندران فدراسیون فوتبال مجید جلالی نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۸۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتوبان تهران-تبریز در کمپ استقلال افتتاح شد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال برای مهم‌ترین بازی خود در نیم‌‌فصل ابزار کافی برای پیاده‌کردن انواع و اقسام حملات را در اختیار دارد.

علاوه‌بر اینکه آبی‌های تهران می‌توانند در این مسابقه به توانایی بازیسازی رضاوند و ماشاریپوف در میانه میدان تکیه کنند، نکونام دو مدافع ملی‌پوش و بسیار آماده این روزهای فوتبال ایران را هم در اختیار دارد.

صالح حردانی و ابوالفضل جلالی که با نمایش چشم‌گیر در لیگ بیست‌وسوم در کنار دعوت شدن به تیم ملی، کمک بسیار زیادی در به دست آمدن جایگاه کنونی استقلال کردند.

این دو بازیکن که در طول این فصل با رفت‌وبرگشت‌های متوالی خود در بازی‌ها جناحین زمین را به تصاحب خود درآوردند، امیدوارند در این بازی هم با دیکته عملکرد خود به مدافعین و وینگرهای تراکتور نمایش قابلی داشته باشند.

حردانی که در مقطعی فول‌بک راست دفاع استقلال هم بود، خیال نکونام را در نبود یامگا راحت کرد و جلالی هم این روزها تنه به تنه ریکاردو آلوز تراکتور، برای کسب عنوان برترین پاسور می‌جنگد تا سرمربی موفق استقلال با خوش‌بینی نسبت به عملکرد این دو بازیکن تیمش را در دیدار روز جمعه هدایت کند.

دیگر خبرها

  • بدل کارلوس در اصفهان دیده شد! (عکس)
  • جلالی - آلوز: دوئل سال برای یک عنوان ارزشمند
  • سرنوشت دیدار تراکتور و استقلال در دستان دو بازیکن
  • نکونام: به نتایج تیم‌های دیگر کاری نداریم
  • تراکتور در جام‌حذفی مقابل ما فقط زیر توپ زد / بازی مقابل نساجی انتهای‌جدولی سخت است
  • حذف مقابل تراکتور را در ادامه لیگ جبران خواهیم کرد
  • تراکتور ۲۰۰ میلیون جریمه و تهدید شد
  • تراکتور 200 میلیون جریمه و تهدید شد
  • اتوبان تهران-تبریز در کمپ استقلال افتتاح شد!
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم