Web Analytics Made Easy - Statcounter

پپ گواردیولا می گوید که در ابتدای حضورش در منچسترسیتی نسبت به موفق شدن تیمش شک داشته است.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در کنفرانس خبری پیش از دربی منچستر حاضر شد و در مورد عملکرد تیمش و وضعیت مصدومان صحبت کرد. به گزارش طرفداری، پپ گواردیولا در این کنفرانس خبری گفت:

خبر خوب این است که ناتان آکه برگشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در بخشی از تمرینات تیمی حضور داشت و همه چیز خوب است. همه برای این دیدار آماده هستند. امیدوارم بعد از وقفه بازی های ملی نیز همه خوب و آماده باشند.

این دیدار نیز همانند بازی های قبلی و بعدی مهم است. هر بازی ای به وقت خودش اهمیت دارد. من می دانم که منچستریونایتد چه تیم سرسختی است و ما تجربه بازی مقابل آن ها را داریم. آن ها هر سال بهتر از سال قبل می شوند و بیش از یک سال است که در خارج از خانه مقابل ما شکست نخورده اند. منچستریونایتد نتایج خوبی در اتحاد کسب کرده است. ما فرصت خوبی برای افزایش اختلاف داریم. امروز در تمرینات در مورد کارهایی که برای شکست دادن آن ها باید انجام دهیم، صحبت کردیم.

هر فصل در لیگ 38 بازی داریم و این فقط یکی از آن هاست. منچستریونایتد رقیب ما برای کسب جام است و در رده دوم قرار دارد. همه می دانند که این بازی چه اهمیتی دارد، ما یک برنامه برای این دیدار داریم و سعی می کنیم لیگ را فتح کنیم.

استفاده از فرناندینیو و رودری در کنار هم در دربی قبلی؟ ترس از منچستریونایتد یا احترام؟

همیشه حتی وقتی در بارسلونا و بایرن مونیخ بودم، هنگام بازی مقابل منچستریونایتد احترام زیادی برای آن ها قائل هستم. بعضی از تصمیمات به شرایط، آمادگی جسمانی بازیکنان و لحظات بستگی دارند. ما هر تصمیم را به دلایل متنوعی می گیریم. من به تمام تیم ها از جمله منچستریونایتد احترام می گذارم. ترس کلمه درستی برای توضیح نیست. احترام اما من می توانم ببازم یا ببرم و من هر بازی برای شکست دادن رقبا آماده می شوم. ما کیفیت منچستریونایتد را می دانیم. من تحت تاثیر نحوه بازی آن ها در استمفوردبریج قرار گرفتم، جنگندگی، ریتم مناسب، پاس کاری و شجاعت در جنبه های مختلف. ما سعی خواهیم کرد که در این دیدار پیروز شویم.

در تقابل قبلی دو تیم در لیگ، دفاعی تر بازی کردید... چه چیزی تغییر کرده است؟

هیچوقت در این باشگاه یا باشگاه های قبلی ام نگفته ام که قرار است یک بازی را ببریم. شما می توانید با 7 مدافع بازی کرده و سعی کنید پیروز شوید یا با 7 مهاجم بازی کنید و به دفاع بپردازید. آن بازی خوب نبود چون آنالیزها به نتیجه 0-0 ختم شد. باید اعتراف کنیم که در آن زمان ما در بهترین شرایط خودمان نبودیم. در آن زمان، ما فصل را بد شروع کردیم و همه می دانستند که در شرایط خوبی نیستیم اما نیت ما پیروزی بود. تمام باشگاه ها فراز و نشیب دارند اما تنها تفاوت این است که دوران افت ما نسبت به سایر باشگاه ها کوتاه تر و کمتر بود.

مشکلات مربوط به فیفادی و بازی های ملی؟

هنوز در این مورد صحبت نکرده ایم. صبر می کنیم و شاید برای بازی بعدی در این مورد صحبت کردیم. هیچ معنایی ندارد که بازیکن برای بازی های ملی برود و برگردد و ده روز قرنطینه باشد. ما به شدت کار کردیم و این وقفه در بازه مهمی از فصل فرا رسیده است. این هیچ معنایی ندارد و بازیکنان ما پرواز نخواهند کرد. اگر شرایطی باشد که بتوانند بلافاصله پس از برگشتن به تمرینات اضافه شوند، آن وقت می توانند به بازی های ملی بروند. ما زمان زیاد، تلاش، پول و... صرف کردیم. اگر شش، هفت یا هشت بازیکن نتوانند در کنار ما باشند، این بازی ها هیچ معنایی ندارد. ما می خواهیم به آن ها اجازه رفتن بدهیم. من می دانم این بازی ها برای بازیکنان چه اهمیتی دارد و هرگز به آن ها نمی گویم که برای تیم ملی خود بازی نکنید اما رفتن و بعد برگشتن و تمرین نکردن به مدت ده روز، منطقی نیست.

این تیم جاه طلب ترین تیمی است که هدایت کرده ای؟

همه چیز به خاطر خود بازیکنان است. این از درون بازیکنان می آید، تلاش برای پیروزی، همکاری با هم تیمی ها و انجام بهترین کاری که در توانمان است. اکنون این موضوع خوب است چون ما پیروز می شویم. تمام حرف های خوبی که در مورد ما می زنند فقط به یک علت است، ما پیروز می شویم. حال و هوای وقتی که می بریم زیبا است اما وقتی می بازیم، همه چیز آرام خواهد بود. امروز ما فوق العاده خوب تمرین کردیم و فردا نیز همین طور است. من تیم های جاه طلب خارق العاده ای در دوران مربیگری ام داشته ام و خوش شانس بودم که هم در بارسلونا و هم در بایرن مونیخ بودم. این بچه ها چیزی خاص مانند بازیکنان حاضر در بارسلونا و بایرن مونیخ دارند.

منچستریونایتد از جهات بسیاری قوی است. وضعیت دفاعی آن ها، فرناندز، سرعت خط حمله با جیمز، راشفورد و مارسیال و تجربه کاوانی که بازیکنی است که من به خاطر عملکردش در دوران فوتبالش او را تحسین می کنم.این منچستریونایتد است و رقابت با آن ها اتفاقی بزرگ است. فردا نیز هیچ استثنایی وجود ندارد. هدف ما این است که کاری را که اخیراً انجام داده ایم، انجام دهیم.

این تیم می تواند بیش از این پیشرفت کند؟

قطعاً. همیشه باید به این فکر کنیم که می توانیم عملکرد بهتری داشته باشیم. گوش کنید، وقتی شما چیزی را می برید به این معنی نیست که در آینده نیز خواهید برد. همیشه باید هوشیار باشید. وقتی در دومین فصل قهرمان شدیم، مردم می گفتند که ما هر 5 سال آینده را قهرمان می شویم. بعد لیورپول قهرمان شد و مردم می گفتند که آن ها یک عصر جدیدی را رقم خواهند زد. ببینید چه اتفاقی افتاد. ورزش حقیقت است و حقیقت فعلی تمرین فردا است. در تابستان، با باشگاه بهترین تصمیمات را خواهیم گرفت و فصل جدید را شروع می کنیم. این که مردم می گویند این یک پروژه طولانی مدت و برای آینده است را باور ندارم. فوتبال به این است که امروز چه کاری انجام می دهیم و تا به اینجا ما خارق العاده بوده ایم اما هیچ جامی در ماه مارس فتح نمی شود.

اگر بتوانیم همان طور که می خواهیم بازی کنیم، نتیجه آن عناوین مختلف خواهد بود. روزی که با سیتی قرارداد بستم ترسناک بود، من شک داشتم که بتوانیم موفق شویم. من کسی نیستم که بخواهد اتفاقات را تصور کند. حقیقت تیم ماست که قرار است مقابل تیم خوبی قرار بگیرد.

 همچنین بخوانید:

اسامی نامزدهای بهترین های ماه فوریه لیگ برتر انگلیس اعلام شد

 

اخبار داغ 

پرسپولیس دوباره تهدید شد؛ پنجره باز شود، شکایت می کنم! فرهاد مجیدی 6 بازیکن را از تمرین استقلال کنار گذاشت دختر جوان مچ علی دایی را در یک کافه لاکچری گرفت + فیلم ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت موتور سواری زلاتان در ایتالیا | هوادار میلان با موتور زلاتان را به جشنواره موسیقی رساند حبیب بزرگ ترین ترس زندگی کریس رونالدو را فاش کرد 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پپ گواردیولا بازی های ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۸۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی و تحقیر رقبا در دوران گواردیولا؛ 50 بازی با برتری حداقل 4 گل

پپ گواردیولا رکورددار پیروزی‌های قاطع در لیگ برتر است. 

طرفداری | در شب فوق‌العاده ارلینگ هالند، منچسترسیتی مقابل وولورهمپتون به برتری 5-1 دست یافت. 

به نقل از اسکواکا؛ منچسترسیتی از سال 2016 و با ورود پپ گواردیولا به لیگ برتر، 50 بار مقابل رقبای خود حداقل 4 گل به ثمر رسانده است. طی این سال‌ها هیچ نتوانسته به رکورد سیتیزن‌ها دست یابد. طی دوران حضور گواردیولا در منچسترسیتی، 4 بازیکن برای او حداقل 4 بار موفق به گلزنی شده‌اند: سرخیو آگوئرو مقابل لسترسیتی، گابریل ژسوس در دیدار با واتفورد، کوین دی بروین و ارلینگ هالند نیز مقابل وولورهمپتون چنین مهمی را به ثبت رسانده‌اند. 

ورزشگاه اتحاد بیش از سایر استادیوم‌های فوتبال انگلیس شاهد هتریک بازیکنان بوده است (30). ارلینگ هالند هتریک شماره 41 یک بازیکن منچسترسیتی را به ثبت رساند. تنها بازیکنان لیورپول (42) در طول تاریخ لیگ برتر عملکرد بهتری داشته‌اند. 

منچسترسیتی 5-1 وولورهمپتون؛ متخصص در کشتن رویاها

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • اریک تن هاخ: قطعا سرمربی مناسبی برای منچستریونایتد هستم
  • اختلاف نرخ ارز، زخمی کهنه بر پیکر اقتصاد ایران؛ ضرورت تصمیم قاطع دولت برای تک نرخی کردن دلار
  • رقابت منفی دلار نیما و بازار آزاد
  • هالند با گواردیولا دعوا داشت، نه داور!
  • آتش بازی هالند در اتحاد؛ نفس منچسترسیتی پشت سر آرسنال
  • پوکر هالند در اتحاد؛ نفس سیتی پشت سر آرسنال
  • منچسترسیتی و تحقیر رقبا در دوران گواردیولا؛ 50 بازی با برتری حداقل 4 گل
  • آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم
  • گواردیولا: هنوز هم عاشق بایرن مونیخ هستم!
  • گردوخاک الهلال در عربستان؛ اختلاف امتیاز با النصر زیاد شد