Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از استان گلستان، خیلی از مردم فکر می‌کنند که کسی به مطالبات آنها توجهی ندارد، حالا خبرگزاری فارس با راه‌اندازی سامانه «فارس من» فضایی فراهم آورده است که مردم مطالباتشان را از این طریق پیگیری کنند. 

«فارس من» نام سامانه جدیدی است که در خبرگزاری فارس رونمایی شد تا ایده سردبیری همه مردم ایران را در خبرگزاری فارس محقق کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر ایرانی که دسترسی به اینترنت و دغدغه حل مشکلات هموطنانش را دارد، می‌تواند سوژه یا سوژه‌های خود را از طریق لینک این سامانه به آدرس http://mydemo.fars.me  ارسال کند تا خبرنگاران فارس حداکثر تا ۴۸ ساعت پیگیر سوژه‌ها بوده و نتایج آن را گزارش کنند.

در این سامانه همه مردم می‌توانند با سه‌گام کوتاه، سوژه خود را به خبرنگاران فارس برسانند. سوژه‌ها می‌تواند شامل اعلام مشکلات و نابسامانی‌‌ها، ارائه راهکار برای حل آنها، انتقاد از عملکرد مسؤولان در یک حوزه کاری، پیشنهاد تصویب قانون، برخورد با یک متخلف یا اصلاح یک رویه غلط باشد. مهم این است که هر کدام از سوژه‌ها قدمی در مسیر پیشرفت ایران باشد.

«فارس من» در حقیقت یک قدم بلند برای نزدیک‌تر شدن رسانه به متن مردم و مشکلات جامعه است. یک سامانه تعاملی با هدف کمک خبرگزاری فارس به پیشرفت ایران که  به واسطه دسترسی خبرنگاران خبرگزاری فارس به مسؤولان سازمان‌ها و نهادها و نیز تصمیم‌سازان و کارشناسان متخصص کشور دارند، صورت می‌گیرد.

مردم خوب استان گلستان نیز می‌توانند سوژه یا سوژه‌های خود را در سامانه «فارس من» درج کنند تا خبرنگاران فارس این سوژه‌ها را پیگیری کرده و با انتشار در سایت نتیجه را به مردم گزارش دهند.

اگر دوست دارید مطالباتتان پیگیری شود، فقط کافی است به سامانه «فارس من» مراجعه کنید و در آنجا برای خودتان یک حساب کاربری باز کنید. بعد از آن هم یک عنوان و نام جذاب برای این مطالبه انتخاب کنید و بعد هم مشحص کنید که این ایده به کدام سازمان یا نهادی مرتبط می‌شود.

پس از آن هم ایده و مشکلات خود را شرح دهید و اگر تصویر سند و یا مدرکی دارید به آن ضمیمه کرده و ارسال کنید. 

حالا شما یک کمپین در خبرگزاری فارس ساخته‌اید که مردم می‌توانند از آن حمایت کنند. شما با جمع‌آوری امضاء‌ اولویت خبرنگاران خود را مشخص می‌کنید. اگر 50  امضاء جمع کنید خبرنگار فارس از مسئول مربوطه پیگیری می‌کند. اگر 500 امضاء جمع‌آوری کنید، گزارش کاملی از ایده شما منتشر خواهد شد و اگر 5 هزار امضاء جمع کنید ما از بالاترین مقام مربوطه مشکل شما را پیگیری می‌کینم. حتی اگر 50 هزار امضاء جمع‌آوری کنید، نمایندگان مجلس می‌توانند آن را در مجلس برای شما پیگیری کنند.

انتهای پیام/2307/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان گلستان رسانه اینترنت جامعه خبرگزاری فارس امضاء جمع سوژه ها فارس من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۸۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کار: مانع‌زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با آغاز هفته گرامیداشت کار و کارگر، مراسم اعطای نشان «اقتصاد مقاومتی» به واحد‌های تولیدی نمونه کشور با حضور سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

در این مراسم مرتضوی ضمن تبریک هفته کار و کارگر گفت: کار و تولید عزت و اقتدار  مردم است. بیش از ۵ هزار نیرو در یک کارگاه تولیدی فعال هستند که بیش از نیمی از این جمعیت را زنان نخبه، تحصیل کرده و فعال تشکیل داده است.

وزیر کار گفت: از ۱۶ میلیون بیمه شده تامین اجتماعی در بخش کارگری، حدود ۳میلیون و ۷۹۰هزار  زن بیمه تامین اجتماعی هستند.

مرتضوی با توجه به جهش تولید با مشارکت مردم گفت: اساسا در حوزه اقتصاد اسلامی و اصول ۴۳ و ۴۴ قانون اساسی اقتصاد دولتی، خصوصی وتعاونی تقسیم می شود که باید بالغ بر ۸۰درصد کل اقتصاد در دست بخش خصوصی باشد.

وی تصریح کرد: جهش تولید نیاز به تلاش دولت با مشارکت مردم دارد.

وزیر کار گفت: مانع زدایی از تولید و جلوگیری از مداخلات ادارات دولتی  از زنجیره تولید، از اقدامات مهم در راستای تحقق شعار سال است.جهش‌تولید بدون مشارکت مردم اجرایی نخواهد شد.

وی ادامه داد: امروز مردم در عرصه های مختلف اقتصادی خوش درخشیدند و در راستای حفظ و ارتقاء تولیدات داخلی پیشتاز بوده اند.

پیگیری امنیت شغلی زنان هستیم

همچنین در این مراسم نرجس بختیار خلج مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بانوان گفت: در دولت سیزدهم توجه به بانوان بیشتر شده است و به عنوان اولویت کاری وزارت کار قرار گرفته است.

وی گفت:کمیته مشاور زنان و خانواده در دولت سیزدهم تشکیل و امور مرتبط با این کمیته به طور جدی در حال پیگیری است.

خلج ادامه داد: این کمیته امنیت زنان در اشتغال در راستای ازدواج و فرزند آوری را  در حال پیگیری است.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • 15 درصد حقوق بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • اختصاص ۳۰۰ نفر بیمه به کارگران ساختمانی در کردستان
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • پیگیر اصلاح قانون شوراها در کشور هستیم
  • بیمه فعالان سرود پیگیری می‌شود/چند پیشنهاد به موسیقی فارس
  • لزوم صدور پروانه‌های ساختمانی در کمتر از یک‌ماه
  • وزیر کار: مانع‌زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • پیگیری‌های شورای شهر موجب امیدآفرینی برای مردم شده است
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود