Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@02:28:09 GMT

عزم جزم الهلال برای پس گرفتن صدر جدول لیگ عربستان

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۱۸۵۸۹

از بازی های هفته بیست و دوم لیگ جرفه ای عربستان امشب تیم الهلال عربستان به میدان خواهد رفت. دیداری که باید با سه امتیاز برای این تیم به پایان برسد

به گزارش طرفداری، الهلالی ها را می توان یکی از مشتاق ترین تیم های عربستانی برای برگزاری ادامه بازی های لیگ حرفه ای این کشور دانست.

آنها که در یک ماه و نیم اخیر اصلا شرایط داخلی خوبی نداشتند و با از دست دادن صدر جدول رده بندی و همینطور از دست دادن سوپرجام عربستان می توان گفت تاوان به هم ریختگی تیم را دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا پس از تغییراتی که در کادر فنی این تیم به وجود آمد آبی پوشان ریاض، از تیم های مشتاق برای برگزاری سریعتر ادامه بازی های لیگ محسوب می شود چرا که تصمیم به پس گرفتن صدر جدول رده بندی دارند تا پس از از دست دادن لیگ قهرمانان آسیا و سوپرجام عربستان، ضرر بیشتری شامل این تیم نشود.(الهلالی ها به علت داشتن بیش از 10 بازیکن کرونایی، طبق قانون لیگ قهرمانان آسیا 2020 را از دست دادند)

آبی پوشان در مدت زمانی که در شرایط برزخی خود قرار داشتند تا رده سوم جدول رده بندی نیز پایان آمدند. آنها اکنون در رده دوم جدول هستند که البته اختلاف 5 امتیازی فاصله ای بین این تیم و تیم الشباب که صدرنشین فعلی لیگ است وجود دارد که الهلالی ها در بازی های باقیمانده به دنبال از بین بردن همین فاصله در 9 دیدار پایانی هستند.   

حالا یک بازی پس از اخراج لوچسکو، الهلالی ها به همراه سرمربی جدید خود یعنی رودریگو میکالی از بازی های هفته بیست و دوم برابر تیم تقریبا ضعیف الرعد به میدان خواهند رفت. آنها در اولین دیدار با هدایت این مربی برزیلی توانستند با نتیجه پنج بر دو از سد تیم الفتح گذشتند.

اخبار داغ 

پرسپولیس دوباره تهدید شد؛ پنجره باز شود، شکایت می کنم! فرهاد مجیدی 6 بازیکن را از تمرین استقلال کنار گذاشت دختر جوان مچ علی دایی را در یک کافه لاکچری گرفت + فیلم ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت موتور سواری زلاتان در ایتالیا | هوادار میلان با موتور زلاتان را به جشنواره موسیقی رساند حبیب بزرگ ترین ترس زندگی کریس رونالدو را فاش کرد 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: الهلالی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۸۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم

دیدار تیم‌های الهلال و العین در چارچوب دیدار برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا با برتری الهلال به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های الهلال و العین شامگاه _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در چارچوب دیدار برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد الهلال به‌پایان رسید.

روبن نوس در دقیقه چهار و از روی نقطه پنالتی و سالم الدوساری در دقیقه ۵۱ گل‌های الهلال را به‌ثمر رساندند؛ تک گل تیم العین را هم اریک در دقیقه ۱۲ رقم زد.

تیم الهلال علی‌رغم پیروزی دو بر یک در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در بازی رفت اما با شکست ۲-۴ و در مجموع ۴-۵ باخت و از دور مسابقات کنار رفت.

خلاصه‌بازی الهلال و العین کد خبر 747371

دیگر خبرها

  • الهلال، قهرمان هشتاد امتیازی لیگ عربستان
  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!
  • واکنش عجیب سیاوش یزدانی به حذف الهلال!
  • فرصت ویژه برای گرفتن دو انتقام «اوسمار» از گربه سیاه پرسپولیس
  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏
  • علی البلیهی به سمت الهلالی ها یورش برد | شعار هواداران علیه مدافع باتجربه؛ مقصر حذف ما، تویی!
  • کامنت عجیب و جنجالی سیاوش یزدانی برای الهلالی‌ها پس از شب تلخ + عکس
  • (عکس) کامنت جنجالی سیاوش یزدانی برای الهلال عربستان!
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم