Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@11:45:21 GMT

رونمایی از خرید جدید پرسپولیس؛ مغانلو بعد از صبحانه

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۱۸۴۹۱

رونمایی از خرید جدید پرسپولیس؛ مغانلو بعد از صبحانه

پرسپولیس فردا با دومین خرید احتمالی خود در زمستان پای میز مذاکره خواهد نشست.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از جذب مهدی ترابی، اکنون پرسپولیسی‌ها امیدوارند طی ساعات آتی از دومین خرید خود نیز رونمایی کنند و به توافق لازم برای عقد قرارداد دست یابند.

 

شهریار مغانلو، مهاجم سابق پیکان با سابقه آقای گلی در ملوان بندرانزلی در دوره پایانی خدمت سربازی به جمع خودروسازان بازگشت و خیلی زود توانست علیرغم نمایش نگران کننده این تیم در فصل گذشته و در منطقه سقوط به گلزن اول آنها تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقی که او را در بورس نقل و انتقالاتی قرار داد تا تیم‌های سپاهان، تراکتور و پرسپولیس را خواهان خود ببیند. با این حال او که حتی در برنامه تلویزیونی از تمایل خود به پرسپولیس خبر داده بود، با توجه به پیشنهاد اروپایی‌اش ترجیح داد راهی پرتغال شود تا مسیری که مهدی طارمی پشت سر گذاشته بود را در سانتاکلارا دنبال کند.

 

با این حال اکنون در شرایطی که مغانلو با توجه به ضعف خط حمله پرسپولیس بار دیگر موردتوجه سرخپوشان قرار گرفته بود، او بعد از مدت‌ها درگیری در خصوص دریافت فسخ قرارداد، بامداد روز گذشته به تهران بازگشته و اکنون در حال آماده سازی برای تدارک حضور در باشگاه پرسپولیس و مذاکره با این تیم است.

 

گفته می‌شود قرار است فردا صبح و احتمالا پیش از بازی برابر نفت آبادان این مذاکره دنبال شود و طرفین بعد از توافق نهایی قرارداد خود را به امضا برسانند. پیش از این باشگاه پرسپولیس از این بازیکن خواسته بود تا مذاکرات خود برای دریافت رضایتنامه از سانتاکلارا را شخصا دنبال کند و اکنون با حضور این بازیکن در تهران به نظر می‌رسد شرایط در مسیر اهداف طرفین دنبال می‌شود و تنها مذاکره بین مغانلو و مدیران پرسپولیس باقی مانده است.

 

پرسپولیس پیش از این مهدی ترابی را به عنوان اولین خرید زمستانی خود معرفی کرده بود و اکنون هم در نظر دارد با جذب مغانلو و تقویت خط حمله خود، یورش به سمت آخرین نقل و انتقالات خود را در خصوص جذب مدافع در ادامه در پیش بگیرد.

 

سانتاکلارا نقل و انتقالات نیم فصل 1399 پرسپولیس تهران شهریار مغانلو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سانتاکلارا نقل و انتقالات نیم فصل 1399 پرسپولیس تهران شهریار مغانلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۸۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل فصل آتی پرسپوليس مشخص شد

به گزارش "ورزش سه" رضا درویش که اکنون دومین فصل مدیریت خود در پرسپوليس را دنبال می‌کند، با توجه به تغییرات شکل گرفته و بحث مالکیت سرخابی‌ها، در گام اول موفق شد نظر مثبت بانک‌ها (به عنوان مالک جدید و ۸۵ درصدی سهام پرسپوليس) را جلب کرده و جا پای خود را تا پایان فصل در این تیم سفت کند.

اکنون اما گفته می‌شود طی توافق اولیه با بانک شهر به عنوان مالک بخش عمده سهام این باشگاه، رضا درویش برای فصل آتی نیز به عنوان مدیرعامل پرسپوليس کار را دنبال خواهد کرد.

درویش هفته گذشته در جلسه‌ای خصوصی با حضور علی پروین اسطوره این باشگاه و همچنین احمدی (مدیرعامل بانک شهر) توافقات نهایی برای ادامه مدیریت این باشگاه را به دست آورده است.

دیگر خبرها

  • رونمایی از خرید جدید شهداب برای فتح لیگ و آسیا
  • مدیرعامل فصل آتی پرسپوليس مشخص شد
  • (عکس) رونمایی از لباس متفاوت پرسپولیس مقابل نساجی
  • عکس‌| رونمایی از لباس متفاوت پرسپولیس مقابل نساجی
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • اقدام عجیب درویش برای تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها
  • نکونام قاتل پرسپولیس را می‌خواهد؟
  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • در تهران دیگر به ریال و تومان خانه نمی‌فروشند | بیت‌کوین بده خانه بخر! | رونمایی از پدیده عجیب خرید و فروش مسکن در تهران + جزئیات