Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-08@23:40:42 GMT

دستگیری قاتل کمتر از ۱۰ ساعت پس از وقوع قتل

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۱۸۴۱۴

دستگیری قاتل کمتر از ۱۰ ساعت پس از وقوع قتل

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از نزاع مسلحانه منجر به قتل در شهرستان چرام خبر داد و گفت:قاتل کمتر از ۱۰ پس از وقوع قتل به همراه ۴ نفر از همدستانش در یکی از استان های همجوار دستگیر شد.

به گزارش ایمنا، سردار کیقباد مصطفایی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی مسلحانه منجر به قتل در شهرستان چرام، بلافاصله مأموران انتظامی آن فرماندهی برای بررسی موضوع به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بررسی مأموران مشخص شد مصدوم که به وسیله اسلحه گرم مورد اصابت گلوله قرار گرفته و پس از انتقال به بیمارستان فوت کرده است.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: قاتل که پس از وقوع قتل متواری شده بود در کمتر از ۱۰ ساعت به همراه ۴ نفر دیگر از همدستانش در یکی از استان‌های همجوار دستگیر شد.

وی خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه به بزه انتسابی خود اعتراف و علت و انگیزه خود از قتل را اختلافات قبلی بیان نمود.

مصطفایی با اشاره به این که اقدام به موقع پلیس جهت دستگیری متهمان بازتاب مثبتی بین مسئولان استانی و محلی داشته، در پایان گفت: با حضور مقتدرانه پلیس و دستگاه توانمند قضائی امنیت در منطقه برقرار است و پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را به مخاطره بیندازند برخورد قاطع و قانونی به عمل خواهد آورد.

منبع: برنا

کد خبر 479280

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد دستگیری نزاع و درگیری درگیری مسلحانه سلاح گرم قتل شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۸۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در مریوان

فرمانده انتظامی کردستان از دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در عملیات ضربتی پلیس در مریوان خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار علی آزادی اظهار داشت : در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قتل ۳ نفر از اعضای یک خانواده با سلاح گرم، پدر ۴۳ ساله، مادر ۳۸ ساله و دختر ۱۲ ساله در مریوان، بلافاصله بررسی موضوع و دستگیری عامل یا عاملان احتمالی قتل به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی مریوان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی کردستان افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی مریوان با اشراف اطلاعاتی قاتل را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

وی گفت: در تحقیقات به عمل آمده از متهم که فرزند خانواده مقتول بوده، به جرم خود اعتراف و از وی ۲ قبضه سلاح جنگی کشف شد.

سردار آزادی با بیان اینکه قاتل علت و انگیزه خود را از ارتکاب جرم اختلافات خانوادگی اعلام کرد، افزود: متهم به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • قتل در کرمانشاه؛ دستگیری در شهر قدس
  • دستگیری قاتل کرمانشاهی در شهر قدس تهران
  • قتل در کرمانشاه دستگیری در شهر قدس
  • دستگیری قاتلی که ۳ عضو خانواده‌اش را در مریوان کُشت!
  • دستگیری ‌قاتل‌ ۳ عضو یک خانواده در مریوان
  • قتل ۳ عضو خانواده مریوانی؛ قاتل دستگیر شد
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در مریوان
  • قتل در یکی از محلات قدیمی یزد/ قاتل دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبرداران اسکیمری ۱۰۰ میلیاردی
  • قاتل فراری در گرمدره دستگیر شد