Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@12:21:35 GMT

نام مهدی پور از لیست استقلال خط خورد

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۱۸۳۱۶

هافبک استقلال به طور قطع در بازی با فولاد غایب خواهد بود

مهدی مهدی پور به همراه بازیکنان استقلال به اردوی تیم قبل از بازی با نساجی نرفت.

به گزارش طرفداری، مهدی مهدی پور بازیکنی است که در این فصل حضور ثابتی در ترکیب استقلال داشته است؛ هرچند که تا این لحظه نتوانسته نمایش خوبی در این تیم داشته باشد.  

با این حال امروز خبر رسید که مهدی پور به دلیل سرماخوردگی در تمرین استقلال غایب بوده، هرچند که تست کرونای او منفی اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز فرهاد مجیدی تصمیم گرفت نام مهدی پور را از لیست استقلال خارج کند و در مورد این بازیکن ریسک نکرد.

همچنین داریوش شجاعیان دیگر بازیکن غایب استقلال در بازی با فولاد خواهد بود.

اخبار داغ 

پرسپولیس دوباره تهدید شد؛ پنجره باز شود، شکایت می کنم! فرهاد مجیدی 6 بازیکن را از تمرین استقلال کنار گذاشت دختر جوان مچ علی دایی را در یک کافه لاکچری گرفت + فیلم ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت موتور سواری زلاتان در ایتالیا | هوادار میلان با موتور زلاتان را به جشنواره موسیقی رساند حبیب بزرگ ترین ترس زندگی کریس رونالدو را فاش کرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مهدی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۸۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاص‌ترین هوادار ایران در تمرین استقلال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در پایان دیدار استقلال و شمس آذر بود که ویدیویی از یک هوادار آبی پوش، حسابی مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفت.

یکی از هواداران خاص و عاشق استقلال که از داشتن نعمت هر دو دست محروم بود، لباس و پرچم آبی بر تن کرده و مشغول تماشای بازی تیم موردعلاقه‌اش بود.

سیدحسین حسینی پیش از شروع بازی و در هنگام گرم کردن نزد این هوادار رفت و در پایان بازی نیز جواد نکونام به همراه تعدادی از بازیکنان استقلال، تصویر این هوادار را در صفحات شخصی خود استوری کردند.

حالا رسانه رسمی آبی‌ها با تیتر "استقلالی عاشق، میهمان ویژه تمرین استقلال"، نوشته است: جواد نکونام و شاگردانش امروز در کمپ زنده یاد ناصر حجازی میزبان یک استقلالی عاشق و فرزندش بودند.

در ادامه این خبر آمده است:

امروز نیز تمرین استقلال یک میهمان ویژه داشت. رسول مولایی، هوادار اصفهانی استقلال که بعد از دیدار با شمس آذر تصویر او در ورزشگاه آزادی وایرال شد، امروز به دعوت جواد نکونام سرمربی تیم، همراه با دخترش در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حاضر شد و علاوه بر تماشای تمرین استقلال، دقایقی با جواد نکونام و اعضای تیم صحبت کرد.

سرمربی استقلال به نشانه قدردانی و تشکر از این هوادار، پیراهنی را به یادگار به او هدیه داد.

دیگر خبرها

  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)
  • خبر خوش به گوش جواد نکونام رسید/ هافبک استقلال فیزیوتراپی را شروع کرد
  • مهم ترین نکته لیست تیم ملی والیبال؛ میلاد عبادی‌ پور خط خورد!
  • استقلال با چند غایب به مصاف تراکتور می‌رود؟
  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه
  • تمرین ویژه جلالی برای ارسال‌ پاس‌گلهای بیشتر! (عکس)
  • سخت‌ترین تصمیم سال علیه پاس گل قایدی! (عکس)
  • خاص‌ترین هوادار ایران در تمرین استقلال (عکس)
  • دو غایب بزرگ سپاهان در بازی حساس با پرسپولیس