Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-05@19:49:58 GMT

سنگ تمام سرمربی رقیب پورتو برای مهدی طارمی

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۱۸۷۷۲

سنگ تمام سرمربی رقیب پورتو برای مهدی طارمی

ریکاردو سوارس ، سرمربی تیم ژیل ویسنته ، پیش از دیدار با پورتو گفت : مهدی طارمی ، یک گلزن و تمام کننده مادرزاد است و باید مراقب او باشیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پورتو با مهدی طارمی فردا در لیگ پرتغال میهمان ژیل ویسنته است. پس از یکی دو لغزش هفته های اخیر، پورتو مدافع عنوان قهرمانی به رده سوم و پایین تر از اسپورتینگ لیسبون و براگا سقوط کرده و طبعا فردا محکوم به کسب سه امتیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی مهدی طارمی یکی از امیدهای اصلی پورتو برای گلزنی است. پورتو پس از شکست از براگا در جام حذفی شرایط روحی خوبی ندارد و پس از مصاف با ژیل ویسنته باید برابر یوونتوس بازی برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را نیز انجام دهد.
ریکاردو سوارس سرمربی ژیل ویسنته در نشست خبری این بازی گفت:

« پورتو تیمی هجومی است که سخت توپ از دست می دهد و خیلی سریع نیز آن را پس می گیرد. تیمی با تاکتیک های متنوع و بازیکنانی باکیفیت که راهکارهای زیادی برای ضربه زدن به حریف خود دارد. آنها به خوبی بازی عمقی را انجام می دهند. فکر نمی کنم با توجه به شکست از براگا و نیز در پیش بودن بازی با یوونتوس، پورتو برابر ما یک بازی محتاطانه را ارائه دهد. باید پورتو را در وضعیتی قرار دهیم که برایش چندان آشنا نیست. این تنها راه امتیاز گرفتن برابر آنهاست.»

سوارس همچنین به تمجید از مهدی طارمی پرداخت و او را یک گلزن مادرزاد خواند:

« طارمی یک گلزن و یک تمام کننده مادرزاد است و باید بسیار مراقب او باشیم. اصلا نباید به او و سرجیو اولیویرا فضا بدهیم. سرجیو بازیکنی خوش فکر است که به بازی پورتو ریتم مناسب می دهد.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی طارمی پورتو اخبار لژیونر ها پورتو لژیونر ها لیگ برتر پرتغال مهدی طارمی مهدی طارمی ژیل ویسنته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۸۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| مهدی طارمی مرد شماره یک بازی با چاوس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی طارمی پس از اینکه در دو مسابقه متوالی مقابل کاسا پیا و ویتوریا گیمارش در ترکیب قرار گرفت و عملکرد خوبی در خط حمله پورتو داشت و گلزنی کرد، در دیدار حساس اخیرشان در لیگ برتر پرتغال مقابل اسپورتینگ لیسبون به‌عنوان یار جانشین به زمین رفت که فرصتی برای درخشش به دست نیاورد، اما احتمال می‌رود امشب که در زمین چاوس به میدان می‌روند، دوباره به جمع ۱۱ نفر اصلی برگردد.

به نقل از ورزش سه تیم فوتبال پورتو از ساعت ۲۳ امشب در چارچوب دیدارهای هفته سی و دوم لیگ برتر پرتغال در ورزشگاه مونیسیپال به مصاف چاوس خواهد رفت که مهدی طارمی نیز مثل همیشه در فهرست نفرات اولیه سرخیو کونسیسائو دیده می‌شود.

مهدی طارمی که در فصل جاری لیگ برتر پرتغال ۲۰ بازی انجام داده و چهار گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داده، امیدوار است در بازگشت به ترکیب تیمش در مسابقه امشب مقابل چاوس بتواند این آمار را بهتر کند.

ستاره ایرانی پورتو در دیدار رفت مقابل چاوس در ترکیب تیمش حضور داشت ولی موفق به گلزنی نشد که سعی دارد امشب این کار را انجام بدهد و آمار گل‌های خود را بهبود ببخشد.

باشگاه پورتو پرتغال هم با انتشار تصویری از خوشحالی گل و فریاد شادی مهدی طارمی به استقبال دیدار امشب مقابل چاوس رفته است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902733

دیگر خبرها

  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام
  • کونسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد​​​​​​​
  • احمقانه است که از طارمی استفاده نکنیم
  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود
  • واکنش سرمربی پورتو به درخشش طارمی
  • کنسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد
  • گلزنی دوباره مهدی طارمی برای پورتو
  • پیروزی پورتو در شب درخشش طارمی 
  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام!
  • عکس| مهدی طارمی مرد شماره یک بازی با چاوس