Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-02@07:14:56 GMT

شهردار مشهد در تمرین شهر خودرو

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۱۸۲۹۲

محمدرضا کلائی شهردار مشهد با حضور در تمرین امروز تیم فوتبال شهر خودرو گفت در کنار سایر نهاد‌های استانی از این تیم حمایت می‌کنیم و جای نگرانی وجود ندارد.

تمرین امروز (جمعه) شهر خودرو در حالی در زمین شماره دو ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار شد که محمدرضا کلائی شهردار مشهد میهمان ویژه این جلسه تمرینی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی شهر خودرو، کلائی که به همراه احسان اصولی رئیس هیئت فوتبال خراسان و جواد وطنخواه سرپرست مدیرعاملی باشگاه به تمرین شهرخودرویی‌ها آمده بود، ضمن دیدار با سیدمهدی رحمتی سرمربی تیم با دیگر اعضای کادر فنی و بازیکنان این تیم نیز به گفت‌وگو پرداخت.

شهردار مشهد در جمع اعضای تیم شهر خودرو اظهار داشت:

همه مدیران استانی حمایت خود را از این تیم در ادامه رقابت‌های لیگ برتر انجام می‌دهند. طی چند روز گذشته نیز بارها آقای معتمدیان استاندار خراسان رضوی درباره حمایت از این تیم صحبت و خودش نیز در تمرین شما حضور پیدا کرد.

وی ادامه داد:

هیات فوتبال خراسان رضوی و اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی به شکل جدی موضوعات مربوط به انتقال باشگاه را پیگیر هستند و دیروز نیز با حضور این دوستان و نماینده دادستانی مشهد جلسه خوبی برای این موضوع برگزار شده است. ما نیز در کنار دادستانی، هیئت فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان حضور خواهیم داشت و از این تیم حمایت می‌کنیم و جای نگرانی وجود ندارد.

کلائی افزود:

تا اینجای لیگ نیز تیم علی‌رغم اینکه به دلیل مشکلات پیش آمده تمرکز کافی را نداشته است، اما نتایجش مورد قبول است و‌ باید از زحمات شما بازیکنان و تلاش‌های کادر فنی و‌ شخص رحمتی تشکر کنم. خوشحال هستیم که فردی توانمند و‌ مورد اعتمادی یعنی آقای وطنخواه نیز بالای سر تیم زحمت می‌کشد.

شهردار مشهد با اشاره به نگرانی‌های علاقه‌مندان به فوتبال در مشهد گفت:

اعتقاد همه ما این است که تیم متعلق به مردم است و ما نیز با توجه به این دغدغه‌مندی مردم در کنارتان هستیم. ان‌شاءالله در بازی فردا مقابل پیکان نیز با تمام قدرت وارد زمین شوید تا با کسب نتیجه بتوانید دل هواداران و مردم را خوشحال کنید.

اخبار داغ 

پرسپولیس دوباره تهدید شد؛ پنجره باز شود، شکایت می کنم! فرهاد مجیدی 6 بازیکن را از تمرین استقلال کنار گذاشت دختر جوان مچ علی دایی را در یک کافه لاکچری گرفت + فیلم ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت موتور سواری زلاتان در ایتالیا | هوادار میلان با موتور زلاتان را به جشنواره موسیقی رساند حبیب بزرگ ترین ترس زندگی کریس رونالدو را فاش کرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: شهردار مشهد شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۸۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | جواد کاظمیان با رضا مالدینی تمرین می کند!

به گزارش همشهری آنلاین،جواد کاظمیان ستاره سابق پرسپولیس این روزها با فاصله گرفتن از فوتبال حرفه ای به زندگی‌اش ادامه می دهد. کاظمیان در عوض در اینستاگرام فعالیت بالایی دارد و از تمرینات و تفریحاتش عکس و فیلم منتشر می کند. در آخرین استوری منتشر شده از جواد کاظمیان او در کنار رضا شاهرودی که روزی به مالدینی ایران ملقب بود در حال تمرین دیده می‌شود و در کنار آنها محمدرضا خانزاده نیز حضور دارد.

کد خبر 848309 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها جواد کاظمیان فوتبال اینترنت - اینستاگرام ورزش چهره‌های مشهور باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • فقط صدای رضا عنایتی! (عکس)
  • ۵۶ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد توقیف شد
  • تمرین شاداب پرسپولیس قبل از دیدار حساس برابر سپاهان
  • ۹۷ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد توقیف شد
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • تمرین تیم فوتبال تراکتور پیش از دیدار با استقلال
  • عکس | جواد کاظمیان با رضا مالدینی تمرین می کند!
  • اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد
  • تأکید شهردار مشهد بر تملک پلاک‌های در مسیر و بازگشایی بولوار کرامت